Pinkpop 2025

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Ik denk zoiets:

Headliners:

Foo Fighters
Sam Fender
Twenty One Pilots

Of Mumford And Sons als wildcard

Subs:

Noah Kahan
Biffy Clyro
Snow Patrol

Verder:

Snelle
Benson Boone (of hoe die knakker heet)
Suzan en Freek
Roxy dekker (hoop t niet)
De staat
Gavin James
Di-rect
George Ezra
Lewis Capaldi
The 1975
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.095
Ik denk zoiets:

Headliners:

Foo Fighters
Sam Fender
Twenty One Pilots

Of Mumford And Sons als wildcard

Subs:

Noah Kahan
Biffy Clyro
Snow Patrol

Verder:

Snelle
Benson Boone (of hoe die knakker heet)
Suzan en Freek
Roxy dekker (hoop t niet)
De staat
Gavin James
Di-rect
George Ezra
Lewis Capaldi
The 1975
Oef. Dat ziet er inderdaad heel erg Pinkpop anno nu uit. 😅 Maar goed, er zit wel een bepaalde lijn in. Wel ff de naam veranderen in Beigepop.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en elo

D02

Dagopener
2 jan 2019
538
248
Ik denk zoiets:

Headliners:

Foo Fighters
Sam Fender
Twenty One Pilots

Of Mumford And Sons als wildcard

Subs:

Noah Kahan
Biffy Clyro
Snow Patrol

Verder:

Snelle
Benson Boone (of hoe die knakker heet)
Suzan en Freek
Roxy dekker (hoop t niet)
De staat
Gavin James
Di-rect
George Ezra
Lewis Capaldi
The 1975
Voor die headliners zou ik een ticket kopen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Fender en 21p kan alleen wat zijn als ze dezelfde constructie als RW gaan hanteren...dus echte co-heads
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Ik denk zoiets:

Headliners:

Foo Fighters
Sam Fender
Twenty One Pilots

Of Mumford And Sons als wildcard

Subs:

Noah Kahan
Biffy Clyro
Snow Patrol

Verder:

Snelle
Benson Boone (of hoe die knakker heet)
Suzan en Freek
Roxy dekker (hoop t niet)
De staat
Gavin James
Di-rect
George Ezra
Lewis Capaldi
The 1975

Ziet er prima uit, als geloof ik niet dat 21 Pilots 70.000 kaarten gaat verschuiven als headliner, dus dan moet je wel een stevig programma daar onder hebben staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

JW97

Playlistbediener
12 okt 2023
21
39
Begin toch ook steeds meer te denken dat Coldplay mogelijk headliner gaat zijn op de Europese festivals volgend jaar na het zien van Glastonbury. Zijn na dit jaar klaar met hun tour waarbij ze vrijwel overal zijn geweest en dus niet meer echt exclusief zijn + brengen eind dit jaar een nieuw album uit waar ze mogelijk promo voor willen maken + die festivalshow lijkt me praktisch heel goed mogelijk op alle grote festivals.

Gokje:
- Arctic Monkeys
- Post Malone
- Coldplay
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.531
1.728
Begin toch ook steeds meer te denken dat Coldplay mogelijk headliner gaat zijn op de Europese festivals volgend jaar na het zien van Glastonbury. Zijn na dit jaar klaar met hun tour waarbij ze vrijwel overal zijn geweest en dus niet meer echt exclusief zijn + brengen eind dit jaar een nieuw album uit waar ze mogelijk promo voor willen maken + die festivalshow lijkt me praktisch heel goed mogelijk op alle grote festivals.

Gokje:
- Arctic Monkeys
- Post Malone
- Coldplay
Zo'n one off show op Glastonbury valt wel beter te rijmen met hun ecologische doelstellingen dan een tour langs de festivals. Ze kunnen dan 1, hoogstens twee shows per week doen en dat zal financieel niet uit kunnen.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
625
299
Begin toch ook steeds meer te denken dat Coldplay mogelijk headliner gaat zijn op de Europese festivals volgend jaar na het zien van Glastonbury. Zijn na dit jaar klaar met hun tour waarbij ze vrijwel overal zijn geweest en dus niet meer echt exclusief zijn + brengen eind dit jaar een nieuw album uit waar ze mogelijk promo voor willen maken + die festivalshow lijkt me praktisch heel goed mogelijk op alle grote festivals.

Gokje:
- Arctic Monkeys
- Post Malone
- Coldplay
Coldplay lijkt me echt veel te groot en veel te duur voor Pinkpop. Nee, dat zie ik niet meer gebeuren.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
879
353
Ik denk zoiets:

Headliners:

Foo Fighters
Sam Fender
Twenty One Pilots

Of Mumford And Sons als wildcard

Subs:

Noah Kahan
Biffy Clyro
Snow Patrol

Verder:

Snelle
Benson Boone (of hoe die knakker heet)
Suzan en Freek
Roxy dekker (hoop t niet)
De staat
Gavin James
Di-rect
George Ezra
Lewis Capaldi
The 1975
Biffy clyro vind ik echt een goeie band maar lijkt me toch geen sub voor pinkpop
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.871
3.870
Toch mooi om te zien dat er toch weer veel te grote en onrealistische headliner(s)(-trio's) voorbij komen. Laat dit nooit veranderen svp!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.815
6.553
Coldplay zal niet (snel) meer op Pinkpop staan. En de Arctic Monkeys zullen wel te moeilijk zijn.
 

JW97

Playlistbediener
12 okt 2023
21
39
Ecologisch lijkt me het juist voordeliger om festivals te doen, scheelt een boel transport met personeel, materiaal en bezoekers. Daarnaast is Pinkpop met dezelfde beweging bezig dus kan daar mooi op inhaken.
Dat ze te groot zijn zou heel goed kunnen maar dat dachten we ook over Ed Sheeran.
Na de mega tour van afgelopen jaren lijkt me de vraag naar hen ook te dalen dus zouden festivals de perfecte uitkomst kunnen zijn.
 

Boyd04

Nieuw lid
27 jun 2024
3
1
Heb zelf vorige week nog Bring me the Horizon gezien op Graspop, een geweldige show. Denk dat bmth ook wel geschikt zou zijn als headliner voor Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken