Live is Live 2024

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
608
453
Man man man, van de 47 pagina's die dit onderwerp ondertussen telt gaan er minstens 20 over die weggeefactie van Gazet Van Antwerpen en nog eens 20 over parkeren geloof ik...
Tsjaa, dan zie je maar weer hoe het festival leeft
Ja, haha. Ik zie constant nieuwe berichten en het blijkt constant over parkeren te gaan.

Wij komen gewoon met de trein. Kunnen we drinken. ;)
Zullen we nu 20 pagina's gaan praten over het best OV plan?

Ik om zelf uit Zeeland, dus OV is helaas bijna nooit een optie, voordeel is weer dan Antwerpen niet zo ver is voor mij.
Ja, ik heb het geluk dat ik naar Gent moet. Maar goed, als The National speelt tot kwart voor 12, wordt dat ook een probleem zie ik.

Paniek unlocked.
Is er geen carpool mogelijkheid ofzo?
Of feesten in Antwerpen en met de eerst trein terug, in de categorie slechte ideeën.
Wel bizar dat je op een vrijdagnacht rond 1 uur niet meer naar Gent komt met de Trein....
En dan zitten we in Nederland te klagen (soms ook terecht) over ons OV
Dan maar verder met de muziek?

Ik hoop altijd dat ze eindigen met Vanderlyle Crybaby Geeks, blijft altijd toch een speciaal moment en is naar mijn idee tegenwoordig 50/50 kans, zeker op festivals.

Afraid of everyone zou ik fijn vinden, ook één van mijn favorieten.
Uiteindelijk hebben ze vaak een vaste kern van een nummer of 15 in de set. En de nummers daarom heen verschillen.
Persoonlijk vind ik dat ze dat wel goed doen ook. Altijd eigenlijk bijna alle hits, wat gewoon fijne nummers zijn en ook voor de minder grote fans (zeker op festivals) fijn, maar dus ook altijd een verrasing met wat andere nummers.

Afraid of everyone hebben ze dit jaar 2 keer gezongen bijvoorbeeld (volgens setlist.fm), dus de kan is klein, maar alles kan. Op basis van de concerten over dit jaar (wat natuurlijk ook zaalshows zijn, niet alleen festivals) komt de volgende setlist er uit:
1. Sea of Love
2. Eucalyptus
3. Tropic Morning News
4. Don't Swallow the Cap
5. Bloodbuzz Ohio
6. The System Only Dreams in Total Darkness
7. I Need My Girl
8. Apartment Story
9. Conversation 16
10. Alien
11. Abel
12. Deep End (Paul's in Pieces)
13. Day I Die
14. Smoke Detector
15. Rylan
16. Pink Rabbits
17. Weird Goodbyes
18. England
19. Graceless
20. Fake Empire
21. Space Invader
22. Light Years

Encore:
23. Terrible Love
24. Mr. November
25. About Today

Zolang About Today er maar voor altijd in blijft ben ik al snel gelukkig!


Naar het schijnt kwamen vorig jaar een heleboel tickets last minute op de markt gezien er toen een hittegolf heerstte over het festival Life is Life. Wanneer kunnen tickets aangeboden worden via ticketswap? Is dat een week voor het event of nog vroeger?
Ter info nieuwe CERA aandelen worden aangeboden vanaf 20 juni dit jaar mits goedkeuring FMSA en geven recht op veel kortingen allerlei waaronder 45 procent op life is life festival. De moeite waard als investering.
Er is ook een doorverkoopplatform vanuit paylogic zelf, waar nu alle kaarten opstaan

Volgens mij is het paylogic systeem hetzelfde als wat concert@sea gebruikt. Daar was het nogal een gedoe (of niet mogelijk?) om die kaarten op ticketswap te krijgen. Maar misschien is het hier anders
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
261
168
trouwens, The National, 2h30 speeltijd !!
Welke setlist verwachten we?
Ik zou graag nog een keer 'Sea of Love' live horen, veel naar geluisterd tijdens een mooie periode in mijn leven.

Verder kijk ik erg uit naar Alvvays, Interpol, Mogwai en Editors. Van die laatste was ik vroeger grote fan, maar heb ze maar 1x live gezien omdat ik ze na hun 2de album niet echt boeiend meer vond.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
247
97
Public​

Volgend bericht kreeg ik van CERA ivm life is life actie indien je nieuwe aandelen cera koopt 45 PROCENT KORTING
Het vraagt wat extra acties maar je kan je ticket in de laatste week voor het event wel krijgen mits FSMA de uitgifte aandelen goedkeurt.

'Bedankt voor je bericht.

“Onder voorbehoud van goedkeuring door de FSMA zal de volgende uitgifte 20 juni 2024 openen.” Aangezien onder voorbehoud, is dit niet 100 % gegarandeerd.

Neen, je zal nog niet meteen op de dag dat je vennoot wordt tickets kunnen bestellen voor Live /s Live.
Enerzijds zit er een nachtverwerking op je vennotennummer, anderzijds wordt je vennotennummer niet automatisch doorgegeven aan Paylogic, de ticketpartner van Live /s Live.
Je kan dan best een mail sturen naar [email protected] met bevestiging van je vennotennummer en aangeven dat je tickets wenst te bestellen voor Live /s Live als nieuwe vennoot voor het einde van de bestelperiode (30/06/2024) zodat wij je vennotennummer kunnen doorgeven aan Paylogic, en Paylogic je nummer kan toevoegen aan hun database.

Momenteel zijn er nog voor elke dag tickets beschikbaar, maar wij kunnen uiteraard niet bevestigen of er beschikbaarheid zal zijn tot het einde van de bestelperiode.'
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
443
363
2x Tickets voor LiveisLive Zondag onder marktprijs!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
608
453
Typisch dat er meer kaarten voor de vrijdag te koop staan en de prijzen voor de zaterdag en zondag zoveel duurder zijn op ticketswap dan de vrijdag
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.004
6.391
Moeilijk om voor dit festival hyped te geraken als het hier alleen maar over tickets verkopen of doorverkopen en winwedstrijden gaat...

Sow... Naar wie kijken jullie het meeste uit, en waarom?
 
  • Haha
Waarderingen: gerrie

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
335
371
Moeilijk om voor dit festival hyped te geraken als het hier alleen maar over tickets verkopen of doorverkopen en winwedstrijden gaat...

Sow... Naar wie kijken jullie het meeste uit, en waarom?
The National....idee dat die alleen maar beter worden en als het maar 75% wordt van de Primavera show ben ik gelukkig. En Interpol. De vorige 2 keren had ik hoge koorts in Barcelona en op RW hield mijn stoel er op weg naar het podium mee op. Dus ik wil nu wel eens weer gewoon rustig een show kunnen zien. De Smashing Pumpkins heb ik nog niet eerder gezien dus dat is een mooie bonus.

En koekroeck natuurlijk om hem te bedanken met een biertje voor het delen van de wedstrijd.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
608
453
Moeilijk om voor dit festival hyped te geraken als het hier alleen maar over tickets verkopen of doorverkopen en winwedstrijden gaat...

Sow... Naar wie kijken jullie het meeste uit, en waarom?
Ik ga vrijdag en zaterdag

Met stipt op 1 the national!

Verder op vrijdag erg benieuwd naar Tamino en Ben Howard, beiden nog nooit gezien.
Op zaterdag vooral benieuwd naar Paolo Nutini.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.228
1.743
De festivalsetlist die we hopelijk min of meer mogen verwachten van Interpol


Stiekem vind ik het wat jammer dat ze maar een uur hebben en dat Beth Ditto er nog tussen zit, want dit was met een set van 75 minuten een machtig één-tweetje met de Pumpkins geworden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
823
1.040
Iemand die naar de zondag wil en nog zonder ticket zit? Ik heb nog een code over van die winactie, ongeclaimd, al zou ik wel graag drankcentje krijgen ervoor met mijn trouw die er begin volgend jaar aankomt 😁 Geen idee of dit officieel mag, maar stuur me een PB bij interesse als je het wil voor 40 euro (prijs te onderhandelen, ben de moeilijkste niet) 😇
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.772
11.989
Iemand die naar de zondag wil en nog zonder ticket zit? Ik heb nog een code over van die winactie, ongeclaimd, al zou ik wel graag drankcentje krijgen ervoor met mijn trouw die er begin volgend jaar aankomt 😁 Geen idee of dit officieel mag, maar stuur me een PB bij interesse als je het wil voor 40 euro (prijs te onderhandelen, ben de moeilijkste niet) 😇
Is dit dan het moment dat we jou ook volledig de grond in mogen branden of laten we het deze keer links liggen...?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
823
1.040
Doe gerust haha, baby gotta pay his bills (and wedding) :ROFLMAO: En je weet nooit waar de zot zijn geld aan geeft, maar is goed, gratis mag ook. Just lemme know bij interesse!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken