Via ticketswap heb ik 2 tickets voor vrijdag kunnen kopen. Ik dacht dat ticketswap zelf nieuwe tickets uit zouprinten op naam van de nieuwe klant en dat de oude (te verkopen tickets) dan geannuleerd worden. Nu ontdek ik dat de tickets die ik gekregen heb via ticketswap nog met een andere naam zijn ik neem aan van diegene die de tickets oorspronkelijk gekocht had.
Op de website van LIVE IS LIVE FESTIVAL ZIE IK HET VOLGENDE:
'HOE WIJZIG IK DE NAAM OP EEN TICKET?
Heb je je ticket(s) al gepersonaliseerd, maar moet je toch de naam op het ticket wijzigen? Dat kan! Je kan via je ticketaccount van See Tickets met de knoppen ‘more actions’ – ‘name change’ de naam op het ticket nog aanpassen. Let op: er is een administratieve kost aan deze actie verbonden.'
Volgende vragen:
1. Scant men aan de toegang Live is Live enkel de barcode zonder de naam te controleren zodat je sowiezo zelfs met een andere naam binnenkomt bv zoals in de Roma in Borgerhout of sommige festivals.
2. Of is er een stricte controle op naam zodat je de naam moet wijzigen op de tickets naar jouw naam. En hoeveel bedraagt dan de administratieve kost?