Live is Live 2024

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Elbow lijkt me daar ook wel prima te passen. Goeie nieuwe single ook en nog geen data in BE. Maar de headliners zullen wel rond zijn inderdaad.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Elbow lijkt me daar ook wel prima te passen. Goeie nieuwe single ook en nog geen data in BE. Maar de headliners zullen wel rond zijn inderdaad.

Combo Elbow Nuttini zou wel echt een fantastische bovenkant zijn, maar denk niet dat ze Sheryl Crow nog lager gaan zetten?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Werkt ticketswap ook voor dit festival ? Of zijn er tweedehands kaartjes via een andere weg beschikbaar? Heb eigenlijk een slechte planning in juni met veel verschillende opties die open liggen, dus wil mij eigenlijk nu niet vast bijten op een weekender.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
177
149
Werkt ticketswap ook voor dit festival ? Of zijn er tweedehands kaartjes via een andere weg beschikbaar? Heb eigenlijk een slechte planning in juni met veel verschillende opties die open liggen, dus wil mij eigenlijk nu niet vast bijten op een weekender.
Ticketswap werkt normaalgezien. Vorig jaar voor 23 euro dagje Deus meegepikt :d
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
856
Komt nog verrassing aan
Op zaterdag?
Heel hard aan het twijfelen tussen Garbage in de 013 of de zaterdag in Antwerpen hier.

Nu ja, Garbage zal als verrassing in elk geval dus niet meer gaan op die zaterdag van Live /s Live.
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Ik ben op weg naar Editors. Zal wel niet voor vrijdag zijn zeker? Samen met The National lijkt me te mooi. Wordt dan zaterdag normaal, maar combinatie met Sheryl Crow en Nutini dan weer vreemd.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Doen ze daar toch heel netjes weer.

Dit neigt naar een combiticket voor mij. Moet het thuis wel verkocht krijgen, zo de week voor Rock Werchter :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Zo Editors erbij? Een heel net programma zo bij elkaar waar ik me uitstekend zou kunnen vermaken. Alleen zo ingeklemd tussen Graspop en Werchter is het niet echt realistisch om dit ook nog mee te kunnen pakken
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
228
86
LIVE IS LIVE Zaterdag: EDITORS als headliner, PAOLO Nuttini als co-headliner en Warhaus sluit de top drie bands op.
En zelfs met een gewoon toegangsticket ga je Sheryl Crowe als vierde bekende act vlakbij het podium kunnen bewonderen.
De duurdere tickets zijn enkel geldig voor de laatste drie acts.
mail
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken