Pinkpop 2025

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
398
213
ik kom begin december wel een keer terug hier. Na deze net voldoende editie ( sfeer top, programma onder de maat, terrein kan wat aanpassingen gebruiken) ga ik eerst eens van 'm vakantie en hopelijk eindelijk eens een beetje zomer genieten.

Voor nu als Headliner is Foo Fighters denk ik de meest reële optie... verder durf ik er echt niks zinnigs over te zeggen. Ik wacht in ieder geval op de eerste drop namen voordat ik besluit of ik in 2025 wel/niet ga. Als het me niet bevalt hou ik m'n geld apart en wil ik misschien in 2026 de Glampink eens proberen
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
67
39
dat Muse in de zomer van 2024 niet tourde kan te maken hebben met de komst van het 3e kind van Bellamy.
(als ik dat afspiegel op de uitspraak van Jarn/Rob/Mojo, waarbij Muse in eerste instantie vast lag eind 2023 maar uiteindelijk in 2024 niet tourde, zou je daar aan een conclusie kunnen hangen?)
vraag me wel af of ze in 2025 op tour gaan... ik denk het niet
Gezien de radiostilte al een tijd bij muse (alleen in dec in t middenoosten bij een f1 grand prix een concertje) verwacht ik meer nieuws later in t jaar voor een nieuw album wat in t voorjaar 2025 kan gaan uitkomen.
laatste album was van 2022 (WOTP). zit meestal 3-4 jaar tussen een album van ze.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.350
6.570
momenteel verwacht ik van Foo Fighters een nieuw rondje door Europa in 2025.
2023 enkel RaR/RiP gedaan en 2024 een reeks EU shows waaronder geen NL. Gezien de toch wel redelijk opvallende hints van Mojo, verwacht ik dat Pinkpop 2025 wel verwacht kan worden.

daarnaast verwacht ik ook wel dat die 2025 show van Dua Lipa geen toeval is, denk dat al wat EU boekers met haar bezig zijn geweest voor 2025.

daarnaast vind ik een nieuw album van Eminem wel interessant... Zie Mojo hier wel een belletje richting management maken. Zeker nadat Eminem blijkbaar 2019 het plan als afsluiter was?

stiekem hoop ik bij nogmaals dat rondje van Springsteen in 2025 en dat hij voor een 3e jaar op rij in NL kiest voor eventueel Pinkpop?

maar gelukkig is het nog te vroeg om over de headliners iets zinnigs te zeggen...

Qua NL namen, lijken me Within Temptation, Miss Montreal, Suzan en Freek, Claude, Snelle, Flemming, Sloper, Roxanne Hazes of o.a. Racoon opvallende acts die afgelopen jaren wel op NL festivals stonden maar niet op Pinkpop gestaan hebben laatste jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Rikkie

Support act
14 nov 2012
887
910
Oud en vertrouwd! En toch al weer flink wat jaren geleden dat ze op pinkpop stonden
Muse 2016 bijv. Jeugd die toen 12 waren zijn volgend jaar 21 tadaaaa nieuwe lichting.. nieuwe headliners komen er wel nothing but thieves heeft laten zien dat ze over een jaar of 4 wel kunnen headlinen, bmth zou ook binnen nu en 4 jaar kunnen headlinen zo zijn er nog genoeg, je moet ze alleen niet te snel droppen...
Beetje zoals bij voetballers als je 4 goede wedstrijden hebt gespeeld bij Top Oss sta je niet ineens het jaar erop bij manchester united in de basis, dan ga je eerst naar excelsior gaat dat ook weer goed kan je her jaar erop naar Utrecht en ga zo maar door 😊
Ik blijf het vreemd vinden dat NBT genoemd blijft worden als headliner. NBT was dit jaar een grote naam op een dag welke bij lange na niet was uitverkocht. Waarom zouden ze dan als headliner wel voldoende kaarten kunnen verschuiven?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.086
499
Ik blijf het vreemd vinden dat NBT genoemd blijft worden als headliner. NBT was dit jaar een grote naam op een dag welke bij lange na niet was uitverkocht. Waarom zouden ze dan als headliner wel voldoende kaarten kunnen verschuiven?
Tsja maar dat gold ook voor de vrijdag,met Maneskin als headliner / 2 jaar eerder nog vroeg in de avond en die kaartverkoop was ook niet overdonderend.2 leuke acts maar die helaas niet genoeg tickets verkopen plus natuurlijk de rest van het programma.Toch benieuwd of ze uit een ander vaatje gaan/kunnen tappen of wordt dit de nieuwe realiteit voor PP.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
636
750
Mijn dag begon met vroeg pieken. Vervolgens heel hard inkakken en daarna weer keihard pieken. Wilde erg graag Tom Morello zien, maar mn rug liet het helaas niet toe dus moest helaas gaan zitten. Bij dEUS stond er wat irritant volk om ons heen waardoor ik niet optimaal kon genieten, maar de show was desondanks erg vet.

De rating:
1. Snow Patrol!!!
2. Yard Act
3. Frank Carter and the Rattlesnakes
4. Måneskin
5. Sleaford Mods
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
476
179
Mijn dag begon met vroeg pieken. Vervolgens heel hard inkakken en daarna weer keihard pieken. Wilde erg graag Tom Morello zien, maar mn rug liet het helaas niet toe dus moest helaas gaan zitten. Bij dEUS stond er wat irritant volk om ons heen waardoor ik niet optimaal kon genieten, maar de show was desondanks erg vet.

De rating:
1. Snow Patrol!!!
2. Yard Act
3. Frank Carter and the Rattlesnakes
4. Måneskin
5. Sleaford Mods
Volgens mij het verkeerde forum! Maar mooi dat je het naar je zin hebt 😉
 

klaagadvocaat

Playlistbediener
20 jun 2024
6
16
Sneu om te lezen hier dat iedereen al uitkijkt naar 2025 Pinkpop. Advies: pak eens een ander festival. Eigenlijk scoort PP al jaren op alles een 6. Prima als jezelf ook een 6 bent - dan zal je dit bericht als gefrustreerde lezen.

Alleen al de nieuwsberichten over Rock Werchter lezen zou ik aanraden voor de PP organisatie.
Bijvoorbeeld de "simpele" kunst van het bier verkopen valt al veel van te leren:
- Bierlopers met grote rugzakken pils
- Pitchers
- speciale beer only barren

En nog 100 dingen die beter kunnen.

Mensen gun je EUR300 weekend ticket ook eens aan een ander festival. Wees geen 6 - verbreed uw horizon. Stop de sympathie en hang naar het verleden.
 

klaagadvocaat

Playlistbediener
20 jun 2024
6
16
Ik snap niet helemaal waarom iedereen Bruce zo graag wil zien? Als je dit zo fantastisch vindt - had dan afgelopen 2 jaar een kaartje gekocht! Hij was werkelijk overal.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.145
8.277
Ik snap niet helemaal waarom iedereen Bruce zo graag wil zien? Als je dit zo fantastisch vindt - had dan afgelopen 2 jaar een kaartje gekocht! Hij was werkelijk overal.

Er zijn genoeg mensen die dan daarnaast Bruce gewoon nog een keer willen zien. Ik heb hier op het forum meerdere mensen zien passeren die voor een stuk of 3 shows in verschillende landen tickets hadden voor Bruce
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.086
499
Ik snap niet helemaal waarom iedereen Bruce zo graag wil zien? Als je dit zo fantastisch vindt - had dan afgelopen 2 jaar een kaartje gekocht! Hij was werkelijk overal.
The Boss en de E streetband zijn top/ras artiesten ,daar zijn er niet veel van en ze stellen nooit teleur.Plus ze zijn al aardig op leeftijd dus veel tours zullen er niet meer komen elke gelegenheid is dan welkom.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
622
1.059
Sneu om te lezen hier dat iedereen al uitkijkt naar 2025 Pinkpop. Advies: pak eens een ander festival. Eigenlijk scoort PP al jaren op alles een 6. Prima als jezelf ook een 6 bent - dan zal je dit bericht als gefrustreerde lezen.

Alleen al de nieuwsberichten over Rock Werchter lezen zou ik aanraden voor de PP organisatie.
Bijvoorbeeld de "simpele" kunst van het bier verkopen valt al veel van te leren:
- Bierlopers met grote rugzakken pils
- Pitchers
- speciale beer only barren

En nog 100 dingen die beter kunnen.

Mensen gun je EUR300 weekend ticket ook eens aan een ander festival. Wees geen 6 - verbreed uw horizon. Stop de sympathie en hang naar het verleden.
Als mensen naar Pinkpop willen is dat toch geen probleem en hun goed recht. Dat jij het niks meer vind is prima (ik ben zelf ook afgehaakt op PP), maar het sneu vinden dat mensen naar hun lievelingsfestival uitkijken is erg treurig..
Laat mensen lekker genieten van Pinkpop en zoek zelf je heil ergens anders.
 

puncturewounds

Playlistbediener
2 dec 2023
14
21
Sneu om te lezen hier dat iedereen al uitkijkt naar 2025 Pinkpop. Advies: pak eens een ander festival. Eigenlijk scoort PP al jaren op alles een 6. Prima als jezelf ook een 6 bent - dan zal je dit bericht als gefrustreerde lezen.

Alleen al de nieuwsberichten over Rock Werchter lezen zou ik aanraden voor de PP organisatie.
Bijvoorbeeld de "simpele" kunst van het bier verkopen valt al veel van te leren:
- Bierlopers met grote rugzakken pils
- Pitchers
- speciale beer only barren

En nog 100 dingen die beter kunnen.

Mensen gun je EUR300 weekend ticket ook eens aan een ander festival. Wees geen 6 - verbreed uw horizon. Stop de sympathie en hang naar het verleden.
"Eigenlijk scoort PP al jaren op alles een 6." Maar jij was er dit jaar gewoon bij toch? Make it make sense.

Daarbij is er niemand die je verplicht om te gaan, wil jij volgend jaar naar Werchter, enjoy yourself. Maar er zijn altijd nog mensen die PP wel waarderen of op zijn minst nog hoop hebben op verbetering, prima toch? Ik zie jou alleen maar klagen, je hebt er zelfs speciaal een account voor aangemaakt. Ik vraag me oprecht af waarom je überhaupt bent geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
476
179
Sneu om te lezen hier dat iedereen al uitkijkt naar 2025 Pinkpop. Advies: pak eens een ander festival. Eigenlijk scoort PP al jaren op alles een 6. Prima als jezelf ook een 6 bent - dan zal je dit bericht als gefrustreerde lezen.

Alleen al de nieuwsberichten over Rock Werchter lezen zou ik aanraden voor de PP organisatie.
Bijvoorbeeld de "simpele" kunst van het bier verkopen valt al veel van te leren:
- Bierlopers met grote rugzakken pils
- Pitchers
- speciale beer only barren

En nog 100 dingen die beter kunnen.

Mensen gun je EUR300 weekend ticket ook eens aan een ander festival. Wees geen 6 - verbreed uw horizon. Stop de sympathie en hang naar het verleden.
Genoeg andere festivals bezocht maar pinkpop blijft voor mij toch het beste festival er kunnen natuurlijk altijd dingen beter! Maar het gevoel en sfeer blijft uniek, waar ik via mij fb nu allemaal filmpjes voorbij zie komen van mensen die op RW zijn, ziet er ook gemoedelijk uit en kwa muziek komt er veel leuks voorbij! Valt me wel op dat er ook veel mensen met de rug naar het podium staan en lang niet iedereen geïnteresseerd lijkt in de muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken