Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wa ne zever is dat nu. Men wil p+r promoten, maar als het eens wat druk is, kan je er niet op staan, onbegrijpelijk! En hoe gaan ze passanten onderscheiden van festival-volk?
slechts 1 of 2 barelen werkte na afloop bij dde uitgang (andere dagen blijkbaar beter. was bij mij dag 1)
heb er toen makkelijk een uur gestaan als het niet langer was... iemand is vrijwillig het verkeer beginnen regelen. want sloeg echt nergens op.
mijn zus en moeder die in de omgeving hadden geparkeerd en veel verder wonen waren thuis voor ik 15 meter had afgelegd in de parking.
slechts 1 of 2 barelen werkte na afloop bij dde uitgang (andere dagen blijkbaar beter. was bij mij dag 1)
heb er toen makkelijk een uur gestaan als het niet langer was... iemand is vrijwillig het verkeer beginnen regelen. want sloeg echt nergens op.
mijn zus en moeder die in de omgeving hadden geparkeerd en veel verder wonen waren thuis voor ik 15 meter had afgelegd in de parking.
katwilgweg, Halewijnlaan, Carpool PArking Metrostation Frederik van eeden
zwijndrecht P+R, tram stopt ook voor de deur, parkeren kan ook op de parking van Verbroedering zwijndrecht en dan de tram pakken halte zwijndrecht dorp
Ik denk dat ze er even de stekker hebben uitgetrokken, want je kunt niks meer reserveren. Ik vermoed dat ze vergeten waren die dagen unavailable te zetten en nu effe dat gat aan het dichten zijn.