Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier totaal niks, geprobeerd voor alle dagen (maar eigenlijk vooral geïnteresseerd in zaterdag en eventueel zondag).
Ticketswap zal meer succes geven, ongetwijfeld!
Voor de vrijdag 2 kaarten binnen
Nog op zoek naar kaarten voor de zaterdag
Er bestaat een kans dat ik kaartjes voor de vrijdag over houdt.
Wij hadden al 2 kaarten voor de vrijdag gekocht (dus nu 4 in totaal) en weten nog niet of we met 2/3/4 personen gaan.
Kom ik op terug.
In het geval dat ik kaarten over houdt wil ik ze evt wel ruilen voor zaterdag kaarten.
Gewonnen voor de vrijdag, zaterdag en zondag. Bij de pogingen om vrijdagkaarten te winnen in totaal 3x voor de zaterdag gewonnen, dus nog 4 tickets over voor de zaterdag. Vrienden hebben dibs, maar als die niet kunnen geef ik ze hier weg.
Tickets voor zaterdag (2x) en zondag.
Heb nog heel wat dagen (nuja eerder nachten, telkens ik wakker was) geprobeerd voor vrijdag, niet eens voor mezelf, maar die zijn niet gelukt.
Oke, even overlegd met de vrienden:
Ik heb twee vrijdag tickets in de aanbieding in ruil voor 2 zaterdag tickets. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent