Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Werkt ticketswap ook voor dit festival ? Of zijn er tweedehands kaartjes via een andere weg beschikbaar? Heb eigenlijk een slechte planning in juni met veel verschillende opties die open liggen, dus wil mij eigenlijk nu niet vast bijten op een weekender.
Werkt ticketswap ook voor dit festival ? Of zijn er tweedehands kaartjes via een andere weg beschikbaar? Heb eigenlijk een slechte planning in juni met veel verschillende opties die open liggen, dus wil mij eigenlijk nu niet vast bijten op een weekender.
Ik ben op weg naar Editors. Zal wel niet voor vrijdag zijn zeker? Samen met The National lijkt me te mooi. Wordt dan zaterdag normaal, maar combinatie met Sheryl Crow en Nutini dan weer vreemd.
Ik ben op weg naar Editors. Zal wel niet voor vrijdag zijn zeker? Samen met The National lijkt me te mooi. Wordt dan zaterdag normaal, maar combinatie met Sheryl Crow en Nutini dan weer vreemd.
Editors, vrijdag nog in het Sportpaleis te gast, komt op zaterdag 29 juni naar de Antwerpse Middenvijver. Daarmee maakt muziekfestival Live Is Live zijn laatste headliner bekend.
Zo Editors erbij? Een heel net programma zo bij elkaar waar ik me uitstekend zou kunnen vermaken. Alleen zo ingeklemd tussen Graspop en Werchter is het niet echt realistisch om dit ook nog mee te kunnen pakken
LIVE IS LIVE Zaterdag: EDITORS als headliner, PAOLO Nuttini als co-headliner en Warhaus sluit de top drie bands op.
En zelfs met een gewoon toegangsticket ga je Sheryl Crowe als vierde bekende act vlakbij het podium kunnen bewonderen.
De duurdere tickets zijn enkel geldig voor de laatste drie acts.