Live is Live 2024

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.226
1.737
Ondertussen kun je weer reserveren, maar heb het gevoel dat reservaties omwille van die pop-up gewoon niet gaan gevalideerd worden die dag. Live/SLive komt binnenkort met mobiliteitsinfo en p+r Linkeroever maakt melding de wegwijzers van het festival te volgen.

Iets zegt me dat ze een akkoord hebben gesloten en dat bezoekers naar een dure betaalparking van 15 Euro per ticket gaan geloodst worden of dat soort gezever.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.833
3.826
Wij hebben een hotel gereserveerd en dan met het ov die kant op, dat gaat wel gewoon soepel?
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.483
Ik weet niet goed waar ik dit moet zetten aangezien het eigenlijk over meerdere festivals gaat. Ondertussen zijn er ook via de standaard 'elk uur' tickets te winnen. Voor BKS (weekend), Pinkpop (vr) in NL en voor België dus L/L (zo) en ook Dour (weekend), Lokerse feesten (bepaalde dagen) en nog een aantal anderen.
Wie nog een kans wil wagen voor een zondagticket kan dus daar nog eens proberen. Het voordeel: gewoon 1x per uur spelen, je wint of je wint niet, het uur erna nieuwe kans.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
155
163
Ik weet niet goed waar ik dit moet zetten aangezien het eigenlijk over meerdere festivals gaat. Ondertussen zijn er ook via de standaard 'elk uur' tickets te winnen. Voor BKS (weekend), Pinkpop (vr) in NL en voor België dus L/L (zo) en ook Dour (weekend), Lokerse feesten (bepaalde dagen) en nog een aantal anderen.
Wie nog een kans wil wagen voor een zondagticket kan dus daar nog eens proberen. Het voordeel: gewoon 1x per uur spelen, je wint of je wint niet, het uur erna nieuwe kans.
Zijn er ook weer 360 zondag tickets die gratis de deur uitgaan voor Live /s Live...
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.483
Zijn er ook weer 360 zondag tickets die gratis de deur uitgaan voor Live /s Live...
Heb je ergens aantallen gevonden? Het gaat in totaal om 12 verschillende festivals, het lijkt me niet dat je elk uur voor elk festival kan winnen dus ik heb geen idee hoe die verdeling juist zit.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
155
163
Heb je ergens aantallen gevonden? Het gaat in totaal om 12 verschillende festivals, het lijkt me niet dat je elk uur voor elk festival kan winnen dus ik heb geen idee hoe die verdeling juist zit.
Jazeker, hieronder het aantal kaarten dat weggegeven zal worden tot en met 2 juni.

Best Kept Secret: 10 duotickets combi inclusief camping (20 in totaal)
Stroom Festival: 150 duotickets voor 20/06, 29/06, 06/07 (300 in totaal)
Pinkpop:15 duotickets dagticket vrijdag 21/06 (30 in totaal)
C-Mine: 230 duotickets dagticket vrij te kiezen (460 in totaal)
Live is Live: 180 duotickets dagticket zondag (360 in totaal)
Paradise City: 25 duotickets dagticket zondag (50 in totaal)
OLT Rivierenhof : 50 duotickets verspreid over 15/07 (Nils Frahm), 30/07 (Burning Spear), 06/08 (Explosions in the sky), 19/08 (Tinariwen), 31/08 (Brihang) (100 in totaal)
Gent Jazz: 30 duotickets verspreid over 06/07, 10/07, 12/07, 13/07, 19/07 (60 in totaal)
Kunstenfestival Watou: 225 duotickets vrij te kiezen welke dag (450 in totaal)
Dour: 30 duotickets combi inclusief camping (60 in totaal)
Theater aan Zee: 35 duotickets verspreid over 4 voorafbepaalde voorstellingen (70 in totaal)
Lokerse Feesten: 100 duotickets verpreid over 03/08, 04/08, 05/08, 10/08, 11/08 (200 in totaal)
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

LiamG

Playlistbediener
28 jul 2022
6
9
Zojuist 2 tickets voor de zondag gewonnen, mocht iemand deze eventueel willen ruilen voor de zaterdag, let me know!
 

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
57
37
Zojuist 2 tickets voor de zondag gewonnen, mocht iemand deze eventueel willen ruilen voor de zaterdag, let me know!
krijg je die tickets via de mail of moet je ze ophalen? dat laatste stond in het wedstrijdregelement
 

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
31
30
krijg je die tickets via de mail of moet je ze ophalen? dat laatste stond in het wedstrijdregelement
Ik won wel een ticket voor de Lokerse Feesten, maar ik kreeg een mail waarin stond dat het ticket per e-mail zou worden opgestuurd als de wedstrijd is afgelopen.

@nikita heel erg bedankt voor de tip!! Het Live is Live forum wordt zo bijna een garantie-voor-gratis-tickets forum voor mij ;)
 
  • Geweldig
Waarderingen: nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.705
3.483
Ik won wel een ticket voor de Lokerse Feesten, maar ik kreeg een mail waarin stond dat het ticket per e-mail zou worden opgestuurd als de wedstrijd is afgelopen.

@nikita heel erg bedankt voor de tip!! Het Live is Live forum wordt zo bijna een garantie-voor-gratis-tickets forum voor mij ;)
Met veel plezier, mooi te zien dat jullie alvast betere winnaars zijn dan ikzelf bij deze actie 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: prettyvisitor

legenden

Campingartiest
1 jun 2023
57
37
Via de mail, ik heb een code gekregen om ze via Paylogic te bestellen en kan ze vanaf 14 juni downloaden.
ah top

kan sinds vandaag niet meer meedoen aan dat rad draaien om t uur, zegt steeds dat ik al ben geweest. meer mensen dit probleem?
 

3 dodos down

Playlistbediener
12 nov 2014
17
0
Bij ons haakt er iemand af, hierdoor is er een gewonnen zaterdagticket over. Indien iemand nog een vrijdagticket over heeft en wilt ruilen hoor ik het graag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Machtig mooi inderdaad. Hoop dat ze hier in Antwerpen ook mee starten (want is vaak niet het geval)
Denk niet dat ze deze structuur volgen, aangezien dit meer een soort showcase was van TFPOFrankenstein (met wat hits erachter).
 

TMS98

Playlistbediener
29 jan 2024
24
28
Net in het parkeertip topic gedropt, ook maar even hier droppen.

Weet iemand hoe dat vorig jaar zat met parkeren?


Bekijk bijlage 8976
1717141319122.png
Ze hebben de tekst opnieuw aangepast. Lijkt erop dat je wel op de parking mag gaan staan, maar vol is vol. Ben benieuwd of ze dan ook de reservaties gaan terugbetalen/een idee hebben om de rijen aan de betaalautomaat te verkleinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie en Thieske

Gebruikers die dit onderwerp bekijken