Rock Werchter 2024

Zonde van The National. Zou een van de namen zijn geweest die me weer naar RW zou trekken. Live is Live dan maar eens voor een dagje overwege

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
Ben geloof ik een van de weinigen die het niet erg vind dat the national er niet staat? Vind ze eerlijk gezegd vrij saai, maar goed. Had er ook mee kunnen leven met een voor mij leukere coheadliner of een alternatief elders.

Kreeg vandaag een mail vanuit spotify met artiesten die binnenkort optreden en waar je nog een ticket voor kunt kopen: Stromae in november in de ziggo. Ik denk mooi die is weer aan het optreden. Kanshebber voor RW24. Verwijzen ze naar een afgelast concert. 🤦

• Leuk
Waarderingen: charl15
Hiermee is Glastonbury eigenlijk ook wel een binnenkopper. Otter Stage headliner kom er maar in.

• Leuk
Waarderingen: Joris
Op zich is het jammer dat The National gaat spelen op een plein met een veel kleinere capaciteit dan main stage werchter bij zonsondergang. Dat vooral vind ik jammer.
Het siert hen dat ze een bescheiden band zijn en blijven, maar voor mij hadden ze gerust is voluit voor deze stap mogen gaan.

• Leuk
Waarderingen: mattman, PJ en Nielso
Oké, dan blijven ze wel een optie voor Pinkpop. Want door logistieke redenen (donderdag vriendin naar Taylor Swift en zondag samen naar een trouw) zal Rock Werchter komend jaar niet lukken. Dus mogelijks gaan we dan eens naar Pinkpop 🤭

Op zich is het jammer dat The National gaat spelen op een plein met een veel kleinere capaciteit dan main stage werchter bij zonsondergang. Dat vooral vind ik jammer.
Het siert hen dat ze een bescheiden band zijn en blijven, maar voor mij hadden ze gerust is voluit voor deze stap mogen gaan.
Niet dat het vergelijkbaar, maar anderzijds ook weer wel.. Maar The National heeft indertijd wel al eens TWC gedaan hè.

Niet dat het vergelijkbaar, maar anderzijds ook weer wel.. Maar The National heeft indertijd wel al eens TWC gedaan hè.
Spelend van 19h30 tot 21h met erna nog Kraftwerk en Editors, niet te vergelijken toch?
Gelijkaardig aan 2013 van 20h tot iets na 21h met erna GD en Netsky.

Maar goed, nu The National en allicht ook Blink-182 afvallen, wie schiet er dan nog over qua "zekerheden" voor de bovenkant van de affiche?

Ik kom voorlopig op:
Foo Fighters
Green Day
Dua Lipa/Ed Sheeran
Avril Lavigne
Jungle

Wat de (geplande?) uitbreiding van The Barn betreft : ik hoop dat LN wat technologie van SphereVegas introduceert. Meer capaciteit hoeft voor mij niet.

Het festival pre-seizoen is natuurlijk nog lang, maar kunnen we concluderen dat het qua headliner geruchten tot nu toe erg mager is?
Tenzij acts als Depeche Mode plots een festivalzomer gaan aankondigen natuurlijk.

Users who are viewing this thread