Pinkpop 2025

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
194
157
Ga daar maar niet vanuit met Hellfest ook weer gewoon terug in hetzelfde weekend, net als Graspop en Copenhell.
En zie Iron Maiden ook niet als sub verschijnen…
Denk ik ook Koekdoos, maar dromen mag he. Onmogelijk is het trouwens niets, Hollywood Vampires speelden ook Hellfest, Graspop en PP. QSTA en Volbeat, SOAD en ik vergeet er nog een paar zijn in mijn beleving even grote acts als Maiden en stonden ook sub. Maar ik ben het eens met je, Maiden zie ik ook niet snel als sub staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.568
Maiden zie ik ook niet snel als sub staan.
zou voor Pinkpop een "Thinking outside the box" headliner zijn die ook nog nooit op het festival gestaan heeft... Los van of het een reeele optie kan zijn met alle metal festival geweld in Pinkpop weekend.

maar, zeg nooit nooit
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.825
6.560
Valt voor Pinkpop misschien wel al in het segment ''te moeilijk.'' Of op z'n minst ''niet gezellig genoeg.''

Ik zou het ook toejuichen iig. Iron Maiden - Dua Lipa - Foo Fighters zou briljant zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.305
823
Eminem - Olivia Rodrigo - Aerosmith

alle 3 nog nooit op Pinkpop, alle 3 populair, alle 3 toegankelijk(ish)

Maar persoonlijk ben ik ook blij met Foo fighters - Muse - Bruce Springsteen
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
82
39
Ik heb al een paar keer de naam Rammstein voorbij zien komen voor volgend jaar Pinkpop. Ik zeg er geen nee tegen en laat maar komen. Maar toch wil ik even hier realistisch zijn. Wel, 2016 is de laatste keer dat de band op Pinkpop is geweest en ze zitten in de vijver waarin bureau pp en Mojo graag vissen. Er zijn echter een paar dingen om rekening mee te houden.
1. Ze hebben zelf een heel groot eigen podium wat veel te groot is voor pp. Tenzij ze besluiten om hun podium volgend jaar niet te gebruiken, zou het kunnen. Dat ze te groot zijn voor pinkpop even buiten beschouwing gelaten.
2. De afgelopen jaren hebben ze al meerdere keren in Nederland opgetreden: 2022 en 2024 in Nijmegen, 2023 in Groningen. En dan ook nog een paar keer in België (Oostende en Brussel). Ik denk niet dat ze nog een jaar in Nederland zullen optreden, in ieder geval geen vier jaar op rij.
3. Drie jaar op rij zijn ze alleen maar op tour geweest. Gezien hun leeftijd en hoeveel energie het kost (en de mannen zijn niet meer de jongste), gok ik erop dat ze een jaartje overslaan met touren.

Ik acht de kans dus ook zeer klein dat juist Rammstein voor Pinkpop 2025 geboekt worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Minie

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
460
399
Katy Perry komt met nieuwe muziek en is komende september headliner op Rock in Rio. Lijkt mij vrij grote kans dat die gaat touren in 2025. Ik hoop dat ze haar dan ergens apart neerzetten, maar PP lijkt niet onmogelijk met de nieuwe richting.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.065
1.932
Katy Perry komt met nieuwe muziek en is komende september headliner op Rock in Rio. Lijkt mij vrij grote kans dat die gaat touren in 2025. Ik hoop dat ze haar dan ergens apart neerzetten, maar PP lijkt niet onmogelijk met de nieuwe richting.
Wel joh. Lekker met Dying Fetus als sub ervoor. Op Pinkpop kan dat gewoon (y)
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
194
157
Ik heb al een paar keer de naam Rammstein voorbij zien komen voor volgend jaar Pinkpop. Ik zeg er geen nee tegen en laat maar komen. Maar toch wil ik even hier realistisch zijn. Wel, 2016 is de laatste keer dat de band op Pinkpop is geweest en ze zitten in de vijver waarin bureau pp en Mojo graag vissen. Er zijn echter een paar dingen om rekening mee te houden.
1. Ze hebben zelf een heel groot eigen podium wat veel te groot is voor pp. Tenzij ze besluiten om hun podium volgend jaar niet te gebruiken, zou het kunnen. Dat ze te groot zijn voor pinkpop even buiten beschouwing gelaten.
2. De afgelopen jaren hebben ze al meerdere keren in Nederland opgetreden: 2022 en 2024 in Nijmegen, 2023 in Groningen. En dan ook nog een paar keer in België (Oostende en Brussel). Ik denk niet dat ze nog een jaar in Nederland zullen optreden, in ieder geval geen vier jaar op rij.
3. Drie jaar op rij zijn ze alleen maar op tour geweest. Gezien hun leeftijd en hoeveel energie het kost (en de mannen zijn niet meer de jongste), gok ik erop dat ze een jaartje overslaan met touren.

Ik acht de kans dus ook zeer klein dat juist Rammstein voor Pinkpop 2025 geboekt worden.
Ze zijn ook nog in de kuip geweest in 2019, 8 shows in 5 jaar en allemaal uitverkocht. Ik zou het erg gaaf vinden, uitverkocht weitje denk ik, maar of het realistisch is...
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
82
39
Ze zijn ook nog in de kuip geweest in 2019, 8 shows in 5 jaar en allemaal uitverkocht. Ik zou het erg gaaf vinden, uitverkocht weitje denk ik, maar of het realistisch is...
Dat weet ik, maar dat was voor Corona. Ik heb bewust alleen de jaren genoemd na Corona toen ze weer konden optreden, dus sinds 2022.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken