Rock Werchter 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506

The National naar live is live op za 29 juni, geen Werchter weer dus. Helaas
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: slyke en Paddy

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.569
4.497

The National naar live is live op za 29 juni, geen Werchter weer dus. Helaas
spijtig was zo'n naam die ik graag zou zien op RW, maar niet speciaal een ticket voor zal kopen (en al zeker niet voor liveislive)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Daar gaat The National.

Zeer jammer, net volgend jaar is het jaar waarin ze een volbloed headliner voor RW kunnen zijn. Live Is Live is een rotfestival, met die Dignette voorop. Eens zien waar ik The National in het buitenland kan zien dan.

Maar goed, vooruit kijken voor RW dan maarā€¦
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383

The National naar live is live op za 29 juni, geen Werchter weer dus. Helaas
Ah dat is verre van een persoonlijke ramp, verwacht niet dat ze als sub op Werchter die Ziggo-show kunnen evenaren. Leuk geweest om er bij te hebben, maar hier niet rouwig om.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Benieuwd hoe dit nu exact gelopen is. Maar dat gaan we nooit openbaar weten vrees ik.
Op de voorbije RW ging al tamtam rond dat ze in 2024 op de weide zouden staan. Let wel: was niet info vanuit live nation ofzo.
 
  • Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
784
729
Daar gaat The National.

Zeer jammer, net volgend jaar is het jaar waarin ze een volbloed headliner voor RW kunnen zijn. Live Is Live is een rotfestival, met die Dignette voorop. Eens zien waar ik The National in het buitenland kan zien dan.

Maar goed, vooruit kijken voor RW dan maarā€¦
Waarom is dat nu een rotfestival? Dit jaar geweest in Antwerpen. Leuke vibe, veel eetgelegenheden, wel wat te weinig schaduw (was bakken). Pak aangenamer dan Werchter alleszins en GEEN achterbaks gedoe met geld terugeisen van uw bandje,etc...
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
170
119

The National naar live is live op za 29 juni, geen Werchter weer dus. Helaas

Jimmywe had deze info blijkbaar al. Benoemde dit om 12.45u of lees ik dat verkeerd?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.179
1.646
Wel frappant om zien hoe de domino's van namen die we als zo goed als zeker zagen voor Rock Werchter, de voorbije dagen aan het vallen zijn.

Tijd dat ze ook beginnen, en meteen met grote kanonnen als een Dua Lipa en Sheeran komen. Niet weer halfslachtig lafjes op een Boutique, maar gewoon op die vierdaagse.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Waarom wordt Live is Live hier door sommigen als een "rotfestival" afgedaan? Klopt helemaal niet hoor haha!
Vind het een heel vervelende speler. Zonder hen stond The National nu op RW. Dat is sinds 2013 verdomme eens tijd. Live Is Live is het nieuwe Eaux Claires verhaal geworden.

Vorig jaar toch veel liever dEUS een dikke Barn headlinershow zien spelen dan daar in Antwerpen (waar je ook nog eens een los ticket voor moest kopen). Het momentum voor die band hun grote terugkeer naar RW is bij dezen ook weg.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Vind het een heel vervelende speler. Zonder hen stond The National nu op RW. Dat is sinds 2013 verdomme eens tijd. Live Is Live is het nieuwe Eaux Claires verhaal geworden.

Vorig jaar toch veel liever dEUS een dikke Barn headlinershow zien spelen dan daar in Antwerpen (waar je ook nog eens een los ticket voor moest kopen). Het momentum voor die band hun grote terugkeer naar RW is bij dezen ook weg.
Ja akkoord hiermee hoor. Ben een Werchterman in hart en nieren en The National past zooo goed bij Rock Werchter. Jammer dat het al 10 jaar niet meer lukt.

Maar dit maakt van Live is Live nog geen rotfestival op zich. Wij waren vorige editie alleszins aangenaam verrast.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
317
245

The National naar live is live op za 29 juni, geen Werchter weer dus. Helaas
Echt zonde
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.928
6.169
Daar gaat The National.

Zeer jammer, net volgend jaar is het jaar waarin ze een volbloed headliner voor RW kunnen zijn. Live Is Live is een rotfestival, met die Dignette voorop. Eens zien waar ik The National in het buitenland kan zien dan.

Maar goed, vooruit kijken voor RW dan maarā€¦
PS..? :))
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
697
483
Straks zitten we weeral met de Peppers als dat hier zo doorgaat! Ontzettend jammer, zeker omdat Live /s Live allicht tegelijkertijd met de eendaagse Werchterfestivals valt als de geruchten kloppen.
 
  • Wow
Waarderingen: Everyknight

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Ik heb hier eigenlijk nooit een voorspelling gedaan. Ik zie weinig TOOL voorbij komen, terwijl.ik juist denk dat dat een zekerheidje is aankomende zomer(?)

Sam smith - Calvin Harris
Green Day - TOOL
Pearl Jam - Jamie XX
Foo Fighters - Bring Me The Horizon
 
  • On fire
Waarderingen: RubenFrusciante

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
358
516
A Perfect Circle probably go on tour, thatā€™s why no one talks about Tool.

BMTH is probably headlining first day on Graspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken