Alcatraz Open Air 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443

Alcatraz Open Air 2024​

367461845_860891652061371_1038496910394172167_n.jpg

Datum: 9-11 augustus 2024
Venue: De Lange Munte in Kortrijk
Plaats: Kortijk
Land: België
Capaciteit: 17000
 
Laatst bewerkt:

johanra

Playlistbediener
13 sep 2021
29
84
Het was ook al aangegeven in het 2023 topic maar volgens diezelfde podcast komen er dus ook 3 namen van de graspop vrijdag.

Amon Amarth is ondertussen al bevestigd als headliner voor Bloodstock & Leyendas Del Rock dus dat is een dikke kanshebber.
Hatebreed gingen komen in '22 maar hebben toen gecancelled dus dat is ook een grote kans.

Zelf hoop ik gewoon nog op Gojira, als er budget genoeg is om de vraagprijs van Korn te accepteren dan lukt dit toch ook wel

Van die graspop dag mogen ook nog komen:
Behemoth - dat is waarschijnlijk te snel op herhaling?
Blind Channel
Ice Nine Kills - maar die kunnen we al schrappen want die toeren in de US tijdens Alcatraz
Loathe
Meshuggah
Vanaheim
Watain - ook te snelle herhaling tenzij ze die clash met Behemoth van 2022 willen goedmaken...
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Zonde seg, ik wou daar eigenlijk wel voor gaan. En die very early's leken me al een stuk duurder dan vorig jaar.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Zelf hoop ik gewoon nog op Gojira, als er budget genoeg is om de vraagprijs van Korn te accepteren dan lukt dit toch ook wel
Of budget voor Scorpions die ook in de buurt zijn door wacken. Zou ik wel een stunt vinden voor alcatraz.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Of budget voor Scorpions die ook in de buurt zijn door wacken. Zou ik wel een stunt vinden voor alcatraz.
Dubbel gevoel ... Feit is dat deze band een pak oudere bezoekers zal aantrekken. Maar zelf zit ik daar niet op te wachten. En dan is het nog maar de vraag of het huidige podium voldoet aan de wensen van die band. Als Alcatraz in de toekomst grotere namen wil op de affiche krijgen, ze een groter podium zullen nodig heben. Want veel grote bands hebben ook een grote productie mee.

Wat wel vaststaat, is dat Alcatraz graag de "oudere" bezoekers aan boord wil houden. In veel gevallen (niet altijd) zijn dat de bezoekers die het meeste geld uitgeven. En dan moet je één of meerdere (meer commerciële) bands hoog op de affiche hebben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken