Pinkpop 2025

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Coldplay zal, na de laatste paar zeer matige albums, toch wel weer snel terugzakken naar festival proporties? Of blijven die de hoofdprijs kunnen vragen ondanks de meuk die ze uitbrengen?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
3.215
2.168
Coldplay zal, na de laatste paar zeer matige albums, toch wel weer snel terugzakken naar festival proporties? Of blijven die de hoofdprijs kunnen vragen ondanks de meuk die ze uitbrengen?
Die teren qua kaartverkoop volgensmij vooral ook op 'de vette show' en niet op recente muziek. Die laatste shows werden (door het publiek) heel goed ontvangen.
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
95
57
Ik denk zoiets:

Headliners:

Foo Fighters
Sam Fender
Twenty One Pilots

Of Mumford And Sons als wildcard

Subs:

Noah Kahan
Biffy Clyro
Snow Patrol

Verder:

Snelle
Benson Boone (of hoe die knakker heet)
Suzan en Freek
Roxy dekker (hoop t niet)
De staat
Gavin James
Di-rect
George Ezra
Lewis Capaldi
The 1975
Zie 21p en Sam Fender wel gebeuren in een Ed Sheeran/Sam Smith constructie. Op de andere dagen Foo Fighters en Mumford&Sons als headliner en ik ben aanwezig. Zou een goede comeback na de headliners van dit jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

mart1234

Support act
27 nov 2019
880
353
Zie 21p en Sam Fender wel gebeuren in een Ed Sheeran/Sam Smith constructie. Op de andere dagen Foo Fighters en Mumford&Sons als headliner en ik ben aanwezig. Zou een goede comeback na de headliners van dit jaar.
Ik zou het een mooie combi vinden maar Sam Fender lijkt me toch gewoon een normale noord-afsluiter qua grote en 21p is wel klein als head dus weet niet of dat direct veel kaarten verkoopt bij een pinkpop
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
95
57
Ik zou het een mooie combi vinden maar Sam Fender lijkt me toch gewoon een normale noord-afsluiter qua grote en 21p is wel klein als head dus weet niet of dat direct veel kaarten verkoopt bij een pinkpop
Het laat daarnaast wel ruimte over voor een goed dagprogramma. Vooral Sam Fender valt voor zover ik weet erg in de smaak in Nederland en verkoopt ook makkelijk 2x de Ziggo uit dus gecombineerd met 21p zal de dag verkoop wel goedkomen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.372
9.109
Toch mooi om te zien dat er toch weer veel te grote en onrealistische headliner(s)(-trio's) voorbij komen. Laat dit nooit veranderen svp!
Mwa, anderzijds lees je ook dat een 21P en Sam Fender zogenaamd een dag zouden moeten kunnen dragen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.822
6.558
Mwa, anderzijds lees je ook dat een 21P en Sam Fender zogenaamd een dag zouden moeten kunnen dragen.
Fender is een twijfelgeval. Goeie sub wel. Of afsluiter Noord.

Pilots verkopen de grote zalen in een handomdraai uit. Als Maneskin kan headlinen dan kunnen de Pilots zeer beslist ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Coldplay zal, na de laatste paar zeer matige albums, toch wel weer snel terugzakken naar festival proporties? Of blijven die de hoofdprijs kunnen vragen ondanks de meuk die ze uitbrengen?
Het is nog meer meuk. Hopelijk gaan die nog eens een keer wat spannends uitbrengen. Al die hippie zooi, dansende apen, de wereldverbeteraar spelen. Ga eens weer echte muziek maken. Mafklappers.
 
  • Haha
Waarderingen: ChrisV

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.822
6.558
Het is nog meer meuk. Hopelijk gaan die nog eens een keer wat spannends uitbrengen. Al die hippie zooi, dansende apen, de wereldverbeteraar spelen. Ga eens weer echte muziek maken. Mafklappers.
Of nog beter: zo klimaatvriendelijk mogelijk blijven touren én weer goede muziek maken. Want dat eerste staat volledig los van dat tweede natuurlijk.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Mark's Kal en mattman

mart1234

Support act
27 nov 2019
880
353
Fender is een twijfelgeval. Goeie sub wel. Of afsluiter Noord.

Pilots verkopen de grote zalen in een handomdraai uit. Als Maneskin kan headlinen dan kunnen de Pilots zeer beslist ook.
Die waren toch ook meer een noodoplossing maar inderdaad zou kunnen als er niks anders is
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Of nog beter: zo klimaatvriendelijk mogelijk blijven touren én weer goede muziek maken. Want dat eerste staat volledig los van dat tweede natuurlijk.
Laten we beginnen met datgene waar je mee begonnen bent. Muziek maken. Ik denk dat ze op dit moment best wel een ego hebben en dat ze weinig kritiek krijgen. Wat er nu ook uitgebracht wordt...het wordt toch wel gekocht. En wat betreft alle randzaken er om heen. Gewoon laten gaan. Het leidt alleen maar af.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

JaroMiyagi

Nieuw lid
1 jul 2024
1
1
Voor de mensen die de afzegging van Muse nog steeds gek vinden. Matt Bellamy is dit jaar op moederdag voor de 3e keer vader geworden. Lijkt voor mij de meest logische reden voor de afzegging.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.565
kan...
ik lees met een scheef oog de interviews met Mojo's Jarn en Rob nog eens. Dan denk ik meteen aan al de acts waarmee ze in gesprek waren voor Pinkpop 2024 en niet door ging, waarna zo'n show in 2025 heel dicht op (of zelfs de openingsdag van) Pinkpop wel heel toevallig is...

net als zo'n uitspraak van Trommelen in OOR "We zitten goed in de race. maar kijk, als Dave Grohl op die knop duwt, dan staat hij er volgend jaar. En we weten dat Dave graag op die knop duwt, nietwaar?"

Kunnen we er dan al 2 met potlood noteren?
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Dua Lipa op de Pinkpop vrijdag van 2025 in Wembley Londen, zondag afsluiter Pinkpop?
Dit maakt de kans juist veel en veel kleiner.
* Ze staat in Wembley dus Pinkpop lijkt me al te klein.
* Arena lijkt me veel aannemelijker.

Doe die potlood maar weg daar kan een streep doorheen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken