Live is Live 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik had meer van een The National verwacht. Anderzijds staan zij toch ook quasi jaarlijks in de benelux? Als je gewoon naar de jaartallen kijkt zie je ze elk jaar passeren bij ons op 4 jaar uitgezonderd de laatste 14 jaar.

Als ik dat statestiekje bekijk van 2010 tot nu dan zie je bij Editors enkel in 2011 en 2021 geen passage in onze beide landen :ROFLMAO:.
Ze mogen verdomme nog blij zijn dat ze The National hebben daar. Anders was het helemaal triestig geweest.

Geen idee wie het bedacht heeft om de Smashing Pumpkins te laten headlinen. Verwacht een erg halfleeg veld op die dag.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Ze mogen verdomme nog blij zijn dat ze The National hebben daar. Anders was het helemaal triestig geweest.

Geen idee wie het bedacht heeft om de Smashing Pumpkins te laten headlinen. Verwacht een erg halfleeg veld op die dag.
Ze mogen ook blij zijn dat Editors er staat, stel je het maar is voor daar met Paolo als topact... 1/4de vol zou ik dan denken.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

swissepfan

Support act
7 dec 2022
895
785
Ze mogen verdomme nog blij zijn dat ze The National hebben daar. Anders was het helemaal triestig geweest.

Geen idee wie het bedacht heeft om de Smashing Pumpkins te laten headlinen. Verwacht een erg halfleeg veld op die dag.

Veruit de beste dag nochtans. Had een perfecte Barn line-up kunnen zijn op Werchter, dus lijkt mij erg mooi om dat op het prachtige L/L terrein te zien.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
418
232
Ik dacht dat de capaciteit iets van een 25K-30K (rekening houdend met een groter terrein) was?
De organisatie zelf rekent in een recent persartikel op 50.000 bezoekers over het ganse weekeinde. Dat zou je kunnen splitsen naar bv 18.000 bezoekers op vrijdag, idem zaterdag en 14.000 bezoekers op zondag. Het is ideaal festivalweer dit weekeinde met zon, 21 graden en nauwelijks regen dus nog veel last minute bezoekers volgens mij.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
269
172
Heeft er iemand de openingsuren van het festivalterrein al kunnen terugvinden? Ik vind ze niet op de website.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Kan iemand de staafdiagrammen vertalen naar percentages? Dat zou duidelijker zijn.
Zou ik echt niet naar kijken. Volgens die staafdiagrammen lijkt het alsof bepaalde dagen al 75% uitverkocht zijn ofzo. En dat geloof ik echt niet.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
467
532
Nu het prima festivalweer lijkt te worden nog een tip van deze festivalbejaarde: ‘Herbruikbare niet-metalen waterflessen zijn leeg toegestaan. Wegwerpbare plastieken flesjes zijn niet toegestaan.’ Hang dus even een dopper of zo aan je broek.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en koekebakker

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
188
159
Ik had zelf al 3 tickets aangekocht in maart voor de zaterdag maar heb er nadien 2 gewonnen via gva… (terwijl ik voor vrijdag meespeelde). Blijft wel een zuur gevoel 😄
Ik kan 2 van mijn aangekochte tickets op ticketswap gooien voor 70€/kaart maar ik wil gerust hier eerst horen of er iemand interesse heeft. Ik lees op dit forum steeds graag mee.
De helft van de prijs is goed, dus 45€ per ticket, dan is het een win win situatie én die kan nog op naam gezet worden. Stuur maar een pm indien interesse.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en Joris

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
467
532
Heb niet echt veel tijd gehad om in te luisteren voor het kleine podium. Zijn er hier vanuit het forum nog 'mag je niet missen' tips?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Heb niet echt veel tijd gehad om in te luisteren voor het kleine podium. Zijn er hier vanuit het forum nog 'mag je niet missen' tips?
Groot bewonderaar van Trixie Whitley hier. Gaat prachtig worden op dat nieuwe Dageraadpodium. Goed plaatsje vlak nadien voor Smashing Pumpkins mag geen probleem zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Net een promomail van GVA ontvangen. Staat onder andere in dat je aan hun stand tickets voor 2025 kan winnen. Dus zo'n drama zal de verkoop ook niet zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken