Rock Werchter 2024

Crielie

Playlistbediener
19 jan 2015
9
3
With the exception of Coins granted for free by the ORGANISER (i.e. Free Coin, Recycle Coin and Crew Coin), which are not refundable under any circumstances, Coins can only be refunded after the end of the FESTIVAL/CONCERT.
 

Crielie

Playlistbediener
19 jan 2015
9
3
" PROMOTION CONDITIONS 20+1 COIN
This offer runs from 17 April 2024 at 10:00 until 27 June 2024 at 23:59. One Free Coin will be automatically awarded for every 20 Coins purchased. A maximum of 300 Coins can be purchased per account. The awarded Free Coins are non-refundable. Rock Werchter reserves the right to alter the promotion conditions in the meantime, or to discontinue the promotion. " Staat er ook nog.

Blijft natuurlijk de vraag of eerst de free coins worden gebruikt bij transacties of niet..
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.480
8.128
Zou me verbazen. Werd toch echt gezegd dat die gratis skully kwijt was als een batch van 20 niet aangesneden werd. Dus ik denk dat jij gewoon 30,80 terug gaat krijgen, 1 skully kosten en 1 skully 'kwijt'; maar ben wel heel benieuwd of dat systeem inderdaad zo terugwerkt aangezien de gratis skully's er wel degelijk allemaal als eerste af gingen.
Uit nieuwschierigheid ben ik alles na gaan rekenen in Excel, aangezien je al je transacties kunt zien is dit vrij gemakkelijk te doen
Ik heb 100 (+5) skullies gekocht in de voorverkoop en vervolgens heb ik er 71,2 verbruikt tijdens het festival
bij het aanvragen van de refund ging er 1 vanaf en kom ik uit op 32,8 (105-71,2-1)
ik heb inmiddel ook via de email bevestiging van de refund:
1719490411961.png
Er gaat dus niet een extra muntje nog af voor de gratis skully.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
198
235
Uit nieuwschierigheid ben ik alles na gaan rekenen in Excel, aangezien je al je transacties kunt zien is dit vrij gemakkelijk te doen
Ik heb 100 (+5) skullies gekocht in de voorverkoop en vervolgens heb ik er 71,2 verbruikt tijdens het festival
bij het aanvragen van de refund ging er 1 vanaf en kom ik uit op 32,8 (105-71,2-1)
ik heb inmiddel ook via de email bevestiging van de refund:
Bekijk bijlage 9540
Er gaat dus niet een extra muntje nog af voor de gratis skully.
Op zich is het logisch, als je als het ware fysieke muntjes zou krijgen, waarvan +1 steeds een gratis muntje was met een andere kleur ofzo, zou je die ook als eerste inleveren bij de bar.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.463
Oke maar dan kan iedereen toch ook de max (300 coins) kopen, zo een berg gratis coins verkrijgen die vervolgens als eerste worden verbruikt en aan het einde het restant van de 'normale' coins terug laten storten.

Voelt alsof ik ergens een addertje onder het gras mis van dit systeem 😅

- Geld terugvragen kost je een coin.
- Voor de cashflow van RW ook wel lekker om eerder geld te ontvangen.
- meeste mensen zullen als ze veel coins hebben toch meer uitgeven.
- waarschijnlijk ook mensen die vergeten coins terug te laten betalen binnen de termijn
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
" PROMOTION CONDITIONS 20+1 COIN
This offer runs from 17 April 2024 at 10:00 until 27 June 2024 at 23:59. One Free Coin will be automatically awarded for every 20 Coins purchased. A maximum of 300 Coins can be purchased per account. The awarded Free Coins are non-refundable. Rock Werchter reserves the right to alter the promotion conditions in the meantime, or to discontinue the promotion. " Staat er ook nog.

Blijft natuurlijk de vraag of eerst de free coins worden gebruikt bij transacties of niet..
Ah, t/m vandaag dus, bedankt voor de herinnering! :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.463
Een uit ons groepje kan helaas vanwege medische redenen niet mee. Wij hebben dus een combiticket en A1 kaartje over. Geïnteresseerd? Stuur me een persoonlijk bericht.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: nikita

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.119
2.304
Hoe zit het ook alweer met het Ek kijken, voor Nederland is er een grote kans op doorgaan ook al moet Roemenië niet onderschat worden. De kwartfinale is dan op zaterdag 9 uur. Kan dit op het terrein zodat ik na de wedstrijd op een afstandje nog naar Dua Lipa kijken?
Nee
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.330
9.059
Zijn denk ik genoeg Nederlanders om het te kunnen verantwoorden. Is in het verleden ook wel gedaan.
Ik denk dat de andere landen uitgezonden worden op de Hive. Als België doorgaat, en ze zetten een scherm, is er nog een klein kansje dat ze op dat scherm ook Nederland tonen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: redle

redle

Randprogramma
15 apr 2019
170
108
Oke maar dan kan iedereen toch ook de max (300 coins) kopen, zo een berg gratis coins verkrijgen die vervolgens als eerste worden verbruikt en aan het einde het restant van de 'normale' coins terug laten storten.

Voelt alsof ik ergens een addertje onder het gras mis van dit systeem 😅
Addertje gevonden? Ik denk oprecht dat ik dit als echte hollander gewoon ga doen. Soort gratis rente voor je geld een maandje ergens stallen
 

heikneuter

Nieuw lid
26 jun 2024
1
1
Hoi allemaal! Wat een tof en vriendelijk forum, wauw!

Eerste keer Rock Werchter en best wel wat vragen nog. Ik heb 2 tickets van 16m2 voor MySpace, en super veel zin in de artiesten en sfeer.
  • Is het mogelijk om aaneengesloten te zitten bij MySpace (2x16m2)? Zou natuurlijk wel leuk zijn met 8 mensen.
  • Is het woensdag erg druk? We komen uit het noorden van NL en hebben geen parkeerplekken dus ik ben bang dat we veroordeeld zijn tot de pendelbussen vanuit Leuven. Is dat goed te doen met alle bagage, koelboxen, trolleys?
Groetjes en alvast ontzettend veel plezier :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
198
235
Addertje gevonden? Ik denk oprecht dat ik dit als echte hollander gewoon ga doen. Soort gratis rente voor je geld een maandje ergens stallen
Niet echt een addertje gevonden, dus mijn wallet toch maar flink opgehoogd (als echte Hollander). Maar goed, zoals Paddy hierboven al aangeeft heeft het op andere manieren wellicht wel effect (vooral dat je mogelijk meer gaat uitgeven dan je anders zou doen met zo'n hoge balans).
 

festirock

Support act
1 dec 2015
934
628
Niet echt een addertje gevonden, dus mijn wallet toch maar flink opgehoogd (als echte Hollander). Maar goed, zoals Paddy hierboven al aangeeft heeft het op andere manieren wellicht wel effect (vooral dat je mogelijk meer gaat uitgeven dan je anders zou doen met zo'n hoge balans).
En met alleen de gratis coins kom je nog geen halve dag ver op zo n weekend 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Pommer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken