Pinkpop 2025

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Ja, en misschien ook wel een iets "traditionelere (?)" achterban. Hoe verkocht die dag een aantal jaren geleden. met Armin van Buuren er nog na?
Volgens mij niet veel anders dan andere dagen.

The Cure met Fontaines DC? Of wellicht Placebo of Depeche Mode met Fontaines DC. Zo'n combinatie. Oudere act en relatief nieuw. Al betwijfel ik of Placebo groot genoeg is om een ndag te dragen, maar wellicht in combinatie met een aantrekkelijke subheadliner weer wel.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.447
1.931
Interessante stelling. Voor een hoop mensen waarschijnlijk wel. Geen idee of dit de kaartverkoop echt storm laat lopen.
Denk dat zo'n rijtje wel zou werken qua kaartverkoop. Misschien Fred Again.. in plaats van Post Malone of Dua Lipa. Of iets als The Weeknd (geen idee of dat kan).
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.817
2.451
Volgens mij niet veel anders dan andere dagen.

The Cure met Fontaines DC? Of wellicht Placebo of Depeche Mode met Fontaines DC. Zo'n combinatie. Oudere act en relatief nieuw. Al betwijfel ik of Placebo groot genoeg is om een ndag te dragen, maar wellicht in combinatie met een aantrekkelijke subheadliner weer wel.
Placebo is absoluut geen Pinkpopheadliner.
 

puncturewounds

Playlistbediener
2 dec 2023
11
20
Voor The Cure of Depeche Mode met Placebo als sub zou ik direct tekenen, haha. Al betwijfel ik of die laatste voor minder dan headliner komt tegenwoordig. Show in 013 was te gek in elk geval en ook Depeche Mode in Keulen was fenomenaal. The Cure nog nooit gezien helaas, als zij komen mogen ze The Twilight Sad in elk geval ook meenemen wat mij betreft.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.609
7.661
Over het verhaal met Muse: headliners liggen soms al meerdere jaren van tevoren vast. Kan toch zijn dat de communicatie tussen Muse en Mojo enkele jaren terug was dat ze in 2023 een show op Malieveld zouden doen en een jaar later Pinkpop, maar dat uiteindelijk door wijzigingen in de tourplanning het optreden op Pinkpop niet door kon gaan? Ik ga er in elk geval wel vanuit dat de eerstvolgende keer dat Muse wel weer beschikbaar is, ze alsnog op Pinkpop staan.
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
168
138
Ik zit nu even Dua Lipa op Glastonbury te kijken… Rock Werchter heeft goud in handen en vrees dat dit onhaalbaar voor Pinkpop gaat zijn volgend jaar. Zullen wel stadions worden voor haar en anders heb je een uitverkocht festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: JW97 en TBK

D02

Dagopener
2 jan 2019
538
247
Dus eigenlijk moet pinkpop zulke acts boeken (bij beschikbaar uiteraard) voor dat die artiesten in dit stadium komen.
Ze willen toch graag een iets andere weg in gaan?
Dan zou ik voor 2025 bijv een BMTH en/of Sam Fender als headliner boeken. Beide hebben in andere landen al headline shows gespeelt. En kun je altijd nog een muse/pink/foo fighters/rw als voorbeeld erbij boeken.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
885
907
Volgens mij niet veel anders dan andere dagen.

The Cure met Fontaines DC? Of wellicht Placebo of Depeche Mode met Fontaines DC. Zo'n combinatie. Oudere act en relatief nieuw. Al betwijfel ik of Placebo groot genoeg is om een ndag te dragen, maar wellicht in combinatie met een aantrekkelijke subheadliner weer wel.
fontaines dc is toch gewoon veel te klein om op Pinkpop als sub te staan. Staan op Pukkelpop nog gewoon onder inhaler.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
633
353
Volgens mij niet veel anders dan andere dagen.

The Cure met Fontaines DC? Of wellicht Placebo of Depeche Mode met Fontaines DC. Zo'n combinatie. Oudere act en relatief nieuw. Al betwijfel ik of Placebo groot genoeg is om een ndag te dragen, maar wellicht in combinatie met een aantrekkelijke subheadliner weer wel.

Ik ben het wel met je eens, maar volgens mij werkt het bij Pinkpop niet zo.
Vorig jaar echt goede subs in mijn ogen (Editors, War on drugs, Queens of the Stone age, The Script, Machine Gun Kelly en One repuplic), maar geen echte krakers als headliners en dus niet uitverkocht.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
538
247
Zit die stream van coldplay op glastonbury te kijken en dit kan toch makkelijk op andere majors. Die artiesten moeten gewoon hun ego opbergen en weer festivalshows gaan doen.

Hoop dat dit een soort van opening is voor andere festivals.
Heb coldplay afgelopen jaren een paar keer gezien maar zou ook wel eens op een festival willen zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.587
4.329
Pinkpop fans moeten zich realiseren dat grote acts (hun management) niet meer voor Pinkpop kiezen. En Muse stond al vorig jaar vast (nog voor de RW show o.a.) voor dit jaar, maar die hebben zelf gekozen voor een periode rust. Dat kunnen ze zich blijkbaar permitteren. Toont wederom de kwetsbaarheid van artiesten boeken aan bij Pinkpop/ MOJO.
 

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
65
39
Zit die stream van coldplay op glastonbury te kijken en dit kan toch makkelijk op andere majors. Die artiesten moeten gewoon hun ego opbergen en weer festivalshows gaan doen.

Hoop dat dit een soort van opening is voor andere festivals.
Heb coldplay afgelopen jaren een paar keer gezien maar zou ook wel eens op een festival willen zien.
Had vannacht een droom waarin de volgende 3 headliners spelen in 2025

Rammstein / Coldplay / Muse


en toen werd "k wakker🤣 onmogelijk helaas.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

Gebruikers die dit onderwerp bekijken