Rock Werchter 2024

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
Jij kwam toch met Blink 182 + The National als headlinercombo?
Die zouden geen headliner zijn.
Blink onder Greenday en The National onder Dua

Maar ik ben zelf even benieuwd om te kijken of he effectief allemaal klopt nu !

Zou voor mij wel een echte knaller zijn qua persoonlijke affiche.
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.677
Die zouden geen headliner zijn.
Blink onder Greenday en The National onder Dua

Maar ik ben zelf even benieuwd om te kijken of he effectief allemaal klopt nu !

Zou voor mij wel een echte knaller zijn qua persoonlijke affiche.
Je post deed het er wel anders uitzien... En daar stond geen Dua Lipa tussen.

Ik bestel hieruit graag een Dua Lipa, The National en -vooruit- Foo Fighters (want laatste plaat was echt tof). :) Voor de rest vind ik de geruchten qua grote namen (voor mijn smaak) wat mager nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Onze bronnen kennen elkaar gok ik :)

In alle eerlijkheid moet ik toegeven dat ik nu ook twijfel aan het Rammstein gerucht sinds Oostende. Maar moest het toch kloppen ga ik wat reacties vanop mijn post terug boven halen :)
Het waren exact dezelfde 4 headliners die ik doorkreeg ...
Wat voor mij nog een optie kan zijn : Eerste aankondigingen FF - Greenday - Dua en na het uitverkocht bordje in Oostende geeft RW alsnog de kans aan anderen om ze te zien op RW
Dat is dan ook meteen een manier om ervoor te zorgen dat Rammstein fans niet de hele combi boek opkopen zoals misschien wel gevreesd zou worden.

Time will tell ...
Er zou al een glitch geweest zijn in de presale van Rammstein die een aantal gebruikers de opties gaf om de 28e aan te klikken in Oostende. Extra show is dus zo goed als bevestigd...
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
153
178
Ik zou het wel een beetje gaar vinden als ik me morgen kapot moet stressen om kaarten voor Rammstein in Nijmegen te verkrijgen, als over een tijdje blijkt dat ik ze ook gewoon 2,5 week later op Werchter ga zien.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Goodmorning, ik kom even met wat juicy nieuws...
Gisterenavond was ik op een feestje en besprak ik met een vriend mijn zomerplannen en vermeldde ik dat ik sws naar RW terug zou gaan.
Mijn vriend is geen grote muziekfan maar zei al even dat hij waarschijnlijk volgend jaar voor de sfeer eens RW zou proberen en plots kwam die af met het nieuws dat hij de headliners al kende.
Ik meteen excited uitleg vragen en zeggen dat dat niet mogelijk is, maar hij was er volledig zeker van.
Een vriend van hem zit namelijk blijkbaar op kot met de dochter van één van de 'RW-bazen' en heeft hem die namen verteld...
Volgens hem zijn de RW-headliners (geen idee als de volgorde klopt per dag):

  1. Dua Lipa
  2. Rammstein
  3. Green Day
  4. Foo Fighters
Zo, doe er mee wat je wilt. Ikzelf ben ook niet volledig zeker als deze info klopt en zou hier ook zeer sceptisch tegenover staan, maar het feit dat die vriend geen muziekkennis heeft en dus totaal niet op de hoogte is van de geruchten van volgend jaar, vind ik het wel opmerkelijk met welk lijstje zeer geloofwaardige namen die afkomt...
Lijkt toch bijna onwaarschijnlijk dat zoiets uitlekt, is dat al eerder eens voorgekomen? Iemand al eerder ervaring mee?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.121
944
Ik zou het wel een beetje gaar vinden als ik me morgen kapot moet stressen om kaarten voor Rammstein in Nijmegen te verkrijgen, als over een tijdje blijkt dat ik ze ook gewoon 2,5 week later op Werchter ga zien.
het is not happening
tis nu al gezaag op de fanclub dat de weekend data de extra shows worden en dus veel al tickets hebben voor een weekdag ipv vrijdag/zaterdag/zondag

als de festivals er nog zouden bijkomen is het hek helemaal van de dam.

maar die gaan echt niet festivals doen hoor
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.176
5.507
Dusss… Rammstein was nooit optie voor RW, greenhouse organiseert die shows. Zegt genoeg. Dus niks deal collapsed.

Bovendien RW bazen. Er zit geen dochter op kot. 😂
Maar goed, heel veel volk is betrokken in productie, je hebt andere boekers etc. En iedereen hoort altijd wel iets. Iemand vertelde mij heel overtuigend dat Taylor geboekt was voor KBS. Ik zou die altijd geloofd hebben. Helaas.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.572
2.051
Het is leuk om te speculeren met z'n allen en de grote meerderheid van de forumgebruikers heeft geen inside info, wat helemaal niet erg is. Om dan een beetje te gaan pochen alsof je die info wel hebt, vind ik dan zelf een beetje lachwekkend eigenlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke en Islaaa

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.520
6.190
Ja, de post van Sjaak was vrij duidelijk naar Oh Well e.d. gericht haha. Dat Jimmy dicht bij het vuur zit is welbekend.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Het is leuk om te speculeren met z'n allen

Da's het mooie van het forum inderdaad! Ik ben alweer een tijdje aan het mee lezen, en valt me een contrast met vorig jaar op.

Voor RW23 had iedereen gedacht dat het een line-up van jewelste zou worden, en was men uiteindelijk beetje underwhelmed.. Nu is voor 24 het speculeren juist mooi, wordt van alles voor mogelijk gehouden, en nu breekt de periode aan dat er beetje bij beetje wat bekend wordt. Laat maar doorkomen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken