Live is Live 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.235
8.930
Dat zou voor ons ook het meest handige zijn.
Alleen jammer dat we de headliner moeten missen als we de laatste trein naar Vilvoorde willen nemen.
Dat gaat het hem dus niet worden.
Ja, ik heb het geluk dat ik naar Gent moet. Maar goed, als The National speelt tot kwart voor 12, wordt dat ook een probleem zie ik.

Paniek unlocked.
 

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
36
15

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Dat zou voor ons ook het meest handige zijn.
Alleen jammer dat we de headliner moeten missen als we de laatste trein naar Vilvoorde willen nemen.
Dat gaat het hem dus niet worden.
Ik zie dat de Event Shuttle helaas niet de kant van Vilvoorde uitrijdt voor Live is Live.
Is anders wel best praktisch. Die brengt je na de headliner terug naar je opstappunt. Zo ga ik het ook voor Graspop doen...
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.062
2.163
Ik zie dat de Event Shuttle helaas niet de kant van Vilvoorde uitrijdt voor Live is Live.
Is anders wel best praktisch. Die brengt je na de headliner terug naar je opstappunt. Zo ga ik het ook voor Graspop doen...
Vorig jaar was er zo'n shuttle tot in Machelen, waar ik zelfs woon maar die is paar dagen voor het festival geannuleerd wegens te weinig interesse.

We zullen een bob moeten aanduiden. En aangezien ik de winnaar ben van onze tickets ben ik daar al van vrijgesteld.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
159
137
Tropic Morning News, ook zo'n topper. Zin in!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
De laatste, naar Gent normaal. Of misschien toch eens kijken naar die shuttledienst. Stopt ook in Gentbrugge zie ik, exact waar ik moet zijn.
Ik zie dat voor vrijdag (ik vermoed dat je dan gaat ?) die shuttle uitverkocht is !
Ze leggen er een tweede in, maar die komt pas om 16u30 aan op het festival. Kun je enkel nog de laatste drie acts zien...
 
  • Wow
Waarderingen: mattman

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
854
775
Event shuttle is echt gek wat die durven vragen van prijs.
Ik zie dat voor vrijdag (ik vermoed dat je dan gaat ?) die shuttle uitverkocht is !
Ze leggen er een tweede in, maar die komt pas om 16u30 aan op het festival. Kun je enkel nog de laatste drie acts zien...
+ Ze hopen er om 16u30 te zijn. Succes in de spits op vrijdagavond.😅
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.235
8.930
Ik zie dat voor vrijdag (ik vermoed dat je dan gaat ?) die shuttle uitverkocht is !
Ze leggen er een tweede in, maar die komt pas om 16u30 aan op het festival. Kun je enkel nog de laatste drie acts zien...
Verdorie... Dat komt ervan natuurlijk, van totaal nog niet bezig te zijn met de mobiliteit.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
739
532
Voor de mensen die met de trein willen komen: Met de tram ben je toch makkelijk een halfuur onderweg vanaf het terrein naar het station, dus denk daar zeker aan. Dat wil zeggen dat wie naar Gent moet rond 23u ten laatste moet vertrekken.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
247
97
Naar het schijnt kwamen vorig jaar een heleboel tickets last minute op de markt gezien er toen een hittegolf heerstte over het festival Life is Life. Wanneer kunnen tickets aangeboden worden via ticketswap? Is dat een week voor het event of nog vroeger?
Ter info nieuwe CERA aandelen worden aangeboden vanaf 20 juni dit jaar mits goedkeuring FMSA en geven recht op veel kortingen allerlei waaronder 45 procent op life is life festival. De moeite waard als investering.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.710
4.764
Naar het schijnt kwamen vorig jaar een heleboel tickets last minute op de markt gezien er toen een hittegolf heerstte over het festival Life is Life. Wanneer kunnen tickets aangeboden worden via ticketswap? Is dat een week voor het event of nog vroeger?
Ter info nieuwe CERA aandelen worden aangeboden vanaf 20 juni dit jaar mits goedkeuring FMSA en geven recht op veel kortingen allerlei waaronder 45 procent op life is life festival. De moeite waard als investering.
Vanaf morgen beschikbaar normaal gezien
 

Jean

Playlistbediener
13 apr 2023
46
49
Tot hoe laat rijden de trams tot aan de P&R’s?
Wij kwamen ooit eens van Soulwax in de Lotto Arena en de tram reed niet meer na het optreden, omdat het te laat was..
En wij gaan zondag dankzij GVA: het zal kalmer zijn op de baan dan vrijdag,
En ik kijk uit naar de eigenzinnige Smashing Pumpkins: hopelijk zijn ze vinnig en klinken ze niet te passé. Het wordt mijn vijfde keer dat ik ze zie. Hun laatste cd’s volg ik amper; hun eerste drie platen zijn gekerfd ik mijn tienerziel, dat wordt een nostalgische avond 👍.
Ik kijk ook uit naar Trixie Whitley,
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
247
97
Tot hoe laat rijden de trams tot aan de P&R’s?
Wij kwamen ooit eens van Soulwax in de Lotto Arena en de tram reed niet meer na het optreden, omdat het te laat was..
En wij gaan zondag dankzij GVA: het zal kalmer zijn op de baan dan vrijdag,
En ik kijk uit naar de eigenzinnige Smashing Pumpkins: hopelijk zijn ze vinnig en klinken ze niet te passé. Het wordt mijn vijfde keer dat ik ze zie. Hun laatste cd’s volg ik amper; hun eerste drie platen zijn gekerfd ik mijn tienerziel, dat wordt een nostalgische avond 👍.
Ik kijk ook uit naar Trixie Whitley,
is hun meest recente live optreden in juni in London met het nieuwste bandlid. Comments voor setlijst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken