Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jep, die kans groeit. Al is 3 mei ook nog een goede optie nu. Iets in mij zegt dat het sowieso een vrijdag wordt. Laat het dan maar 10 mei zijn, de dag na Hemelvaartsdag. Dan heb ik twee keer feest met ook nog m’n verjaardag.
Zit nu de show van Summer Breeze van 2023 te kijken, maar wat is er nou zou speciaal hieraan? Gewoon wat covers in een metaljasje, waarvan het origineel beter is?
Zit nu de show van Summer Breeze van 2023 te kijken, maar wat is er nou zou speciaal hieraan? Gewoon wat covers in een metaljasje, waarvan het origineel beter is?
Ik weet niet of er echt een mop was. Ik dacht dat er men beweerde dat vandaag geen tijdschema kon komen, omdat het een feestdag in België zou zijn. Maar waarschijnlijk ging dat om komende woensdag.
Er was geen mop. Als er vandaag geen schema zou komen hoopte men op volgende week woensdag. Dan is het bij jullie een feestdag. Jamel maakte een grap over het feit dat het vandaag misschien een feestdag in België zou zijn.
Ik weet niet of er echt een mop was. Ik dacht dat er men beweerde dat vandaag geen tijdschema kon komen, omdat het een feestdag in België zou zijn. Maar waarschijnlijk ging dat om komende woensdag.
Voor degene die al twintig keer de videos van Billy Mayhem had bekeken, hij wil wel naar een meeting komen. Hij heeft een video gestuurd, maar krijg hem hier niet geupload