Pinkpop 2025

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
kan...
ik lees met een scheef oog de interviews met Mojo's Jarn en Rob nog eens. Dan denk ik meteen aan al de acts waarmee ze in gesprek waren voor Pinkpop 2024 en niet door ging, waarna zo'n show in 2025 heel dicht op (of zelfs de openingsdag van) Pinkpop wel heel toevallig is...

net als zo'n uitspraak van Trommelen in OOR "We zitten goed in de race. maar kijk, als Dave Grohl op die knop duwt, dan staat hij er volgend jaar. En we weten dat Dave graag op die knop duwt, nietwaar?"

Kunnen we er dan al 2 met potlood noteren?
We zijn de verwachtingen alweer veel en veel te groot aan het maken😅😅😅
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.532
1.732
Dit maakt de kans juist veel en veel kleiner.
* Ze staat in Wembley dus Pinkpop lijkt me al te klein.
* Arena lijkt me veel aannemelijker.

Doe die potlood maar weg daar kan een streep doorheen.
Zal niet bij een show blijven en dan is Pinkpop al gezien. Zou voor mij een naam zijn die me nog eens naar Landgraaf laat trekken, maar de Arena zal ze ook minstens een keer vol krijgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.824
6.560
Ben ik misschien optimistischer, maar ik zie nog geen reden Dua Lipa compleet af te schrijven. Misschien komt die potentiele extra Wembley show er wel op woensdag of donderdag. Als die er al komt. Zaterdag een dagje vrij en dan kan ze zondag nog op Pinkpop staan.

Dat dit qua headliners een wat minder jaar was (al is Sheeran ook een enorme vis) betekent niet dat we alle wat grotere acts meteen al moeten afschrijven. Ze staat over een paar dagen zelfs ook nog op RW.

Kleine kans misschien, maar ik spring toch de tunnel in. ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
67
35
Misschien een andere gedachte, maar zou het ook niet een beetje Pinkpop's eer te na zijn om volgend jaar met headliners te komen die dit jaar allemaal al op RW stonden (FF en Dua Lipa)? Als ik PP was, zou ik weer met wat verse input komen. Mijn gok is daarom:

Vrij: Arctic Monkeys (+ Sam Fender)
Zat: The Weekend (+ Olivia Rodrigo)
Zon: Muse (+BMTH)

Zoiets. Arctic, Sam en Muse zou ik zelf heel fijn vinden :).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.409
4.789
Zou wat mij betreft een fraai rijtje zijn, maar denk echt niet dat het Pinkpops eer te na is om volgend jaar Dua Lipa en Foo Fighters te boeken.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Misschien een andere gedachte, maar zou het ook niet een beetje Pinkpop's eer te na zijn om volgend jaar met headliners te komen die dit jaar allemaal al op RW stonden (FF en Dua Lipa)? Als ik PP was, zou ik weer met wat verse input komen. Mijn gok is daarom:

Vrij: Arctic Monkeys (+ Sam Fender)
Zat: The Weekend (+ Olivia Rodrigo)
Zon: Muse (+BMTH)

Zoiets. Arctic, Sam en Muse zou ik zelf heel fijn vinden :).
Arctic Monkeys zijn ooit eens headliner geweest in 2014. Ik verwacht ze niet als headliner..in ieder geval niet de geplande headliner
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Misschien een andere gedachte, maar zou het ook niet een beetje Pinkpop's eer te na zijn om volgend jaar met headliners te komen die dit jaar allemaal al op RW stonden (FF en Dua Lipa)? Als ik PP was, zou ik weer met wat verse input komen. Mijn gok is daarom:

Vrij: Arctic Monkeys (+ Sam Fender)
Zat: The Weekend (+ Olivia Rodrigo)
Zon: Muse (+BMTH)

Zoiets. Arctic, Sam en Muse zou ik zelf heel fijn vinden :).
Neem aan dat die zaterdag een grap is? The Weeknd verkoopt stadions uit en Olivia Rodrigo verkoop zo de ziggo domes uit..die is te groot voor sub inmiddels.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
194
157
Eerste gok voor mij is Foo's, Muse en ID, daaronder zie ik Snow Patrol ook wel weer een rondje festivals doen na de zaaltour. Verder zou ik BMTH ook wel gaaf vinden en ik durf het bijna niet te zeggen maar ik hoop (net als Dennis) dat we Iron Maiden een keertje op PP mogen zien, zou ik echt heel gaaf vinden voor de Foo's of Muse.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.824
6.560
Olivia Rodrigo verkoop zo de ziggo domes uit..die is te groot voor sub inmiddels.
Niall Horan stond er vorig jaar nog 's middags en die verkocht ook twee Ziggo Domes uit. The War On Drugs en QOTSA stonden er ook niet als headliner. De kans is klein, maar zeg nooit nooit. ;)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.083
497
dat heeft Mojo toch gisteren avond hier op het forum kunnen lezen

Ben ik misschien optimistischer, maar ik zie nog geen reden Dua Lipa compleet af te schrijven. Misschien komt die potentiele extra Wembley show er wel op woensdag of donderdag. Als die er al komt. Zaterdag een dagje vrij en dan kan ze zondag nog op Pinkpop staan.

Dat dit qua headliners een wat minder jaar was (al is Sheeran ook een enorme vis) betekent niet dat we alle wat grotere acts meteen al moeten afschrijven. Ze staat over een paar dagen zelfs ook nog op RW.

Kleine kans misschien, maar ik spring toch de tunnel in. ;)
Wie weet krijgen we komend jaar weer 1 grote naam, een plaatjesdraaier en een act die doorstroomt als headliner.Is toch heerlijk dat speculeren over de line-ups.
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en Maria

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
67
35
Neem aan dat die zaterdag een grap is? The Weeknd verkoopt stadions uit en Olivia Rodrigo verkoop zo de ziggo domes uit..die is te groot voor sub inmiddels.
Nee, was geen grap. Het is ook niet zo dat ik perse The Weekend verwacht, maar leek me wel een act die momenteel bij veel mensen populair is. En Ed verkoopt ook stadions uit, dus dat leek me geen maatstaf om een act af te schrijven. Een beetje een Ed Sheeran / Sam Smith combo, maar dan anders. Maar bij speculeren mag alles, toch ;-) ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
67
35
Eerste gok voor mij is Foo's, Muse en ID, daaronder zie ik Snow Patrol ook wel weer een rondje festivals doen na de zaaltour. Verder zou ik BMTH ook wel gaaf vinden en ik durf het bijna niet te zeggen maar ik hoop (net als Dennis) dat we Iron Maiden een keertje op PP mogen zien, zou ik echt heel gaaf vinden voor de Foo's of Muse.
Foo's, Muse en ID zou ik behoorlijk blij van worden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.118
8.238
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik hoop (net als Dennis) dat we Iron Maiden een keertje op PP mogen zien, zou ik echt heel gaaf vinden voor de Foo's of Muse.

Ga daar maar niet vanuit met Hellfest ook weer gewoon terug in hetzelfde weekend, net als Graspop en Copenhell.
En zie Iron Maiden ook niet als sub verschijnen…
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.409
4.789
Nee, was geen grap. Het is ook niet zo dat ik perse The Weekend verwacht, maar leek me wel een act die momenteel bij veel mensen populair is. En Ed verkoopt ook stadions uit, dus dat leek me geen maatstaf om een act af te schrijven. Een beetje een Ed Sheeran / Sam Smith combo, maar dan anders. Maar bij speculeren mag alles, toch ;-) ?
Fair enough, The Weekend / Olivia is inderdaad wel vergelijkbaar met Ed Sheeran / Sam Smith. Al zit Olivia Rodrigo gevoelsmatig toch meer in die hysterische categorie van fans en dat zij dan ook minder gauw een rondje langs de festivals zou maken. Zou wel een hele fraaie combi zijn,
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
620
1.052
Ik zit toch een beetje in tweestrijd qua headliners op Pinkpop. Ik zie hier weer namen als Foo Fighters, Muse, Rammstein voorbij komen. En ja waarschijnlijk verkoop je daarmee weer je festival uit aan de (oudere) vaste Pinkpop bezoekers, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel weer veel van hetzelfde en niet heel toekomstbestendig. Aan de andere kant zie ik ook het probleem dat de aanwas nieuwe headliners matig is of alweer te groot wordt bevonden.

Zo'n duo headliner set-up zou ik zelf enorm aanmoedigen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken