Live is Live 2024

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.032
1.087
Ah kijk, ik heb de mail ook gehad...

"Jij deed mee aan de wedstrijd voor Live is Live, maar won helaas geen tickets."
Euh... ja, toch wel... Dacht ik toch ?
 
  • Haha
Waarderingen: nikita

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
247
97
Win for life doet nog wedstrijden om festival tickets te winnen ook Life is Life. Zijn er nog andere organisatoren van wedstrijden die nu nog gratis tickets uitdelen voor Life is Life?
 

cjanssen

Nieuw lid
10 jun 2024
1
0
Een exclusief festivalshirt als je nu tickets koopt šŸ˜….
Ik heb de mail niet gehad, is er een link waar je dan kaartjes kan kopen inclusief het shirt? Geen idee of het shirt de moeite waard is maar als ik nu toch aan het kijken ben voor een vrijdag ticket šŸ˜‚
 

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
33
32
Ik ga 3 dagen (bedankt GVA) en kijk vooral uit naar:

Vrijdag: Intergalactic Lovers - Tamino - Ben Howard (heel benieuwd of hij mij deze keer kan overtuigen, vorig jaar vond ik vreemd genoeg het geluid in de Barn op RW zeer slecht vooraan - had ik toen echt meer van verwacht) - The National (geweldige laatste 2 albums !)

Zaterdag: Absynthe Minded - Lord Huron - Warhaus - Paolo Nutini - Editors (al voor de 3e keer dit jaaršŸ˜…)

Zondag: Zornik - Kā€™s Choice - Interpol (vorig jaar op RW kwam niet echt binnen bij mij zo vroeg in de namiddag) - Smashing Pumpkins !!! (grote fan)
 
  • Geweldig
Waarderingen: gerrie

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
33
32
Editors: Dat laatste album blijft toch echt matig, maar ik heb ze toch al weer 3/4 jaar niet gezien! Altijd een fijne band! Hopelijk blijft er meer publiek staan dan bij de tent op Paaspop šŸ˜œ En editors in BelgiĆ« is altijd nog iets beter dan in Nederland toch?šŸ˜‰
Live zijn de nummers van EBM heel overtuigend vind ik, en worden ook door het publiek algemeen enthousiast onthaald (in Belgiƫ alleszins)! Vooral Picturesque, Strawberry Lemonade en Strange Intimacy zijn iedere keer een feestje!
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
159
137
Live zijn de nummers van EBM heel overtuigend vind ik, en worden ook door het publiek algemeen enthousiast onthaald (in Belgiƫ alleszins)! Vooral Picturesque, Strawberry Lemonade en Strange Intimacy zijn iedere keer een feestje!
Kiss vind ik ook zeer sterk. Maar werden niet gespeeld in de laatste 3 shows die ik van hen gezien heb.
Daarvoor wel op HearHear en Low Fest. Heeft zeker een plek in de setlist voor mij.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
159
137
Live zijn de nummers van EBM heel overtuigend vind ik, en worden ook door het publiek algemeen enthousiast onthaald (in Belgiƫ alleszins)! Vooral Picturesque, Strawberry Lemonade en Strange Intimacy zijn iedere keer een feestje!
Strange Intimacy fantastische opener op Werchter afgelopen zomer trouwens.
 
  • Geweldig
Waarderingen: prettyvisitor

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
608
453
1718267747058.png

Ze geven nu zelf ook de P&R parkings als alternatief.
Voor P&R linkeroever kan je natuurlijk nog steeds niet reserveren, maar als je daar op tijd bent moet het goed gaan denk ik.

En ik verwacht idd dat reserveringen die al staan, gewoon blijven staan, maar dat zullen we meemaken.

En als P&R linkeroever vol zit ben je ook zo op P&R Melsele

P&R Merksem vind ik persoonlijk wat ver weg., 40 minuten met en OV, maar goed, je hoeft dan niet Antwerpen door met je auto.


Mijn conclusie: P&R Linkeroever proberen (heb dus ook al een reservering gemaakt toen het nog kon), anders uitwijken naar P&R merksem (of andere parking die ook al eerder benoemd is in dit topic rondom Zwijndrecht)
Het is goedkoper en ik vermoed dat je er sneller weg bent, dan vanaf de Live is live parking
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.228
1.743
Bekijk bijlage 9287

Ze geven nu zelf ook de P&R parkings als alternatief.
Voor P&R linkeroever kan je natuurlijk nog steeds niet reserveren, maar als je daar op tijd bent moet het goed gaan denk ik.

En ik verwacht idd dat reserveringen die al staan, gewoon blijven staan, maar dat zullen we meemaken.

En als P&R linkeroever vol zit ben je ook zo op P&R Melsele

P&R Merksem vind ik persoonlijk wat ver weg., 40 minuten met en OV, maar goed, je hoeft dan niet Antwerpen door met je auto.


Mijn conclusie: P&R Linkeroever proberen (heb dus ook al een reservering gemaakt toen het nog kon), anders uitwijken naar P&R merksem (of andere parking die ook al eerder benoemd is in dit topic rondom Zwijndrecht)
Het is goedkoper en ik vermoed dat je er sneller weg bent, dan vanaf de Live is live parking

Ja...nee.

Linkeroever is idd de goedkoopste optie, maar zodra je met twee mensen in de auto zit is pakweg Melsele dus even duur als de Live/sLive parking in de Katwilgweg. Je moet sowieso de tram nemen naar Regatta namelijk, en dat kost dus 2,5 Euro per rit. šŸ™‚

Je vermoeden van vlugger uit de Linkeroever weg te zijn dan de parking van Mediahuis zou ik ook herevalueren. Wachttijden liepen vorig jaar toch ook op tot 40 minuten omdat iedereen staat aan te schuiven aan de slagbomen.

Maar eender waar je ook staat...erg duur gaat het niet worden en je raakt je wagen wel kwijt voor een fijn festival. Das wat telt.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.235
8.930
Man man man, van de 47 pagina's die dit onderwerp ondertussen telt gaan er minstens 20 over die weggeefactie van Gazet Van Antwerpen en nog eens 20 over parkeren geloof ik...
Ja, haha. Ik zie constant nieuwe berichten en het blijkt constant over parkeren te gaan.

Wij komen gewoon met de trein. Kunnen we drinken. ;)
 
  • Winning
Waarderingen: MrScissorhands

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.062
2.163
Ja, haha. Ik zie constant nieuwe berichten en het blijkt constant over parkeren te gaan.

Wij komen gewoon met de trein. Kunnen we drinken. ;)
Dat zou voor ons ook het meest handige zijn.
Alleen jammer dat we de headliner moeten missen als we de laatste trein naar Vilvoorde willen nemen.
Dat gaat het hem dus niet worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken