Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Coldplay zal, na de laatste paar zeer matige albums, toch wel weer snel terugzakken naar festival proporties? Of blijven die de hoofdprijs kunnen vragen ondanks de meuk die ze uitbrengen?
Coldplay zal, na de laatste paar zeer matige albums, toch wel weer snel terugzakken naar festival proporties? Of blijven die de hoofdprijs kunnen vragen ondanks de meuk die ze uitbrengen?
Die teren qua kaartverkoop volgensmij vooral ook op 'de vette show' en niet op recente muziek. Die laatste shows werden (door het publiek) heel goed ontvangen.
Zie 21p en Sam Fender wel gebeuren in een Ed Sheeran/Sam Smith constructie. Op de andere dagen Foo Fighters en Mumford&Sons als headliner en ik ben aanwezig. Zou een goede comeback na de headliners van dit jaar.
Zie 21p en Sam Fender wel gebeuren in een Ed Sheeran/Sam Smith constructie. Op de andere dagen Foo Fighters en Mumford&Sons als headliner en ik ben aanwezig. Zou een goede comeback na de headliners van dit jaar.
Ik zou het een mooie combi vinden maar Sam Fender lijkt me toch gewoon een normale noord-afsluiter qua grote en 21p is wel klein als head dus weet niet of dat direct veel kaarten verkoopt bij een pinkpop
Ik zou het een mooie combi vinden maar Sam Fender lijkt me toch gewoon een normale noord-afsluiter qua grote en 21p is wel klein als head dus weet niet of dat direct veel kaarten verkoopt bij een pinkpop
Het laat daarnaast wel ruimte over voor een goed dagprogramma. Vooral Sam Fender valt voor zover ik weet erg in de smaak in Nederland en verkoopt ook makkelijk 2x de Ziggo uit dus gecombineerd met 21p zal de dag verkoop wel goedkomen
Het is nog meer meuk. Hopelijk gaan die nog eens een keer wat spannends uitbrengen. Al die hippie zooi, dansende apen, de wereldverbeteraar spelen. Ga eens weer echte muziek maken. Mafklappers.
Het is nog meer meuk. Hopelijk gaan die nog eens een keer wat spannends uitbrengen. Al die hippie zooi, dansende apen, de wereldverbeteraar spelen. Ga eens weer echte muziek maken. Mafklappers.
Laten we beginnen met datgene waar je mee begonnen bent. Muziek maken. Ik denk dat ze op dit moment best wel een ego hebben en dat ze weinig kritiek krijgen. Wat er nu ook uitgebracht wordt...het wordt toch wel gekocht. En wat betreft alle randzaken er om heen. Gewoon laten gaan. Het leidt alleen maar af.
Ik snap nog steeds niet wat klimaatvriendelijk touren heeft te maken met de muziek die ze uitbrengen. Mooie stap juist en één die andere grote bands zouden mogen volgen.
Ik snap nog steeds niet wat klimaatvriendelijk touren heeft te maken met de muziek die ze uitbrengen. Mooie stap juist en één die andere grote bands zouden mogen volgen.
Voor de mensen die de afzegging van Muse nog steeds gek vinden. Matt Bellamy is dit jaar op moederdag voor de 3e keer vader geworden. Lijkt voor mij de meest logische reden voor de afzegging.
kan...
ik lees met een scheef oog de interviews met Mojo's Jarn en Rob nog eens. Dan denk ik meteen aan al de acts waarmee ze in gesprek waren voor Pinkpop 2024 en niet door ging, waarna zo'n show in 2025 heel dicht op (of zelfs de openingsdag van) Pinkpop wel heel toevallig is...
net als zo'n uitspraak van Trommelen in OOR "We zitten goed in de race. maar kijk, als Dave Grohl op die knop duwt, dan staat hij er volgend jaar. En we weten dat Dave graag op die knop duwt, nietwaar?"