Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
344
270
Pinkpop zondag was met 24 graden soms al tering heet
Met Live is Live vorig jaar.... En Hear Hear 2 jaar terug, en een paar Werchters van 30graden+/-
ben ik erg blij met deze vooruitzichten haha. Voor een redhead is 24graden al grill-stand

We gaan het zien, de zin is er al wel in ieder geval!
 
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
toegangspas (iemand die er woont en is voor mij bestemd) om in werchter dorp te parkeren.
vraag me af of je dan iedere dag op en neer mag ook. of daar 4 dagen moet blijven staan

iemand ervaring mee?
 

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
22
2
Met Live is Live vorig jaar.... En Hear Hear 2 jaar terug, en een paar Werchters van 30graden+/-
ben ik erg blij met deze vooruitzichten haha. Voor een redhead is 24graden al grill-stand

We gaan het zien, de zin is er al wel in ieder geval!
24 is meer dan genoeg idd (kwart ginger hier ook). Ken de Werchters ook dat iedereen elke cm schaduw op zocht toen de bomen er nog stonden. Als t maar droog blijft, dat is t mooiste! En hopelijk drogen de campings en parkings nog mooi op de komende dagen zodat alles aardig modder vrij kan verlopen alsnog.

Is er trouwens een alternatief voor die Bacardi tent van afgelopen jaar?
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
198
235
Alle free coins worden automatisch eerst opgemaakt en dan pas de rest, als ze hetzelfde systeem als grapsop gebruiken iig
Ik had zelf 100 (+5) coins en die 5 gratis coins gingen als eerst er af.
Oke maar dan kan iedereen toch ook de max (300 coins) kopen, zo een berg gratis coins verkrijgen die vervolgens als eerste worden verbruikt en aan het einde het restant van de 'normale' coins terug laten storten.

Voelt alsof ik ergens een addertje onder het gras mis van dit systeem 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV

festirock

Support act
1 dec 2015
934
627
Oke maar dan kan iedereen toch ook de max (300 coins) kopen, zo een berg gratis coins verkrijgen die vervolgens als eerste worden verbruikt en aan het einde het restant van de 'normale' coins terug laten storten.

Voelt alsof ik ergens een addertje onder het gras mis van dit systeem 😅
Het gat in de markt gevonden 🙃
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.480
8.128
Oke maar dan kan iedereen toch ook de max (300 coins) kopen, zo een berg gratis coins verkrijgen die vervolgens als eerste worden verbruikt en aan het einde het restant van de 'normale' coins terug laten storten.

Voelt alsof ik ergens een addertje onder het gras mis van dit systeem 😅
Ik ben vrij zeker dat dit inderdaad gewoon werkt
Ik had zelf namelijk 32,8 coins over aan het einde van het festival, waarvan 0 free coins (staat specifiek een uitsplitsing bij)
1719483179692.png
als het zo was dat je free skully/coin na iedere batch van 20 pas gebruikt zou worden, dan zou het niet mogelijk zijn dat ik 0 free coins heb van mijn 32,80 coins
ik krijg dus gewoon alles netjes terug (min die 1 coin service fee)
tenzij het op werchter ineens anders werkt natuurlijk, maar dat verwacht ik zelf niet als verder alles hetzelfde systeem is.
 

luluasas

Campingartiest
9 mei 2023
93
56
Als België zou doorstoten is hun kwartfinale vrijdag 5 juli om 21 uur. Gelijk met Sum 41, Snow Patrol, Archive en Against the Current dus.
Hoe zit het ook alweer met het Ek kijken, voor Nederland is er een grote kans op doorgaan ook al moet Roemenië niet onderschat worden. De kwartfinale is dan op zaterdag 9 uur. Kan dit op het terrein zodat ik na de wedstrijd op een afstandje nog naar Dua Lipa kijken?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.387
Nederland potentieel wel tijdens Khrhrhrhranghghghbin. Mogelijk zelfs tegen Turkije, toch ook wel bijzonder aangezien er behoorlijk wat mensen van Turkse komaf wonen in zowel Nederland als België.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
198
235
Ik ben vrij zeker dat dit inderdaad gewoon werkt
Ik had zelf namelijk 32,8 coins over aan het einde van het festival, waarvan 0 free coins (staat specifiek een uitsplitsing bij)
Bekijk bijlage 9537
als het zo was dat je free skully/coin na iedere batch van 20 pas gebruikt zou worden, dan zou het niet mogelijk zijn dat ik 0 free coins heb van mijn 32,80 coins
ik krijg dus gewoon alles netjes terug (min die 1 coin service fee)
tenzij het op werchter ineens anders werkt natuurlijk, maar dat verwacht ik zelf niet als verder alles hetzelfde systeem is.

Thanks, ik ben om. Hamsteren!
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
198
235
Nederland potentieel wel tijdens Khrhrhrhranghghghbin. Mogelijk zelfs tegen Turkije, toch ook wel bijzonder aangezien er behoorlijk wat mensen van Turkse komaf wonen in zowel Nederland als België.
Helaas ook grotendeels tijdens Palaye Royale. Maar eerst Roemenië maar eens doorkomen😅
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
256
135
In
Helaas ook grotendeels tijdens Palaye Royale. Maar eerst Roemenië maar eens doorkomen😅
Vraag me af of ze Nederland zoiezo gaan uitzenden op scherm tijdens werchter, Belgie kan ik nog inkomen, maar alle andere landen kunnen ze toch niet aan beginnen?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.387
In

Vraag me af of ze Nederland zoiezo gaan uitzenden op scherm tijdens werchter, Belgie kan ik nog inkomen, maar alle andere landen kunnen ze toch niet aan beginnen?
Ik denk dat de kans wel groot is dat er ergens een achteraf ruimte wordt gevonden hiervoor toch? Ik vermoed dat minimaal 1/3 van de bezoekers Nederlands zal zijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
256
135
Op de campings wel vaak idd…ach we gaan het zien, wellicht liggen we er dinsdag al uit🥴…ik wil wel echt Dua Lipa zien!
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
201
154
Op the Hive zenden ze alle wedstrijden uit, geen idee wat de andere campings doen.

Ik heb enkel een dagticket voor zaterdag. Als Nederland speelt kijk ik na Khruangbin het laatste kwartier wel vanaf mijn telefoon, voor de rest kan het me redelijk gestolen worden.

Als België doorgaat spelen ze op vrijdagavond. Aangezien ik er toch geen concert voor op hoef te geven lijkt dat me wel een mooie pot (tegen Portugal??) om met mijn dochter al mee te komen pakken op the Hive.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.185
984
Op the Hive zenden ze alle wedstrijden uit, geen idee wat de andere campings doen.

Ik heb enkel een dagticket voor zaterdag. Als Nederland speelt kijk ik na Khruangbin het laatste kwartier wel vanaf mijn telefoon, voor de rest kan het me redelijk gestolen worden.

Als België doorgaat spelen ze op vrijdagavond. Aangezien ik er toch geen concert voor op hoef te geven lijkt dat me wel een mooie pot (tegen Portugal??) om met mijn dochter al mee te komen pakken op the Hive.
zonder campingbandje the hive kom je daar dus niet in
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.716
3.540
Ik ben vrij zeker dat dit inderdaad gewoon werkt
Ik had zelf namelijk 32,8 coins over aan het einde van het festival, waarvan 0 free coins (staat specifiek een uitsplitsing bij)
Bekijk bijlage 9537
als het zo was dat je free skully/coin na iedere batch van 20 pas gebruikt zou worden, dan zou het niet mogelijk zijn dat ik 0 free coins heb van mijn 32,80 coins
ik krijg dus gewoon alles netjes terug (min die 1 coin service fee)
tenzij het op werchter ineens anders werkt natuurlijk, maar dat verwacht ik zelf niet als verder alles hetzelfde systeem is.
Zou me verbazen. Werd toch echt gezegd dat die gratis skully kwijt was als een batch van 20 niet aangesneden werd. Dus ik denk dat jij gewoon 30,80 terug gaat krijgen, 1 skully kosten en 1 skully 'kwijt'; maar ben wel heel benieuwd of dat systeem inderdaad zo terugwerkt aangezien de gratis skully's er wel degelijk allemaal als eerste af gingen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken