Live is Live 2024

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
179
114
Dit jaar kwam LiL niet goed uit qua agenda, maar hoop dat het volgend jaar beter is, want dit festival heeft toch mijn aandacht om eens te bezoeken.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
208
138
Je krijg een mail bestel nu al je ticket voor Live is Live 2025 ( weekend van 28 juni ) en nu juist wordt Ed Sheeran aangekondigd voor Live is Live. Maar hij speelt op 8/08/25 dus ik vermoed dat dit een apart concert is. 113 euro voor enkel Ed Sheeran. Ik voel hier een wedstrijd van de GVA aankomen :) ben er niet rouwig om.
Sheeran komt niet naar Live is Live, hij gaat een los concert geven op dezelfde locatie (Middenvijver op Antwerpen Linkeroever). Blijkbaar is het de bedoeling dat daar vaker concerten gaan gegeven worden. In 2021 was er trouwens al een los 'concert' van Solomun.
 
Laatst bewerkt:

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
274
107
Je krijg een mail bestel nu al je ticket voor Live is Live 2025 ( weekend van 28 juni ) en nu juist wordt Ed Sheeran aangekondigd voor Live is Live. Maar hij speelt op 8/08/25 dus ik vermoed dat dit een apart concert is. 113 euro voor enkel Ed Sheeran. Ik voel hier een wedstrijd van de GVA aankomen :) ben er niet rouwig om.
Tickets kan je kopen vanaf 10 juli om 9h en inderdaad GVA zal later een 'beperkt' aantal tickets weggeven. Mooi dat grote sterren nu ook in openlucht in Antwerpen een concert kunnen geven. Ed Sheeran kreeg nog vier sterren voor zijn recentste optreden op pinkpop als perfecte afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken