Live is Live 2024

Iemand een idee of er nog een strand is aan het podium? Was 2 jaar geleden zalig om eventjes met de handdoek in het zand te liggen als er geen groep speelde

Zojuist parking ticket gekocht voor zaterdag en nu aan het inluisteren. Het terrein lijkt er bij de eerste beelden op de socials mooi erbij te liggen. Eerste keer Live /s Live, zin in!!

• Leuk
Waarderingen: fiesta
Later vandaag trekken we naar Antwerpen. Helaas de Airbnb een dag te vroeg geboekt (en dus ook de laatste nacht een nacht te vroeg) dus nu wijken we uit naar een hotel

• Leuk
Waarderingen: Thieske
Iemand een idee of er nog een strand is aan het podium? Was 2 jaar geleden zalig om eventjes met de handdoek in het zand te liggen als er geen groep speelde

Gisteren al even op het terrein geweest, het is zanderige grond maar een strand zou ik het nu ook niet noemen. 😉

Hotel bij centraal ststion was al geboekt. Als het goed is kom ik even voor Ben Howard aan op het terrein maar ik kom ook eigenlijk alleen voor the national!

Ik heb 2 tickets voor de zondag gewonnen maar ben helaas verhinderd. Is er iemand die ik daar blij mee kan maken? Stuur even een PM.

Edit: zijn vergeven!

Laatst bewerkt:
Weet iemand of er lockers te huur zijn bij het terrein?

Ik was net zelf de praktische info aan het checken en lees dat die er zijn. Je kan hem zelfs al reserveren.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Wij parkeren nu op P+R Linkeroever, op dit moment 900 plekken vrij. Dus heb je geen parkeerkaart, probeer hier eerst langs te rijden ;)

• Leuk
Waarderingen: zero
Mijn kameraad is helaas last minute verhinderd dus heb een ticket beschikbaar voor vandaag. Mag PM sturen bij interesse!

Users who are viewing this thread