Live is Live 2024

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Om over @Kereltje zijn opmerking te hebben. Ik vrees / vermoed toch ook The National dan.
Denk dat de connectie Jan Digneffe + The National te sterk is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik vrees ook met grote vrezen, nu The National een eerste festivalshow gedeeld heeft… Staan bovenaan op mijn lijstje om volgend jaar op de festivals te zien maar mochten ze op dit gezapige onding staan…

Zou wel heel triestig zijn. CORE lijkt (half)dood, maar kan dit festival niet eens uitsterven?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ik vrees ook met grote vrezen, nu The National een eerste festivalshow gedeeld heeft… Staan bovenaan op mijn lijstje om volgend jaar op de festivals te zien maar mochten ze op dit gezapige onding staan…

Zou wel heel triestig zijn. CORE lijkt (half)dood, maar kan dit festival niet eens uitsterven?
Ja de meerwaarde van dit festival is voor mij ook een ?
Maar goed, louter persoonlijke mening.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ja de meerwaarde van dit festival is voor mij ook een ?
Maar goed, louter persoonlijke mening.
Neem dEUS. Hebben zich laten verleiden tot zo’n show daar daar na hun langverwacht nieuw album. Maar als top in de Barn gaat die show toch door veel meer (enthousiastere) mensen gezien en onthouden worden?

Nu lijkt het momentum voor hen op RW weer helemaal weg.
 
Laatst bewerkt:

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ik vind het altijd zonde als zo’n acts daar staan, of op een cactus.
Maar nogmaals, persoonlijke mening. Niet meer.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Nu, de sfeer op Live Is Live was nog altijd beter dan op pakweg Cactus of sommige avonden Lokerse. En de setting was magisch voor TWOD. Dus ik zou me nog wel laten verleiden moest The National hier belanden.

Maar verder wel akkoord dat je zo geen lang leven beschoren bent. Als je na amper 3 internationale headliners al met herhaling afkomt... Heb het deze zomer al aangegeven dat je sowieso snel als een herhalingsoefening gaat aanvoelen wanneer 60% van de affiche Belgisch is. Je kan bv zo al voorspellen dat minstens één van de Balthazar-leden er volgend jaar met hun soloproject zal staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Ik heb een zalige tijd gehad op Live is Live vorig jaar. Goede sfeer, mooie omgeving en vooral ... zeer goed geprogrammeerd vorig jaar. Als ze dit kunnen herhalen is er een grote kans dat ik er opnieuw bij ben.

Optredens van The War on Drugs, Warpaint, Grace Jones, Balthazar, dEUS, Suede, Sylvie Kreusch ... waren allen top hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik heb een zalige tijd gehad op Live is Live vorig jaar. Goede sfeer, mooie omgeving en vooral ... zeer goed geprogrammeerd vorig jaar. Als ze dit kunnen herhalen is er een grote kans dat ik er opnieuw bij ben.

Optredens van The War on Drugs, Warpaint, Grace Jones, Balthazar, dEUS, Suede, Sylvie Kreusch ... waren allen top hoor.
De optredens waren vast top maar is het publiek enthousiast? Ik blijf vol jaloezie die show van The National op PkP terugkijken (dat ik dat ooit gemist heb…), met name door de sfeer en energie die die shows losweekten. Een nogal groot verschil met het passieve publiek dat zo’n Live Is Live trekt. Dat zou echt zonde zijn.

Was er niet bij voor dEUS trouwens, hoe was het publiek bij hen? Uitgelaten?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
De optredens waren vast top maar is het publiek enthousiast? Ik blijf vol jaloezie die show van The National op PkP terugkijken (dat ik dat ooit gemist heb…), met name door de sfeer en energie die die shows losweekten. Een nogal groot verschil met het passieve publiek dat zo’n Live Is Live trekt. Dat zou echt zonde zijn.

Was er niet bij voor dEUS trouwens, hoe was het publiek bij hen? Uitgelaten?
Best wel hoor. Was er enkel de zaterdag, maar TWOD en Balthazar stonden met ontzettend veel enthousiasme op het podium, juist door de wisselwerking met het publiek.

Uiteraard is er ook een flink aantal netwerkers en "m'as-tu vu"-publiek. Maar die bleven grotendeels in de food court hangen, dat zich in een afgescheiden gedeelte bevond. Dus daar had je als muziekliefhebber weinig last van. Blijkbaar stonden die bij TWOD wel achteraan verder te babbelen, maar heb ik aan de geluidstoren niets van gemerkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
De optredens waren vast top maar is het publiek enthousiast? Ik blijf vol jaloezie die show van The National op PkP terugkijken (dat ik dat ooit gemist heb…), met name door de sfeer en energie die die shows losweekten. Een nogal groot verschil met het passieve publiek dat zo’n Live Is Live trekt. Dat zou echt zonde zijn.

Was er niet bij voor dEUS trouwens, hoe was het publiek bij hen? Uitgelaten?
de zaterdag was het publiek bij Kreusch, balthazar & TWOD enorm goed!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016

The National naar live is live op za 29 juni!
Ook maar neergezet in het enige topic waar ie wel hoort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Kan mij nauwelijks nog herinneren wanneer ik The Nationzl nog eens zag. Met een goede opvulling wil ik dat festival wel eens een keer proberen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken