Rock Werchter 2024

festirock

Support act
1 dec 2015
965
658
Dusss… Rammstein was nooit optie voor RW, greenhouse organiseert die shows. Zegt genoeg. Dus niks deal collapsed.

Bovendien RW bazen. Er zit geen dochter op kot. 😂
Maar goed, heel veel volk is betrokken in productie, je hebt andere boekers etc. En iedereen hoort altijd wel iets. Iemand vertelde mij heel overtuigend dat Taylor geboekt was voor KBS. Ik zou die altijd geloofd hebben. Helaas.

Idd die dochters zijn allang het huis uit
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
284
349
Ik luister Puddle of Mudd & Breaking Benjamin nog regelmatig. Ben blijkbaar een buttrocker👌
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
879
763
Of, ik blijft het zeggen, een perfecte voor de Lokerse punkdag.
Een band die op enkele minuten het Sportpaleis uitverkoopt gaan ze nooit of nimmer op de Lokerse Feesten dumpen.

Maar goed Blink-182 op Pukkelpop lijkt mij ook wel een opluchting. Dan wordt de combi Avril + Green Day wel waarschijnlijker.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.902
5.322
pukkelpop wordt zo wel al interessant als blink-182, korn en motionless in white daar al komen
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
879
763
Net gezien dat The National vandaag StuBru overneemt tussen 20u en 21u. Een aankondiging van hun kant lijkt mij dan ook niet meer héél ver weg?
 
  • Thinking
Waarderingen: mattman

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.081
5.445
Blink lijkt nu inderdaad minder waarschijnlijk, ben er persoonlijk ook niet heel rouwig om.
Nu nog benieuwder wat er wel gaat verschijnen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.800
9.750
Als we gewoon alle acts die we niet leuk vinden wegsteken op Bospop en Lokerse feesten leven we hier nog lang en gelukkig.
Ik kan maar proberen natuurlijk. Als Lokerse ook (voor mij) leuke RW headliners kan stelen, dan kunnen ze ook voor Blink doen. En dit jaar toch nogal problemen om aan hun grote punknaam te geraken. En Blink kent natuurlijk de weg naar de grote Kaai.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.178
6.648
Waar je Blink-182 op zich nog in een co-headliner structuur kunt placeren, geloof ik veel minder in dat die zomaar Pukkelpop solo zouden kunnen headlinen. Misschien is Blink gewoon heel de zomer beschikbaar en is het voor LN kiezen wie waar..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.963
2.034
Blink 182 in Glasgow in August. So they are pretty much nailed for Pukkelpop, not Werchter
Waarom? Omdat pukkelpop 2 weken na die show in Glasgow ligt...? Rock Werchter ligt er 3 weken voor. Dat maakt het verschil toch ook niet??
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
418
619
Waarom? Omdat pukkelpop 2 weken na die show in Glasgow ligt...? Rock Werchter ligt er 3 weken voor. Dat maakt het verschil toch ook niet??
August 26 – Belfast, SSE Arena
August 27 – Dublin, Royal Hospital Kilmainham
August 29 – Glasgow, OVO Hydro
August 30 – Glasgow, OVO Hydro
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken