Rock Werchter 2024

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
675
763
Afgelopen 2 jaar was dit voor ons de foodmaker, een vol bord met allerlei pasta's en salades naar keuze voor ~12 euro. Was serieus voedzaam. Enige nadeel: op de huidige prijslijst lijken ze alleen wraps en burrito te hebben :ROFLMAO:
Man dat is altijd. Succesvol voedsel met goede prijs kwaliteitsverhouding wordt:
A: niet meer aangeboden eerstvolgende editie
B: vele malen duurder een volgende editie.

Ik herriner me nog de pastasalade bar uit 2016. Flinke bak pastasalade voor € 5. Had je genoeg voor een hele avond!
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: festirock en wesvs

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
166
175
Man dat is altijd. Succesvol voedsel met goede prijs kwaliteitsverhouding wordt:
A: niet meer aangeboden eerstvolgende editie
B: vele malen duurder een volgende editie.

Ik herriner me nog de pastasalade bar uit 2016. Flinke bak pastasalade voor € 5. Had je genoeg voor een hele avond!
Ik heb nog ijdele hoop dat het, net zoals de pintjes nog ontbreekt op de prijslijst ;-)

De wei staat tegenwoordig op gelijke voet met het San Marcoplein:

 
Laatst bewerkt:

bonnymaster

Nieuw lid
4 jun 2024
4
32
Ik was woensdag, met een aantal andere mensen uit de buurt van Werchter, uitgenodigd op een rondleiding van de RW terreinen. Heel erg fijn om mee te maken en om de wei in alle rust te ontdekken.

Wat is me opgevallen tov vorige jaren:
Op de plek waar de casa Bacardi stond staat nu een Aperol Spritz stage - waar DJ's gaan draaien (volgens mij hetzelfde type stage als op PKP
De KluB C is huge geworden! 70 meter diep wist me mij te vertellen tijdens de rondreiding, met tribunes aan beide kanten.
Betonnen vloer in de barn (na Fred again waar de tent zowaar gesloopt werd - waaronder ikzelf als medeplichtige, hebben ze beslist om betonnen vloeren aan te leveren). Dit vind ik persoonlijk ne mindere - maar het is maar wat het is.
Ze wisten ons ook nog te zeggen dat hoewel de tenten open zijn - vol is vol en zal je via een voorsorteervak geen toegang meer krijgen.
In de buurt van de Jupler Towers is enorm veel zand gestrooid - terwijl dat de rest van de wei er heel goed bij ligt. Niet drassig, en het is nog een paar dagen droog, dus dat ziet er goed uit.
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.068
1.163
Lijkt onschuldig en je zal het vast ook niet zo bedoelen, maar dit is diefstal. Je krijgt een beker in bruikleen en je levert hem niet in, maar neemt hem mee naar huis. Als 50.000 bezoekers dat dagelijks op Graspop zouden doen, is het huidige gebruiksvriendelijke systeem niet te handhaven en gaan wij dus ook statiegeld moeten betalen.
Aan al wie mij beticht heeft van diefstal voor het meenemen van een beker op Graspop :

Net bij het aanvragen van een terugbetaling gezien dat die schurk achter de toog mij 0,5 Skully heeft aangerekend voor die beker, ook al had ik die lul zo’n gele eco-token gegeven.

Die beker is dus van mij ! Ha !

1719575217980.gif
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
346
270
Pearl Jam cancelt hun optreden morgen i.v.m. ziekte.
Man het blijft spannend bij optredens . Goed dat ze niet op werchter zouden staan anders zou ik flink in mineur zijn.

Ben benieuwd voor a.s. week dan.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.124
2.313
Aan al wie mij beticht heeft van diefstal voor het meenemen van een beker op Graspop :

Net bij het aanvragen van een terugbetaling gezien dat die schurk achter de toog mij 0,5 Skully heeft aangerekend voor die beker, ook al had ik die lul zo’n gele eco-token gegeven.

Die beker is dus van mij ! Ha !

Bekijk bijlage 9548
Die had natuurlijk meteen in het snotje met wie hij te maken had.
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
36
22
Heeft iemand een update betreft de parkingvelden? Wij hebben namelijk deze week parkeer tickets gekocht voor groene zone parking 5.
Helaas hebben wij geen ander alternatief om te komen vanuit Nederland.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
260
140
Ff vraagje…wij komen donderdagochtend aan op parking blauw A1, vanuit Nederland, hoe kunnen wij het beste aanrijden? Ivm werkzaamheden daar…
*vraagje van mijn wederhelft de chauffeur ;)
Vorig jaar liep het niet soepel wellicht hebben jullie nog tips?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
675
763
Ff vraagje…wij komen donderdagochtend aan op parking blauw A1, vanuit Nederland, hoe kunnen wij het beste aanrijden? Ivm werkzaamheden daar…
*vraagje van mijn wederhelft de chauffeur ;)
Vorig jaar liep het niet soepel wellicht hebben jullie nog tips?
Optijd vertrekken en lot accepteren. Met de situatie rondom de parkings dit jaar zal het nu niet veel beter zijn.
 

688976798

Nieuw lid
28 jun 2024
1
0
Waarschijnlijk een kleine kans maar mocht iemand een combi parking Hive (gezocht) willen ruilen voor een combi Blauw 1 (te ruil), stuur me dan een PM
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken