Persoonlijk trekt het me niet omdat er naast de sterke namen veel matige opvulling staat. Die vrijdag lijkt me best interessant, maar ik ga niet een uur naar Passenger zitten luisteren zonder alternatieven. Op alle dagen staan 4/5 namen die ik graag zou zien, maar evenzoveel namen die me totaal niet trekken. Normaliter heb je dan genoeg alternatieven, hier niet. Dan ga ik wellicht liever naar een zaalshow.Zo en dan weer gewoon over het festival:
Ik blijf het toch gek vinden dat er zoveel kaarten over zijn.
Het is toch een hele goede line up?
Als je deze namen op een een ander bestaand festival (van vergelijkbare grote) zet verkoop het volgens mij zo uit.
Is de marketing dan zo slecht? of toch nog wat te nieuw?
Het kan toch niet dat iedereen die golden circle zo'n issue vindt. 99% is daar niet bewust mee bezig.
Ook opvallend dat de vrijdag het zo veel beter doet dan de zaterdag en zonder, is the national dan echt zo veel groter dan die andere namen?
Oke, weer even genoeg getypt, nu lekker gaan inluisteren voor de vrijdag en zaterdag (lees: the national op repeat en af en toe iets anders voor de afwisseling)
De golden circle is dan iets wat ook een laatste zetje geeft om definitief niet te gaan.