Live is Live 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
284
190
Doen ze daar toch heel netjes weer.

Dit neigt naar een combiticket voor mij. Moet het thuis wel verkocht krijgen, zo de week voor Rock Werchter :)
Ik las het eerst verkeerd,
"moet het huis wel verkocht krijgen" haha. Daar lijkt het soms ook wel op ja.....

Mooi affiche is het geworden!
Editors, dat behoeft geen uitleg meer. Maar het werkt prima. Die dag is toch redelijk breed geworden met 3 diverse grote namen.

Voor nu toch enkel zondag-tickets. Ook ivm de Werchter kaarten.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Ben wel eens benieuwd wat er achter de schermen speelt. Editors is natuurlijk een band die los in de Live Nation schoot ligt. Hadden ze even goed kunnen uitspelen op Suikerrock of de Lokerse. Het feit dat Live is Live deze heeft gekregen, zal volgens mij nooit zomaar zijn. Dus waar zal hier de return liggen?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ben wel eens benieuwd wat er achter de schermen speelt. Editors is natuurlijk een band die los in de Live Nation schoot ligt. Hadden ze even goed kunnen uitspelen op Suikerrock of de Lokerse. Het feit dat Live is Live deze heeft gekregen, zal volgens mij nooit zomaar zijn. Dus waar zal hier de return liggen?
The National dan eindelijk eens op RW in 2025? In een co head constructie met Nick Cave :)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Ben wel eens benieuwd wat er achter de schermen speelt. Editors is natuurlijk een band die los in de Live Nation schoot ligt. Hadden ze even goed kunnen uitspelen op Suikerrock of de Lokerse. Het feit dat Live is Live deze heeft gekregen, zal volgens mij nooit zomaar zijn. Dus waar zal hier de return liggen?
Zie BKS forum voor een zelfde discussie over het boeken van bands en het spel dat er gespeeld wordt.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Ben wel eens benieuwd wat er achter de schermen speelt. Editors is natuurlijk een band die los in de Live Nation schoot ligt. Hadden ze even goed kunnen uitspelen op Suikerrock of de Lokerse. Het feit dat Live is Live deze heeft gekregen, zal volgens mij nooit zomaar zijn. Dus waar zal hier de return liggen?
Suikerrock is niet mogelijk met hun boeking 3 augustus op festival du Bout du Monde (frankrijk) maar ik zie ze de week nadien wel nog op Lokerse Feesten belanden. Nergens staat er vermeld dat Live is Live de exclusiviteit kreeg voor de Editors. Wellicht pas aankondiging in de week van 20 maart zodat Live is Live nog flink wat tickets kan verkopen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Suikerrock is niet mogelijk met hun boeking 3 augustus op festival du Bout du Monde (frankrijk) maar ik zie ze de week nadien wel nog op Lokerse Feesten belanden. Nergens staat er vermeld dat Live is Live de exclusiviteit kreeg voor de Editors. Wellicht pas aankondiging in de week van 20 maart zodat Live is Live nog flink wat tickets kan verkopen.
Het is pas zo laat aangekondigd, omdat de zaalshows van Editors vorige week nog waren vermoed ik.

Maar het zal ongetwijfeld ook een boost geven aan de ticket verkoop
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Suikerrock is niet mogelijk met hun boeking 3 augustus op festival du Bout du Monde (frankrijk) maar ik zie ze de week nadien wel nog op Lokerse Feesten belanden. Nergens staat er vermeld dat Live is Live de exclusiviteit kreeg voor de Editors. Wellicht pas aankondiging in de week van 20 maart zodat Live is Live nog flink wat tickets kan verkopen.
Neeje… en wees maar zeker dat als Live Nation ze op Suikerrock wou zetten, dit ook wel gelukt zou zijn
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
932
964
Komen er nog namen bij? Bat for lashes en Kim Gordon zijn nog in de buurt...
Ik verwacht geen namen van die omvang meer.
Op zaterdag komt er nog één main stage act bij, maar dat zal naar alle waarschijnlijkheid een Belgische artiest zijn.

Dan zijn er nog namen voor het kleine podium aan te kondigen, maar ook daar moeten we niet te groot dromen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken