Rock Werchter 2024

Of juist wel... Voor geld danst de beer in deze wereld.
Ik denk dat het ene het andere niet uitsluit. Zijn er artiesten die het puur voor de centjes doen, sure. Maar er zijn er ook die bezig zijn met hun show en waar die het beste er uit zal komen. Denk dat daar Jimmy het meer over heeft. Voor artiesten als die is de Barn een bewuste keuze. Zo zal dat voor bvb Fred again ook bewust geweest zijn in hun veilige aanpak met keuze zalen, en ook de mogelijkheid om in het midden te kunnen spelen van publiek zal wel meespelen.

Dat Mad Cool maar niet hun pijlen te vroeg verschieten.
Kun je deze uitleggen? Hadden ze beter eea nog niet moeten communiceren, bedoel je dat??
Ik neem aan dat ze dit doen vanwege een headliner of gaan ze structureel naar 4 dagen??

Laatst bewerkt:
Kun je deze uitleggen? Hadden ze beter eea nog niet moeten communiceren, bedoel je dat??
Ik neem aan dat ze dit doen vanwege een headliner of gaan ze structureel naar 4 dagen??
Hun voorgeschiedenis he. Hebben al enkele bruggen opgeblazen in het verleden.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik gok dat die 4e dag net als 2 jaar geleden voor Springsteen voorzien is. Maar gezien er nu geruchten zijn over een ingekorte tour als gevolg van zijn recente gezondheidsproblemen...
Nee gewoon algemeen. Zou niet eerste keer zijn dat ze dingen beloven en niet kunnen waar maken.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Ik gok dat die 4e dag net als 2 jaar geleden voor Springsteen voorzien is. Maar gezien er nu geruchten zijn over een ingekorte tour als gevolg van zijn recente gezondheidsproblemen...
Twee jaar geleden was het voor Springsteen zelfs een vijfde(!) dag. De vierde dag was toen voor Metallica.

Die vijfde dag werd met veel hints naar Springsteen aangekondigd. Vervolgens kon je als vierdagentickethouder met 50% korting tickets kopen en hebben ze die dag aangevuld met een hoop Spaanse acts.

Mad Cool heeft inderdaad een prachtige geschiedenis van slechte communicatie. "Hoogtepunt" was eind 2019 toen Haim per ongeluk een poster deelde op hun socials waar The Strokes al op stonden ondanks dat de band nog niet eens het contract had ondertekend. De band besloot toen de stekker uit de onderhandelingen te trekken waardoor het festival op zoek moest naar nieuwe headliners. Ze zijn in 2018 ook bijna de Monkeys misgelopen door overdreven te hinten (0114 in social media post) ruim voordat de Monkeys hun tourdata bekend maakte. Daarnaast hebben ze in 2022 schandalig lang gewacht om aan te geven dat QOTSA niet meer zou optreden (alle andere EU festivals hadden dit al maanden gemeld).

Zo kan ik nog wel even door gaan..... :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: zero, PJ en mattman
2e show Rammstein Oostende dus zal er idd gene worden in RW zoals al gevreesd na eerste aankondiging.
Bron was toen toch echt zeker dat ze zouden komen.
Benieuwd of zijn andere namen dan wel kloppen.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh
2e show Rammstein Oostende dus zal er idd gene worden in RW zoals al gevreesd na eerste aankondiging.
Terug met beide voetjes op de grond dus.

Niets tegen je persoonlijk natuurlijk. Iedereen is hier om eventuele scoops te verkondigen en het interweb af te struinen naar eventuele leaks. De manier waarop je dat deed, deden m'n wenkbrauwen wat fronsen.

Zoiets?

The National - Dua Lipa
Blink-182 - Green Day
The Cure - Sam Smith / The xx / Post Malone
Greta Van Fleet - Foo Fighters

Met in de Barn: Hozier, Soulwax, Noah Kahan, Rema, Jungle..?

Ed Sheeran - Boutique

Novarock naar 4 dagen, nu ook Mad Cool naar 4 dagen. Lijkt me een vruchtbaar jaar te gaan worden?
Voor buttrockfans?

• Haha
Waarderingen: mattman
Zoiets?

The National - Dua Lipa
Blink-182 - Green Day
The Cure - Sam Smith / The xx / Post Malone
Greta Van Fleet - Foo Fighters

Met in de Barn: Hozier, Soulwax, Noah Kahan, Rema, Jungle..?

Ed Sheeran - Boutique
Voor deze main zou ik zo tekenen! Die eerste en derde dag. :love:

De Barn... dat zou de meest triestige set hoofdacts ooit zijn.

Voor deze main zou ik zo tekenen! Die eerste en derde dag. :love:

De Barn... dat zou de meest triestige set hoofdacts ooit zijn.
Voorlopig heel erg weinig concrete geruchten wat dat betreft. Wachten tot een festival als NOS Alive met nieuws komt. Een Parov Stelar gaat bv. ook weer op tournee. Idk.

En normaal is The National ook snel “out”. Ik hoopte van niet maar zo ziet het er wel naar uit.
Misschien dat Live is Live The National krijgt omdat Skorpio Ed Sheeran op RW heeft gekregen.

De andere acts blijven zeer plausibel natuurlijk. Maar toen je Rammstein erbij zette wist ik dat het al fout was.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh

Users who are viewing this thread