Live is Live 2024

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
417
232
Goed nieuws voor zij die ZESHONDERD euro willen investeren in CERA om elk jaar een dividend (wellicht) te krijgen en te genieten van vennootschappenvoordelen zoals DAGtickets Life is Life aan 49,50 EURO. Vanaf 20 juni 2024 kan je effectief intekenen en na ontvangst van je nieuw
vennotennummer kan je dit meedelen aan life is life om toch nog tijdig je dagtickets te bekomen aan bijna halve prijs voor vrijdag, zaterdag of zondag. Per vennoot zijn er maximum twee tickets bestelbaar voor Life is Life.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
486
371
Had al gehoord dat de ticketverkoop erg matig ging, maar dit is een extra teken aan de wand. Jammer, want best een aardig programma. Zonder echte smoel wel.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Moeilijk om voor dit festival hyped te geraken als het hier alleen maar over tickets verkopen of doorverkopen en winwedstrijden gaat...

Sow... Naar wie kijken jullie het meeste uit, en waarom?

Dat is eigenlijk wel jammer, want de line-up is naar mijn mening best wel mooi te noemen. Bovendien is er, in tegenstelling tot de voorgaande jaren, ook coherentie tussen de drie dagen. De headliners van de verschillende dagen lijken me wel dezelfde doelgroep aan te spreken.

Maar goed, wat mijn mening betreft: ik ga waarschijnlijk zondag. Vrijdag vind ik ook een mooie dag, persoonlijk vooral owv Ben Howard, maar zeker ook The National. Erg mooie combi, vind ik! Zaterdag zegt me dan weer weinig.

Op zondag kijk ik -verrassend genoeg- vooral uit naar The Smashing Pumpkins. Interpol vond ik ook altijd wel leuk en het is intussen al lang genoeg geleden dat ik ze live zag, dus daar heb ik ook wel zin in. Mogwai ken ik vooral van naam en hoewel ik er wel eens naar geluisterd heb, heb ik me er nooit echt in verdiept. Nog even inluisteren dus. Tot slot kijk ik eigenlijk ook wel uit naar Zornik. Dat is wellicht helemaal niet cool, maar ik vond dat begin jaren '00 eigenlijk wel een prettige band. In die tijd ook wel eens live gezien en dat viel zeker niet tegen. :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Met z'n allen veel kaarsen aansteken dat we een Live Is Live met droog en warm weer krijgen volgende week. Vanaf zondag goed weer, het ziet ernaar uit dat er donderdag nog een onweertje passeert. Daarna een zonnig weekend please.

Het huidige weer maakt me wel nog niet echt hyped voor vrijdag zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

prettyvisitor

Campingartiest
21 okt 2023
61
82
Voor de echte winactie fanaten zijn er nu backstage sessies met Ben Howard en Paolo Nutini te winnen (via Studio Brussel en op de instagram van Live is Live) ;)

Jammer dat het niet zo goed verkoopt ondanks de toch wel sterke lineup, hopelijk zit het weer idd een beetje mee. Ik vind het zelf toch ook wel leuk dat er niet zo veel volk zal zijn, al zal het daardoor misschien de laatste keer Live is Live zijn…. dus extra van genieten!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.166
1.365
Worden die GVA tickets ook op ticketswap aangeboden, of?
Dat zou niet mogen.
Op Ticketswap mag je (in België) geen kaartje aanbieden voor een prijs hoger dan de aankoopprijs.

Wat je wel gaat hebben is dat mensen, net als ik heb gedaan overigens, zo'n GVA tickets hebben gewonnen en hun reeds aangekochte tickets onder de marktprijs op Ticketswap gaan gooien.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Gewonnen tickets kan je zelfs niet op ticketswap zetten (zoals bij alle evenementen). Krijg je foutmelding.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
724
596
Ik heb GVA tickets gewonnen nadat ik zelf kaarten had gekocht. Uiteindelijk m’n ‘betaalde’ tickets verkocht en ga nu op de ‘gratis’ tickets naar binnen.
Edit: zoals hierboven al is gezegd😅
Dacht al even, dan zou het einde goed zoek zijn inderdaad.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Aangezien we het hier toch alleen over de omstandigheden hebben. Het weer op vrijdag en zaterdag ziet er op papier matig uit, maar als je gaat kijken wanneer de regen valt, kan het ook nog meevallen.

Conclusie: vrijdagochtend nog maar eens kijken naar het weerbericht en poncho sowieso mee xD
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
707
Door onvoorziene omstandigheden ga ik enkel de vrijdag aanwezig kunnen zijn. Bijgevolg zit ik met een gratis duoticket voor zondag 30 juni op overschot.

Edit: intussen vergeven.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
616
543
Ik dacht ergens gelezen te hebben hier dat je tickets kunt upgraden bij een stand daar. Is het mogelijk om je normale ticket daar te upgraden naar frontvak ticket of kan dat alleen online?
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.041
1.034
Ik dacht ergens gelezen te hebben hier dat je tickets kunt upgraden bij een stand daar. Is het mogelijk om je normale ticket daar te upgraden naar frontvak ticket of kan dat alleen online?
Vorig jaar kon je dat op de weide nog regelen aan een stand. Zal dit jaar ook wel lukken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thieske

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
417
232
Via ticketswap heb ik 2 tickets voor vrijdag kunnen kopen. Ik dacht dat ticketswap zelf nieuwe tickets uit zouprinten op naam van de nieuwe klant en dat de oude (te verkopen tickets) dan geannuleerd worden. Nu ontdek ik dat de tickets die ik gekregen heb via ticketswap nog met een andere naam zijn ik neem aan van diegene die de tickets oorspronkelijk gekocht had.
Op de website van LIVE IS LIVE FESTIVAL ZIE IK HET VOLGENDE:

'HOE WIJZIG IK DE NAAM OP EEN TICKET?
652e81d255f230d5b915e5d7_cross.svg

Heb je je ticket(s) al gepersonaliseerd, maar moet je toch de naam op het ticket wijzigen? Dat kan! Je kan via je ticketaccount van See Tickets met de knoppen ‘more actions’ – ‘name change’ de naam op het ticket nog aanpassen. Let op: er is een administratieve kost aan deze actie verbonden.'

Volgende vragen:
1. Scant men aan de toegang Live is Live enkel de barcode zonder de naam te controleren zodat je sowiezo zelfs met een andere naam binnenkomt bv zoals in de Roma in Borgerhout of sommige festivals.
2. Of is er een stricte controle op naam zodat je de naam moet wijzigen op de tickets naar jouw naam. En hoeveel bedraagt dan de administratieve kost?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken