Live is Live 2024

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
304
172
Hoe serieus moeten we het dit is geen drinkwater nemen?
Waar staat dat? Op de website staat namelijk het volgende:

"Prepare: hydrate and apply plenty of sunscreen. We provide free sunscreen and free drinking points at the toilets. (Reusable non-metallic water bottles are allowed empty. Disposable plastic bottles are not allowed.)"

Als het gaat om andere waterpunten dan bij de toiletten, zou ik er misschien mee opletten. Of is er gewoon nergens gratis watervoorziening?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
327
250
Waar staat dat? Op de website staat namelijk het volgende:

"Prepare: hydrate and apply plenty of sunscreen. We provide free sunscreen and free drinking points at the toilets. (Reusable non-metallic water bottles are allowed empty. Disposable plastic bottles are not allowed.)"

Als het gaat om andere waterpunten dan bij de toiletten, zou ik er misschien mee opletten. Of is er gewoon nergens gratis watervoorziening?
Watervoorziening is gewoon aan de toiletten aanwezig.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.871
3.867
Persoonlijk trekt het me niet omdat er naast de sterke namen veel matige opvulling staat. Die vrijdag lijkt me best interessant, maar ik ga niet een uur naar Passenger zitten luisteren zonder alternatieven. Op alle dagen staan 4/5 namen die ik graag zou zien, maar evenzoveel namen die me totaal niet trekken. Normaliter heb je dan genoeg alternatieven, hier niet. Dan ga ik wellicht liever naar een zaalshow.

De golden circle is dan iets wat ook een laatste zetje geeft om definitief niet te gaan.
Passenger lijkt wat de Ed Sheeran van temu
 
  • Haha
Waarderingen: teunajax

EWie

Nieuw lid
4 dec 2022
1
1
Hallo. Ik ben eigenlijk alleen maar een meelezer op dit forum. Nu heb ik 2 kaarten gewonnen voor de zondag maar ben helaas ziek geworden. Is er iemand die ze van mij wil overnemen en bijvoorbeeld wil ruilen voor 2 kaarten voor een ander toekomstig leuk concert?
 
  • Leuk
Waarderingen: krisriem

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.871
3.867
Hallo. Ik ben eigenlijk alleen maar een meelezer op dit forum. Nu heb ik 2 kaarten gewonnen voor de zondag maar ben helaas ziek geworden. Is er iemand die ze van mij wil overnemen en bijvoorbeeld wil ruilen voor 2 kaarten voor een ander toekomstig leuk concert?
Ik voor 2 kaarten voor passenger!
 
  • Haha
Waarderingen: Joris

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.481
8.130
Ik heb een tijdje terug gratis tickets gewonnen voor de zondag van Live is Live
Ik kan helaas niet gaan, maar heb nog 1 ticket in de aanbieding voor iemand
ticket was gratis dus hoef er uiteraard ook niets voor te hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken