Rock Werchter 2026

Smaken verschillen, maar die flying fish en Jupiler met appel zijn niet te zuipen.
Slechte limonade.
En wat ik al helemaal niet snap, zijn mensen die alleen uit een pitcher drinken.

Voor de rest weer een pracht editie meegemaakt.
Wel voor het eerst in vele werchters 2 headliners (m&s en 21 pilots) geskipt en naar de camping getrokken. Hopelijk volgend jaar meer mijn ding.
Maar ja, ik heb al veel headliners gezien
Beter uit een pitcher, dan een slecht getapt biertje. Zeker met een groepje is een pitcher veel makkelijker en voordeliger.

Edit: je bedoelt waarschijnlijk 1 pitcher voor iemand alleen. Tja, sommigen denken stoer te moeten doen.

Ik heb de Pilots niet gezien maar bij Gorillaz zat er wel echt goed veel sfeer op het veld. Hele veld deed mee voor mijn gevoel. Was dat bij Pilots nog sterker?
Bij de hits wel hoor, en stond redelijk ver naar achteren. Maar bij Twenty One Pilots wel nagenoeg op dezelfde plek als bij Gorillaz, naast de tweede geluidsmast, en daar was het enthousiasme en mensen die meezongen en klapten tussen de twee acts echt een verschil van dag en nacht.

Wat een weekend ❤️
Het forum dient toch vooral voor FOMO op het moment zelf 😅 daarom zoveel mogelijk vermeden tijdens festival zelf, maar heerlijk om iedereen zn ervaringen te lezen. En bij de concerten die ik heb moeten missen, wel altijd heerlijk alternatief gehad.
Top 10 volgt, nog even alles verwerken!

Gorillaz was wel echt een zegetocht hoor, publiek-gewijs. Echt heel erg enthousiast publiek waar ik stond, en ik stond nu niet bijster dichtbij (dankzij Matt).

Denk ook wel de winnaar van meeste T-shirts op de wei doorheen het hele weekend.

Users who are viewing this thread