Graspop Metal Meeting 2024

Reislustig

Playlistbediener
20 jun 2023
49
149
Voor de rest viel het nog iemand op dat de merch dit jaar vlotter ging als andere jaren?
Ja! Ik liep er zondag rond 14.30u even op goed geluk langs en had binnen 3 minuten (!!!) mijn Karnivool tour shirtje te pakken [terwijl ik me er al op had ingesteld om die pas tijdens Midsummerprog te gaan kopen] šŸ„³
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.478
8.125
Ik denk dat de meeste mensen hun graspop shirt hebben geregeld via de merch pickup.
Ik had online 2 graspop shirts besteld en heb dit woensdag rond 18 uur opgehaald zonder enige wachtrij
Ook tijdens het festival kon je nog steeds festival merch bestellen en ophalen op de pick up plek aan de boneyard
Ik kan me zo voorstellen dat dit de merch op het terrein zelf ook ontlast waardoor je gemakkelijker band merch kunt kopen tijdens het festival
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.716
3.539
1. Electric callboy: Wat een feest was dit zeg + daarbij mijn eerste keer crowdsurfen in mijn rolstoel. Was dus ook letterlijk het hoogtepunt van het weekend :).
1000012492.jpg
Mocht je dit toevallig zijn, staat er een leuk filmpje op fb in de graspop2025 groep. Kan me voorstellen dat het een leuke herinnering zou zijn om dat op video te hebben.
 

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
86
96
Ik moet je helaas vermelden dat dit naar mijn mening niet zo is. Bij Steel Panther is wel naar mn borsten gegrepen door iemand die daar van mij geen toestemming voor had gekregen (hij deed alsof hij een high five wilde geven dus ik leunde naar m toe maar toen ging zn hand opeens ergens anders heen).

Maar bij andere optredens en bij het rondlopen had ik er meer last van dan andere jaren. Met name headliners laat op de avond als iedereen al flink in de olie zat, wilde er wel eens handen naar mn heupen of billen gaan waar ik helemaal geen zin in had. Ook wilde ze niet echt luisteren als ik zei dat ik daar niet van gediend was.

Gelukkig kan ik dit allemaal wel handelen en zet ik het gemakkelijk van me af maar ik kan me voorstellen dat dit voor andere vrouwen een nare ervaring kan zijn.

Hoe dit komt dat het dit jaar zoveel meer lijkt weet ik niet. Het komt in ieder geval echt niet alleen bij Steel Panther voor.

Ps. Het is verschrikkelijk dat ik nog opgenoemd moet worden maar; nee ik liep niet naakt rond. Deze voorvallen vonden plaats in outfits tussen volledig in regenpak met rubberlaarzen tot aan een leren broek met kanten body (niet dat het uit zou moeten maken maar vooroordelen zijn er helaas nog steeds).
Heb je verhaal gelezen en merk dat je jezelf goed kent en realiseert hoe andere kunnen zijn.
ChĆ¢peau voor jezelf zijn en durven te zijn.

Verder mee eens dat de mannen in het publiek heus wel eens iets anders dan anders doen in deze situatie. De muziek en teksten schuren langs het moreel.
Dat maakt ze leuk, controversieel en ronduit vervelend tegelijkertijd.
Daarom is er genoeg over te zeggen en staat er ook genoeg publiek.

Verder denk ik wel dat graspop ze inderdaad niet later durft te programmeren (qua muziek gehalte verdienen ze het ook niet meer), want ik denk dat we dan een situatie in factor 10 gaan zien.

Wat vind ik zelf: heb ze nu 2x gezien en daarmee alle grappen ook wel en een heel aantal dubbel. Ow ja en heb ook nog wat muziek gehoord.

Dus ik zal er niet zo snel meer heen gaan, hetzij de andere programmering er niet is of beduidend slechter.
Vrouwen borsten heb ik nu genoeg gezien en gelukkig is graspop niet mijn enige bron.
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en Dr. Hannibal

JK79

Dagopener
11 sep 2021
524
1.271
Persoonlijk vind ik niets aan Steel Panther maar we zijn als maatschappij wel steeds verder aan het verpreutsen. Al wil iemand er naakt rondlopen dan moet die persoon dat zelf weten (of er moet in de voorwaarden van Graspop staan dat het niet mag) dat geeft niemand recht om daar dan maar aan te gaan zitten. Of ik zelf naar Graspop zou gaan als iedereen naakt zou rondlopen dat betwijfel ik maar dat is een keuze die ik zelf kan en mag maken in een vrije samenleving die wij hopelijk nog altijd zijn.

Ik zou als organisatie gewoon iedereen van het terrein verwijderen (en niet meer laten terugkeren) die zich niet gewoon kan gedragen en zijn/haar tengels niet kan thuishouden als dit niet gewenst is.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.716
3.539
Al 2 dagen terug aan het werk en stilaan begin ik een beetje te landen na een geweldig weekend!
Wat op voorhand leek alsof het wel eens een editie in mineur kon zijn met de overvloedige regen, werd naar mijn gevoel Ć©Ć©n groot feest waar enkel vrijdagmiddag wat pretbederf gaf met felle regenbuien tijdens onze fietstocht. Maar sokken een aantal keer uitwringen om de schoenen weer droog te krijgen en de voeten opnieuw warm, kleren droogden wel in de tenten en we konden er weer tegenaan.

Er is hier al veel gezegd, dus vermoed dat ik niet veel nieuws zal toevoegen, maar toch even mijn analyse van het voorbije weekend.

***** programma; op voorhand niet compleet overdonderd door de line-up, maar de timetable werd zo gunstig opgesteld dat er weinig clashes waren en het programma, op zondagmiddag na, toch weer erg goed gevuld zat. Dat de sets dan ook nog van zoā€™n hoog niveau waren, maakte de beleving helemaal af! Hieronder een poging tot top 10 en daar liggen een aantal bands erg dicht bij elkaar. Ook nog ontzettend genoten van heel wat andere bands, maar deze waren het meest indrukwekkend / het meest verrassend.
  1. Ne Obliviscaris
  2. Rotting Christ
  3. Tool
  4. Vola
  5. Ereb Altor
  6. Alien Weaponry
  7. Ihsahn
  8. Avantasia
  9. Textures
  10. Pain
***** mijn gezellig gezelschap! 2 jaar geleden zou ik compromissen gedaan hebben in mijn programma om niet ongeveer elke show alleen te moeten kijken. Nu heb ik, op 10 minuten Deep Purple na, bij geen enkele band alleen gestaan op het hele weekend! Het samen beleven met gelijkgezinden maakt alles nog zoveel intenser. Bedankt lieverds, jullie weten wie jullie zijn!

***** crew! Onvoorstelbaar wat voor inzet zij elk jaar weer tonen, en altijd met de glimlach. Een festival zou niet mogelijk zijn zonder al die helpende vrijwilligers. Ook dit jaar werd weer langs alle kanten bevestigd hoe fel Dessel en omstreken betrokken is bij het welzijn van Graspop en zijn bezoekers. Zoveel mensen uit de omgeving die het festival een zeer warm hart toedragen en op alle mogelijke manieren hun steentje bijdragen.

**** festivalterrein (hier nog even een verdere opsplitsing)

+ de gezellige food truck / beer corner is echt een grote aanwinst.

+ Het geluid in de 2 tenten was bij de meeste shows echt fantastisch. En wat is die metal dome een geweldige plaats om prachtige shows te creƫren. Nog steeds aan het bekomen van alle moois dat ik er heb kunnen zien & horen! Dat giga scherm achteraan is zo sfeervol en geweldig dat ook een aantal bands vroeg op de dag daar optimaal gebruik van maakten.

+ Het nieuwe bekersysteem was goed geregeld, 2 muntjes bij aankomst, veel inzamelpunten, kon niet beter naar mijn gevoel.

+ aanpakken van probleempunten op het terrein, STRO WAS EEN LIFESAVER! Wat een verschil met 2016. Heel fijn hoe snel er werd gehandeld om de ergste modderzones te verhelpen. Ook de trechter naar de foodtruckzone die even complete chaos werd, kreeg de volgende dag gewoon een uitgang opzij waardoor die doorgang weer vlot werd. Vloer kapot in de Marquee, tegen de volgende ochtend niets van te merken. Dit kan niet anders dan een uitdagende editie geweest zijn voor de organisatie, maar dat was voor ons als publiek niet zo te merken. Enkel de communicatie vooraf voelt nog steeds erg tegenstrijdig, al zullen ze daar vast ook hun redenen voor hebben. Als dit soort oproepen er volgend jaar weer zouden komen om een of andere reden, gaan de mensen die nu flink geluisterd hebben dat mogelijk toch niet meer doen.

- wc rijen blijven op sommige momenten een drama. Ik zag hier reeds berekeningen, maar ik ben 10 minuten voor het einde van Rotting Christ de tent moeten uitlopen omdat ik te dringend moest plassen, dan zie je daar buiten aan de marquee meteen een gruwelijke rij, aan de mainstages ging net een band eindigen ā€“ starten dus maar naar de jupiler gelopen. 15 minuten lang in een rij staan, het gevoel hebben dat je de wc niet gaat halen en ondertussen een fantastische show missen was meteen het dieptepunt van mijn weekend.

- zoals ook reeds aangehaald, een scherm aan de jupiler zou een grote meerwaarde zijn. Aangezien er toch gefilmd werd, voelt het als een minimale kost en kan je zo ook vanaf het grasveld of de tribune meegenieten van de shows daar

**** publiek - Ligt het aan het feit dat ik vooral bij de nichebands in de tenten stond? Vermoedelijkā€¦ Maar ik vond het publiek dit jaar echt fantastisch. Enkel bij Tool heb ik even een akkefietje gezien tussen 2 mannen en bleven de eerste nummers mensen er nogal bruut tussendoor komen, maar op alle andere momenten was iedereen lief en respectvol, zowel naar elkaar als naar de bands, geen last van irritante praters, geen geduw,ā€¦ Nog wel een speciale dank aan mijn 2 bodyguards op de overvolle planken buiten aan de marquee bij Pendulum! Door mijn grootte (of eerder kleinte) lijkt 'mijn plaats' een ideale doorgang en dat hebben zij vakkundig opgelost :D


Dit jaar zelf geen gebruik gemaakt van de camping, we hebben op 8 km bij een tante van een vriendin gelogeerd. Het was heerlijk om ā€™s ochtends naar de wc te kunnen zonder wachtrij! Ook de fietstocht voelde aangenaam na een lange dag rechtstaan en de fietsenstalling is erg goed georganiseerd, dus aankomst en vertrek gaan telkens vlot. Toch iets om naar volgende editie eens goed over na te denken.
 
Laatst bewerkt:

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
235
422
Ik moet je helaas vermelden dat dit naar mijn mening niet zo is. Bij Steel Panther is wel naar mn borsten gegrepen door iemand die daar van mij geen toestemming voor had gekregen (hij deed alsof hij een high five wilde geven dus ik leunde naar m toe maar toen ging zn hand opeens ergens anders heen).

Maar bij andere optredens en bij het rondlopen had ik er meer last van dan andere jaren. Met name headliners laat op de avond als iedereen al flink in de olie zat, wilde er wel eens handen naar mn heupen of billen gaan waar ik helemaal geen zin in had. Ook wilde ze niet echt luisteren als ik zei dat ik daar niet van gediend was.

Gelukkig kan ik dit allemaal wel handelen en zet ik het gemakkelijk van me af maar ik kan me voorstellen dat dit voor andere vrouwen een nare ervaring kan zijn.

Hoe dit komt dat het dit jaar zoveel meer lijkt weet ik niet. Het komt in ieder geval echt niet alleen bij Steel Panther voor.

Ps. Het is verschrikkelijk dat ik nog opgenoemd moet worden maar; nee ik liep niet naakt rond. Deze voorvallen vonden plaats in outfits tussen volledig in regenpak met rubberlaarzen tot aan een leren broek met kanten body (niet dat het uit zou moeten maken maar vooroordelen zijn er helaas nog steeds).
Ik snap persoonlijk gewoon niet waarom mensen het een goed idee vinden om zomaar naar iemand te grijpen no matter wat je aanhebt. Dat soort figuren zouden wat mij betreft meteen naar buiten geyeet moeten worden. Jij was duidelijk badass genoeg om er iets van te zeggen maar zoals jij al zei anderen ms niet. Het moet gewoon een feest zijn voor iedereen ongeacht geslacht/kleur of op wat of wie je dan ook valt. En alcohol is nooit een excuus, nu heb ik makkelijk praten want mijn aantal gedronken alcoholische drankjes dit jaar is op 1 hand te tellen maar toch. En als jij het tof vind om het podium te staan zonder top of op de schouders dan is dat toch helemaal prima. Het enige wat dat over je zelf zegt is dat je trots bent op je zelf en dat je lekker in je vel zitšŸ”„. Ik heb zelf niets met steel panther ik vind de muziek gewoon niet leuk maar ik had nog genoeg andere bands om te kijken ( ok toen ff niet vanwege een cancelšŸ˜‚) . Ik vind het iig dapper en stoer, trek je gewoon niets aan van anderen die zeggen dat je iets niet moet doen.šŸ¤˜šŸ’Ŗ
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
235
422
Voorbereiding

Afgesproken met een maat enkele weken op voorhand dat we gewoon gezapig na werk zouden afzakken op woensdag. Door de vele veranderingen en onduidelijkheden is ons plan een paar keer veranderd maar uiteindelijk zijn we op woensdag avond al vertrokken. Dit vooral om toch zeker een plaatste op de camping te hebben, er werd namelijk gecommuniceerd dat er een deel niet toegankelijk was.. en voorbije jaren kennende was er al een serieus gebrek aan plaats.
Op ongeveer 3km van de ingang kunnen parkeren in Brasel. Eigenlijk gewoon even ver als de gemiddelde parking, best wel een win dus. De camping zelf was ondertussen al goed gevuld, ik denk dat we rond 21u daar waren uiteindelijk. We zijn helemaal tot D7 gelopen, om daar een redelijk nat plekje te kunnen vinden. Eigenlijk maar een goede 50m van waar we vorig jaar ook stonden. Tentje opgezet en redelijk op tijd het bedje in gegaan.

Vrijdag

Brothers of metal
(7.5) - Een volle marquee zo vroeg op de dag is wel opmerkelijk. Ik vond het zeker een toffe show en de sound zat goed. Voor mij de ideale opener van het festival maar zal niet snel in m'n top 3 geraken.
Dominum (7) - Voor mij een beetje een mix tussen Ghost en Powerwolf, maar dan met een lager budget. De zanger heeft zeker charisma genoeg om de band vooruit te trekken maar die zombies waren toch echt wel te saai. Naarmate de show vordert vind ik hem beter en beter worden. Ik vond dat ze zeker al wat later op de dag mochten staan.
Bleed from within (7) - Niet zo heel speciaal que muziek maar toch wel gewoon het eerste echte feestje van de dag (lees moshpit + crowdsurfers).
Alien Weaponry - Helaas stond het al tot buiten de dome gevuld dus zijn we maar andere oorden gaan opzoeken.
Stake (8) - Geweldig sfeertje aan de mainstage. Toch wel uniek om deel uit te maken van een Belgische band hun geschiedenis (GMM spelen + gitarist die stopt).
Doro - Dutje gedaan, goed genoeg als achtergrondmuziek.
Kerry King (7.5) - Hier had ik toch wel een raar gevoel bij. Het is zo'n beetje slayer maar ook weer helemaal niet natuurlijk. Mark Osegueda op de zang terwijl ie ook nog bij Death Angel speelt. Het is zo'n beetje een 'superband' die covers speelt naar mijn gevoel. De kwaliteit was er natuurlijk wel met zoveel talent!
Kvelertak (8) - Zoals gewoonlijk weer een zot feestje van begin tot einde, die moshpit staat gewoon niet stil. Dit had wel wat gevolgen want ik heb dit weekend niet zoveel spullen op de grond gezien, brillen die eraan gingen etc. De sound stond niet helemaal goed maar daar heb je in de moshpit nu ook weer niet zoveel aandacht voor.
Megadeth (8) - Normaal ging ik NeO kijken wegens de grote push hier op het forum maar een maat van me was net toegekomen en we zijn beide naar Megadeth gegaan. Dave Mustaine had er weer zin in en ze speelde gewoon een hele goeie set. Toch vond ik ze vorige keer net dat tikkelte emotioneler waardoor ik het toen nog meer apprecieerde.
All Them Witches (8.5) - Toch wel een van de grootste verrassingen. De sfeer dat die band kon creeren in de zaal was echt zalig. We waren echt half aan het wegspacen zonder daarvoor iets speciaals te moeten genomen hebben.
Cavalera (7.5) - Na even weg te spacen bij de vorige band was het hier terug alle hens aan dek in de moshpit! Ging er weer lekker hard vandoor. Hoopte stiekem wel op Ratamahatta maar die hebben ze niet gespeeld (een van m'n favo songs).
Tool - Een van mn maten was direct doorgegaan na ATW, en die heb ik zo'n 30min liggen zoeken met Tool op de achtergrond maar niet gevonden. Het boeide me precies maar weinig dus na dat half uur toch maar beslist om voldaan richting de tent te trekken.

Top3:
1. All Them Witches
2. Kvelertak
3. Stake

TBC
Ik ben zelf niet bij ATW geweest omdat ik het op plaat echt helemaal niets vond. Maar is het een you love it or you hate it band? Want ik heb nog niemand gezien die het niet fantastisch of helemaal ruk vond zeg maaršŸ˜‚ gewoon niets er tussen. Maar voor jou dus gewoon de show van de dag begrijp ik?
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.274
1.348
Ik vind het echt jammer om te lezen dat er blijkbaar mannen waren die hun handen niet thuis konden houden. Zelfs al gaat een nummer over gloryholes en hoeren, neem dat aub niet te serieus. Of nemen die eikels de teksten van Cannibal Corpse ook serieus? En zelfs al is iemand compleet naakt dan nog geeft dat niemand het recht die persoon zomaar te betasten. Er was een punt net naast de ingang van We Care A Lot en ook een meldpunt van de politie. Onthoud het aub voor de volgende keer zou ik zeggen
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
279
410
Ik ben zelf niet bij ATW geweest omdat ik het op plaat echt helemaal niets vond. Maar is het een you love it or you hate it band? Want ik heb nog niemand gezien die het niet fantastisch of helemaal ruk vond zeg maaršŸ˜‚ gewoon niets er tussen. Maar voor jou dus gewoon de show van de dag begrijp ik?
Ja toch wel!
Geloof dat dat ook een aanraden van hier is geweest want eigenlijk ken ik ze niet (buiten nu dit optreden uiteraard).
Als ik zo even een paar nummer op spotify opzet is het verschil er wel. Live was toch wel iets veel sveervoller.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.274
1.348
Ik zit even Architects te kijken, hun live stream. Op Graspop wachtte ik toen reeds op I Am Morbid. En wat mij opvalt is hoe slecht Sam klonk. Met momenten buiten adem, amper kracht uit zijn stem. Enkel de lage growls komen door. In tegenstelling tot wat ik zag begin dit jaar in Sportpaleis toch een aanfluiting. Wel respect dat ze de show stil leggen voor een blijkbaar gewonde fan


Edit. Ik bedoel Lotto Arena. Niet Sportpaleis
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.458
11.429
Gelukkig was er de napraat na Vola tijdens Steel Panther! Via de deur opening kon ik op het grote scherm gelukkig nog wel de tieten zien... kan me echt niet voorstellen dat die lui zonder de blote tieten gimmick verder zouden komen dan metal dome. Veel betere bands (dynazty) mag met pijn en moeite de main stage openen.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan en Jamel

Projunk

Campingartiest
15 nov 2023
86
96
Gelukkig was er de napraat na Vola tijdens Steel Panther! Via de deur opening kon ik op het grote scherm gelukkig nog wel de tieten zien... kan me echt niet voorstellen dat die lui zonder de blote tieten gimmick verder zouden komen dan metal dome. Veel betere bands (dynazty) mag met pijn en moeite de main stage openen.
Voor wie het gemist heeft we hadden dit jaar ook een ronddraaiende piemel. Had ik nog niet eerder gezien in de shows.
Die heb je zeker gemist jos.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jimmeh07

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
279
410
Vrijdag

De dag begon goed regenachtig dus zijn we langer dan normaal in onze tent gebleven. Tot een uurtje of 1330 geloof ik. Het regende nog wel iets maar we wouden ook weer niet te veel missen en de laatste grote bui was voorbij volgens buienradar.

Brian Downeyā€™s Alive and Dangerous (7) - Thin Lizzy coverband die goed klonk en waarbij wel rustig wennen was aan terug op de wei staan na een korte nacht. Toffe muziek maar hoeft echt niet hoger te staan dan dit.
POD (6.5) - Terwijl er hier op't forum precies toch veel liefde was voor het optreden vond ik het zelf een mindere eigenlijk. Ik had het gevoel dat de zanger kwaad was dat er niet meer volk/actie was, ondanks de regen. Ik werd er allesinds niet warm van.
Hammerfall (7) - De meeste powermetal is toch niet direct m'n ding maar ze hadden wel een paar toffe nummers in hun set. Ik zou ze nog wel eens zien maar de kans dat ik naar een ander podium loop is groot.
Fear Factory (7.5) - De nieuwe zanger is wat wennen maar het werkte op zich wel. Er was echt een mega moshpit, waar ik natuurlijk ook in zat. Vooral punten voor sfeer en gezelligheid, al was de muziek er ook wel.
Bruce Dickinson (8) - Toch wel uniek om Bruce (&band) zo te kunnen ervaren imo. Je merkt echt dat die solo projecten toelaten om echt hunzelf te zijn on stage en dat ze daar echt van genieten. Dat slaat dan weer over op het publiek en je hebt al snel een geslaagd optreden. Over het algemeen iets 'hardere' set dan je bij IM krijgt maar het week ook niet veel af muzikaal.
Avantasia (6.5) - Blijkbaar had ik deze band verward met Avatar. Beetje teleurdgesteld dat het een andere band was waar ik niet echt naar uit keek. Ik stond dan ook al klaar voor de volgende band en verveelde me deels van de set.
EC (9) - Het was best al geweten dat dit gewoon een groot feest ging worden en dat hebben ze volledig ingevuld. Ik had een maat die ergens achteraan stond en ik challengde hem om me op te komen zoeken in de pit vooraan... staat die gozer daar toch wel niet naast me een paar minuten later! Geweldig mee geamuseerd. Ik ben echt benieuwd wat deze band nog kan bereiken in de toekomst.
Turnstile - Soms kan ik twee hevige sets achter elkaar aan maar dat was deze vrijdag niet het geval. Best wel spijtig want klonk wel goed van op afstand.
Judas Priest (8.5) - Rob was gewoon in form en bracht een typische JP show. Niet veel vernieuwend aan maar ik geniet er toch elke keer wel enorm van. Wou wel graag firepower nog eens horen maar die hebben ze helaas niet gespeeld.
5FDP - Van op afstand gekeken terwijl we aant babbelen waren met wat andere mensen. Klonk zeker niet slecht maar de energie was al zo goed als op bij mij.

Top3:
1. Electric Callboy
2. Judas Priest
3. Bruce Dickinson
 

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
54
170
Bekijk bijlage 9533
Mocht je dit toevallig zijn, staat er een leuk filmpje op fb in de graspop2025 groep. Kan me voorstellen dat het een leuke herinnering zou zijn om dat op video te hebben.
Helaas ben ik dit zelf niet maar heb gelukkig daarna van iemand die mij de lucht in getild zag worden wel een erg mooi filmpje binnen gekregen. Toch bedankt voor het laten weten :)
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en nikita

Wijmel

Playlistbediener
17 mei 2024
9
8
Ja toch wel!
Geloof dat dat ook een aanraden van hier is geweest want eigenlijk ken ik ze niet (buiten nu dit optreden uiteraard).
Als ik zo even een paar nummer op spotify opzet is het verschil er wel. Live was toch wel iets veel sveervoller.
Ik vond ATW al zalig op Spotify, live was het gewoon hun platen spelen en dan gewoon lekker erin jammer
Ben zowizo al een grote fan van dit soort genre
Ma dit was toch wel 1 van de beste dingen die ik gezien heb, laatste keer was King Buffalo op desertfest
Ook zo van die heerlijke weg space muziek šŸ˜
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.083
8.206
Gelukkig was er de napraat na Vola tijdens Steel Panther! Via de deur opening kon ik op het grote scherm gelukkig nog wel de tieten zien... kan me echt niet voorstellen dat die lui zonder de blote tieten gimmick verder zouden komen dan metal dome. Veel betere bands (dynazty) mag met pijn en moeite de main stage openen.

Geen idee hoe ver ze dan zouden komen, maar als je even voorbij de teksten en de gimmick kijkt, dan vind ik het ook gewoon goede muziek. Geen grap. Enorme glam vibe ofzo?
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken