Live is Live 2024

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
601
524
Via ticketswap heb ik 2 tickets voor vrijdag kunnen kopen. Ik dacht dat ticketswap zelf nieuwe tickets uit zouprinten op naam van de nieuwe klant en dat de oude (te verkopen tickets) dan geannuleerd worden. Nu ontdek ik dat de tickets die ik gekregen heb via ticketswap nog met een andere naam zijn ik neem aan van diegene die de tickets oorspronkelijk gekocht had.
Op de website van LIVE IS LIVE FESTIVAL ZIE IK HET VOLGENDE:

'HOE WIJZIG IK DE NAAM OP EEN TICKET?
652e81d255f230d5b915e5d7_cross.svg

Heb je je ticket(s) al gepersonaliseerd, maar moet je toch de naam op het ticket wijzigen? Dat kan! Je kan via je ticketaccount van See Tickets met de knoppen ‘more actions’ – ‘name change’ de naam op het ticket nog aanpassen. Let op: er is een administratieve kost aan deze actie verbonden.'

Volgende vragen:
1. Scant men aan de toegang Live is Live enkel de barcode zonder de naam te controleren zodat je sowiezo zelfs met een andere naam binnenkomt bv zoals in de Roma in Borgerhout of sommige festivals.
2. Of is er een stricte controle op naam zodat je de naam moet wijzigen op de tickets naar jouw naam. En hoeveel bedraagt dan de administratieve kost?
Volgens mij is hier eerder gezegd dat ze niet letten op de namen. Lijkt me ook erg lastig om duizenden namen en ID's te controleren, kost veel te veel tijd. Dus daar zou ik je niet teveel druk om maken
 

Jean

Campingartiest
13 apr 2023
73
70
Heeft iemand tips om ergens te parkeren in de (verdere) buurt van het festival vanwaar je te voet kan gaan, buiten de betalende parkings?
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Heeft iemand tips om ergens te parkeren in de (verdere) buurt van het festival vanwaar je te voet kan gaan, buiten de betalende parkings?
Op het plannetje van LIVE IS LIVE festival zie je dat je trams 3, 5 (naar wijnegem), 15 (naar park en ride boechout) of 9 kunt nemen naar een plek buiten Antwerpen.
667983f8ee4464d1aad9365a_Live%20is%20Live%202024%20GRONDPLAN_lijn9.png
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
736
915
Wow .. ik roep al jaren The National is hem niet voor mij en de enige indie band die me kan bekoren is The War on Drugs. Waar nu Live is Live dichterbij komt en ze dus bij mij in de buurt spelen maar eens een live set aangezet. Opeens "klikt" deze band voor mij. Wat een muziek, gewoon lekker binnen laten komen en je laten overdonderen door al het moois dat ze maken.

Smashing Pumpkins ben ik nog niet helemaal over uit, hele indrukwekkende groep maar de vocalen spreken me nog niet helemaal aan. Maar ik ga donderdag ook al naar Springsteen en zaterdag naar Concert at Sea dus het is ook niet heel erg als het geen vier daagse wordt.

Ik ga er nog goed over nadenken maar wellicht ben ik er vrijdag last minute nog bij. Zouden er dan mensen zijn die het leuk vinden om te meeten?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: prettyvisitor en reaper

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
244
161
Wow .. ik roep al jaren The National is hem niet voor mij en de enige Indië band die me kan bekoren is The War on Drugs. Waar nu Live is Live dichterbij komt en ze dus bij mij in de buurt spelen maar eens een live set aangezet. Opeens "klikt" deze band voor mij. Wat een muziek, gewoon lekker binnen laten komen en je laten overdonderen door al het moois dat ze
Ik had exact hetzelfde gevoel, en voor mij klikt het opeens sinds hun laatste album. Ik woon ook nog eens in Antwerpen centrum, maar ben nu en volgend weekend op reis. Ach ja, een mens kan niet alles hebben ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Raoul

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
175
145
Iemand enig idee over hoeveel volk we dan eigenlijk spreken? Wat is de capaciteit en hoeveel moeten we dan verwachten voor bv. een dag met The National, incl. alle gratis tickets. Iets van een 15.000? Of meer?
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Iemand enig idee over hoeveel volk we dan eigenlijk spreken? Wat is de capaciteit en hoeveel moeten we dan verwachten voor bv. een dag met The National, incl. alle gratis tickets. Iets van een 15.000? Of meer?
Vorig jaar was het volgens mij 12.000 bij The War on Drugs. Dus zoiets voor The National denk ik, misschien iets meer.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Iemand enig idee over hoeveel volk we dan eigenlijk spreken? Wat is de capaciteit en hoeveel moeten we dan verwachten voor bv. een dag met The National, incl. alle gratis tickets. Iets van een 15.000? Of meer?
Ik dacht dat de capaciteit iets van een 25K-30K (rekening houdend met een groter terrein) was?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.773
9.723
Vorig jaar was het volgens mij 12.000 bij The War on Drugs. Dus zoiets voor The National denk ik, misschien iets meer.
Ja, misschien iets meer voor The National gok ik dan. Maar over die War On Drugs, hoe voelde dat aan qua drukte?
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
Ja, misschien iets meer voor The National gok ik dan. Maar over die War On Drugs, hoe voelde dat aan qua drukte?
geen idee, ik had die frontstage en dat viel best mee.
ook alles gezien daar.
was fijn.
wel enorm warm toen en drukte op de schaduwplekjes
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
Ja, misschien iets meer voor The National gok ik dan. Maar over die War On Drugs, hoe voelde dat aan qua drukte?
Dat was prima te doen! Perfect voor een festivaldag. Geen moeite om bij de voorzieningen te komen, maar wel een 'vol veld'
Met mijn 37 weken zwangere vriendin wel ook op de tribune toen. Dus ik heb niet vooraan gestaan.
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
458
439
ik vind het ook wel erg bijzonder dat er veel gratis weggegeven wordt, veel kaaarten nog beschikbaar zijn en ik toch verdacht veel reclame voorbij zie komen.
Aan de line-up ligt het echt niet!

Maar man, ik had graag de meeste namen stiekem wel op werchter gehad. Het lijkt alsof alle sub's en co-head hier op Live is Live staan dit jaar....
En 2 weekenden achter elkaar is gewoon teveel in cash, in oppas enz.... helaas..
Wij gaan zondag weer 1 dag, heeeeul veelz in in. The National zal ik nog wel een andere x zien. Editors al vaak gezien, altijd goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
48
1
Ik ben toevallig a.s zaterdag in Antwerpen, lijkt me leuk om Live = Live te bezoeken.
Heeft er iemand kaarten over?
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
Heeft iemand tips om ergens te parkeren in de (verdere) buurt van het festival vanwaar je te voet kan gaan, buiten de betalende parkings?
tips, parkeren in merksem en de tram 3 nemen (1 euro voor 24 uur te parkeren).
of wijnegem en tram 5.
Boechout kan ook maar is al een wat langere tram rit denk ik
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.632
2.238
Ik had meer van een The National verwacht. Anderzijds staan zij toch ook quasi jaarlijks in de benelux? Als je gewoon naar de jaartallen kijkt zie je ze elk jaar passeren bij ons op 4 jaar uitgezonderd de laatste 14 jaar.

Als ik dat statestiekje bekijk van 2010 tot nu dan zie je bij Editors enkel in 2011 en 2021 geen passage in onze beide landen :ROFLMAO:.
 
  • Haha
Waarderingen: koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken