Voor wie geen genoeg kan krijgen van Ne Obliviscaris:
31-10 in de Effenaar. Albums Exul en Citadel worden in t geheel gespeeld.
Eindelijk. Hoef ik niet meer te zwijgenVoor wie geen genoeg kan krijgen van Ne Obliviscaris:
Ik stond daar ook, maar had precies het gevoel dat het geluid niet goed zat. De vocals kwam bijna niet boven de rest uit helaas. Maar verder wel een heel fijne show!Ik ben daarna met een aantal doorgegaan naar Wolfmother, en waarom hebben zo weinig mensen het over hoe goed die wel niet waren? Dat was echt lekker losgaan.
Oehhhh.... verleidelijk, lekker op het fietsje. Meteen mijn agenda contolerenVoor wie geen genoeg kan krijgen van Ne Obliviscaris:
Kun je aangeven waar je ongeveer stond?Ik stond daar ook, maar had precies het gevoel dat het geluid niet goed zat. De vocals kwam bijna niet boven de rest uit helaas. Maar verder wel een heel fijne show!
Hmmm misschien toch iets met bepaalde posities niet goed uitgemixt. Ik sta denk ik 10 meter recht vooruit ergensHier om exact te zijn. Zelfs de muziekfilter in de oordoppen kon niet verhelpen.
Bekijk bijlage 9529
Leuk verhaal zo! En dit is echt zó spot on! Fijn dat je dit ff benoemt ook. Word soms zo moe van die discussies.. Ik heb zelf 2x Steel Panther gezien, waarvan 1x als concert, en werkelijk niemand wordt gedwongen iets te doen tijdens zo'n show. Heel vet dat je t durft om zo in de spotlights te staan op podium en/of groot schermDe afgelopen twee jaar heb ik op het forum meerdere discussies over de band gelezen, waar ik voornamelijk lees over mannen die een enorme mening hebben over wat "die vrouwen" wel of niet met hun lichaam mogen doen.
Dat is jouw mening en je hebt het volledige recht om die te hebben. Maar dat betekent niet dat dat deze band niet meer geboekt mag worden maar dat jij gewoon niet naar het optreden moet gaan kijken. Heb ik zelf met Pantera. Prima toch?Het gaat niet om de vrouwen die zelf kiezen om dat te doen. Wel over een aziatische vrouw op het podium te roepen voor Asian hooker, die het duidelijk niet tof vond.
Daarnaast vind ik het gwn heel slechte muziek en is heel die gimmick gewoon cringe. Een bejaarde man, die naar vrouwen roept om hun borsten te tonen, steken ze normaal gewoon op de demensie-afdeling
het gaat over de vrouw van editie 2022Dat is jouw mening en je hebt het volledige recht om die te hebben. Maar dat betekent niet dat dat deze band niet meer geboekt mag worden maar dat jij gewoon niet naar het optreden moet gaan kijken. Heb ik zelf met Pantera. Prima toch?
De vrouw die op het podium stond tijdens Asian Hooker heeft op Reddit en TikTok meerdere keren gesproken over haar ervaring. Voorafgaand aan het optreden is aan haar gevraagd of ze het wilde doen. Of ze wist wat de act inhield en wat er van haar verwacht werd (spoiler: zoveel wordt er niet van je verwacht. Alleen dat je met de zanger op het podium staat. De rest is voor eigen invulling). Dat het ongemakkelijk leek, gaf ze aan, is omdat ze bang was om uit te glijden op het gladde podium met regenlaarzen.
Nogmaals. Alle vrouwen (voor zover ik heb gezien en gesproken) die vooraan staan, op het podium komen en op de schermen verschijnen, zijn bekend met de act en hebben zin om mee te doen. Laten we niet doen alsof vrouwen geen eigen keuze over hun lichaam kunnen maken. Dat is pas vrouwonvriendelijk.
zeg ik toch nergens?Bekijk bijlage 9532
(Maar hier laat ik het bij. Ik blijf het een grappige act vinden, hopelijk ben ik er de volgende keer op Graspop weer bij!)
zeg ik nergensDat is jouw mening en je hebt het volledige recht om die te hebben. Maar dat betekent niet dat dat deze band niet meer geboekt mag worden maar dat jij gewoon niet naar het optreden moet gaan kijken. Heb ik zelf met Pantera. Prima toch?
De vrouw die op het podium stond tijdens Asian Hooker heeft op Reddit en TikTok meerdere keren gesproken over haar ervaring. Voorafgaand aan het optreden is aan haar gevraagd of ze het wilde doen. Of ze wist wat de act inhield en wat er van haar verwacht werd (spoiler: zoveel wordt er niet van je verwacht. Alleen dat je met de zanger op het podium staat. De rest is voor eigen invulling). Dat het ongemakkelijk leek, gaf ze aan, is omdat ze bang was om uit te glijden op het gladde podium met regenlaarzen.
Nogmaals. Alle vrouwen (voor zover ik heb gezien en gesproken) die vooraan staan, op het podium komen en op de schermen verschijnen, zijn bekend met de act en hebben zin om mee te doen. Laten we niet doen alsof vrouwen geen eigen keuze over hun lichaam kunnen maken. Dat is pas vrouwonvriendelijk.
Vrijdag
Een erg regenachtige ochtend zorgde er voor dat ik de camping niet af ben gekomen. De tent waar ik in sliep bleek helaas niet volledig waterdicht waardoor ik de verdere nachten lekker vochtig sliep.
Voor Hammerfall het terrein op gegaan en ze waren erg goed! Een gezellig feest en met Hearts on fire ging het helemaal los. Hierna een beetje rondgelopen over het terrein, de metal market en de camping en pas voor EC weer bij een podium gestaan. Wat mij betreft een waardige headliner waar er zelfs tot bij de halve liter bar werd meegedanst. De toon voor de avond was gezet.
Het plan was om even snel een biertje te halen en door te gaan naar Graveyard. Dit plan is hopeloos mislukt. Bij de Beers&Stories beland en blijven hangen. Echt een goede toevoeging aan het terrein. Goede ruimte binnen, speciaalbier dat niet duur was en de mensen buiten aan de picknicktafels waren erg gezellig en in voor een praatje. Door deze gezellige gesprekken de tijd uit het oog verloren en snel doorgegaan naar Pendulum.
Ik dacht dat het feest na EC niet groter kon maar ik had het mis. Ik heb van begin tot eind staan springen. Niet dat stil blijven staan een optie was want de vloerplaten werkten als trampolines. Voor mij de headliner van het festival. Druipend van het zweet de tent uitgekomen en twee flesjes Aquarius lopen atten. Helaas na een half uur buiten zitten er achterkomen dat zwetend buiten zitten er voor zorgt dat je zweet koud wordt en je daardoor snel afkoelt. Vroeg naar bed gegaan dus.