Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In die zin ook wel vergelijkbaar met dit jaar. FF zal wel een dag nagenoeg uitverkopen en dan twee dagen rustiger (met voor mij persoonlijk leukere afsluiters, zeker Sam Fender).
Ziet er prima uit, als geloof ik niet dat 21 Pilots 70.000 kaarten gaat verschuiven als headliner, dus dan moet je wel een stevig programma daar onder hebben staan.
Begin toch ook steeds meer te denken dat Coldplay mogelijk headliner gaat zijn op de Europese festivals volgend jaar na het zien van Glastonbury. Zijn na dit jaar klaar met hun tour waarbij ze vrijwel overal zijn geweest en dus niet meer echt exclusief zijn + brengen eind dit jaar een nieuw album uit waar ze mogelijk promo voor willen maken + die festivalshow lijkt me praktisch heel goed mogelijk op alle grote festivals.
Begin toch ook steeds meer te denken dat Coldplay mogelijk headliner gaat zijn op de Europese festivals volgend jaar na het zien van Glastonbury. Zijn na dit jaar klaar met hun tour waarbij ze vrijwel overal zijn geweest en dus niet meer echt exclusief zijn + brengen eind dit jaar een nieuw album uit waar ze mogelijk promo voor willen maken + die festivalshow lijkt me praktisch heel goed mogelijk op alle grote festivals.
Zo'n one off show op Glastonbury valt wel beter te rijmen met hun ecologische doelstellingen dan een tour langs de festivals. Ze kunnen dan 1, hoogstens twee shows per week doen en dat zal financieel niet uit kunnen.
Ecologisch lijkt me het juist voordeliger om festivals te doen, scheelt een boel transport met personeel, materiaal en bezoekers. Daarnaast is Pinkpop met dezelfde beweging bezig dus kan daar mooi op inhaken.
Dat ze te groot zijn zou heel goed kunnen maar dat dachten we ook over Ed Sheeran.
Na de mega tour van afgelopen jaren lijkt me de vraag naar hen ook te dalen dus zouden festivals de perfecte uitkomst kunnen zijn.
Heb zelf vorige week nog Bring me the Horizon gezien op Graspop, een geweldige show. Denk dat bmth ook wel geschikt zou zijn als headliner voor Pinkpop.