Live is Live 2024

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Bekijk bijlage 9086
Ze hebben de tekst opnieuw aangepast. Lijkt erop dat je wel op de parking mag gaan staan, maar vol is vol. Ben benieuwd of ze dan ook de reservaties gaan terugbetalen/een idee hebben om de rijen aan de betaalautomaat te verkleinen.
Kan ook zijn dat ze het door de vingers zien voor de mensen die reeds gereserveerd hebben. Stel dat er al 200 man gereserveerd heeft voor de 28e, dat is niets tegenover de capaciteit van 1500.
 
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.053
639
Kan ook zijn dat ze het door de vingers zien voor de mensen die reeds gereserveerd hebben. Stel dat er al 200 man gereserveerd heeft voor de 28e, dat is niets tegenover de capaciteit van 1500.
Ik mag toch hopen dat de reeds gedane reserveringen gewoon geldig zijn…
 

TMS98

Playlistbediener
29 jan 2024
31
34
1717158851928.png
Geen idee of dit al eerder zichtbaar was, maar via de ticketshop kan je ondertussen ook parking tickets van 10 euro aankopen...
 
  • Thinking
Waarderingen: Thieske

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
161
137
Kan ook zijn dat ze het door de vingers zien voor de mensen die reeds gereserveerd hebben. Stel dat er al 200 man gereserveerd heeft voor de 28e, dat is niets tegenover de capaciteit van 1500.
Misschien is het ook gewoon mogelijk om op de dag zelf nog te parkeren. Ik ken de algemene bezetting nu niet op een gewone zaterdag.
De andere P+R van Antwerpen zijn naar mij gevoel nooit goed gevuld.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.517
1.708
De nieuwe van Arooj Aftab is weer net zo mooi als haar vorige. Misschien voor de vrijdag nog het vipticket kopen om daarna nog the National van een goede plek te zien.
 

Nielso

Playlistbediener
11 mei 2022
31
24
Zijn de tickets en QR code al verzonden voor live is live? Ik wou vrijdag gaan via TicketSwap, maar het blijft enorm stil 🤨
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.234
1.768
Is dat daar eigenlijk met een festivalbandje te doen en kun je op en af van het terrein tijdens de loop van de dag?

Kan ik bvb op vrijdag aankomen, naar Intergalactic Lovers kijken en dan even de stad in gaan om terug te keren als die slaapverwekkende Passenger klaar is? Of laat ik dat idee best los.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.009
6.406
Vorig jaar kon je wel gewoon reserveren. Stond toen zelfs op de site van het festival onder "mobiliteit".

Ik mag hopen dat ze dan grotere parkings ter beschikking hebben, want op de officiele parking kon je volgens mij amper wagens kwijt...
Pleur je auto gewoon aan de P&R?
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.682
913
Voor diegenen die vanuit de far west komen, lijkt p+r Melsele ook nog steeds een goed alternatief. Van daar gewoon de tram op en je bent er in 10 minuten.
 
  • Haha
Waarderingen: Nielso

reaper

Support act
26 okt 2015
1.171
982
Voor diegenen die vanuit de far west komen, lijkt p+r Melsele ook nog steeds een goed alternatief. Van daar gewoon de tram op en je bent er in 10 minuten.
correct of parkeren aan de voetbalvelden van verbroedering zwijndrecht
dan kan je naar tram halte zwijndrecht dorp.
gratis, kleinere onbekendere parking.
 
  • Geweldig
Waarderingen: koekroeck en slyke

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
35
18
Wat is er mis met parkeren op de parking die de organisatie zelf aangeeft? 10 euro lijkt mij een koopje en het is dichtbij. Of zie ik iets over het hoofd?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.234
1.768
Wat is er mis met parkeren op de parking die de organisatie zelf aangeeft? 10 euro lijkt mij een koopje en het is dichtbij. Of zie ik iets over het hoofd?

Ik ga parking kopen. Ik ken mezelf, ik heb altijd zo een stressdingetje bij dit soort events wanneer het aankomt op parking vinden (Gent en Brussel hebben me licht getraumatiseerd op dat vlak. )Het idee dat je sowieso een plekje hebt op wandelafstand voor de duur van het festival is me de dertig Euro ruimschoots waard.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Wat is er mis met parkeren op de parking die de organisatie zelf aangeeft? 10 euro lijkt mij een koopje en het is dichtbij. Of zie ik iets over het hoofd?
Zoals eerder aangegeven: vorig jaar was dat gewoon de parking van Mediahuis, waar amper iets van een 100 wagens terecht konden. Dan hou je best alternatieven in het oog.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.234
1.768
Zoals eerder aangegeven: vorig jaar was dat gewoon de parking van Mediahuis, waar amper iets van een 100 wagens terecht konden. Dan hou je best alternatieven in het oog.

Ja, maar het zijn betalende parkeerplaatsen, dus....er zullen wel parkeerwachters zijn om je ticket te scannen en ze gaan er ook niet meer verkopen dan er plaats is he.
 
  • Leuk
Waarderingen: FrankieD

Frantic

Nieuw lid
8 dec 2022
1
0
Kan ik iemand nog blij maken met 2 tickets voor zaterdag gewonnen met de gva actie? Heb ze wel al geclaimed dus staan op mijn naam
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
610
455
Als je er van af wilt, wil ik ze wel. Zijn altijd wel 2 vrienden die nog mee willen. Ik zou er erg blij mee zijn

Maar als er iemand is die nog helemaal geen kaarten heeft (gewonnen), mogen ze daar naar toe. Moet ook niet te hebberig worden🤣
 

GertjanM

Nieuw lid
1 jul 2022
4
0
Ik heb ondanks verwoede pogingen nog geen tickets kunnen bemachtigen! Dus zou wel een fijn cadeau voor vaderdag zijn. Maar ik kan wel begrijpen dat er meerdere mensen interesse zullen hebben
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
610
455
Voor iedereen die kaarten heeft gewonnen:

Volgens mij krijgen we net een mail binnen om de Tickets te personaliseren/toe te wijzen

Uiteraard staat daar ook een aanbevolen 'parking' product bij wat je voor €10,00 per dag kan bijkopen

Trouwens wel echt een schappelijke prijs voor parkereren

Zou er ook een vip-parking zijn?:p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken