Rock Werchter 2024

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
266
98
Heb de map van Werchter gezien en uitgeprint via copie naar een wordddocument. Waar op deze map vind je de beste concentraties aan zitplaatsen?
Zelf heb ik het lastig als ik twee uur of meer moet rechtstaan dus regelmatig ergens even zitten doet dan deugd.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.871
3.870
Heb de map van Werchter gezien en uitgeprint via copie naar een wordddocument. Waar op deze map vind je de beste concentraties aan zitplaatsen?
Zelf heb ik het lastig als ik twee uur of meer moet rechtstaan dus regelmatig ergens even zitten doet dan deugd.
In de barn of klub als daar niks speelt ;)
 

Bert

Support act
14 nov 2014
888
823
Vandaag Michael Kiwanuka gezien op TV bij Glasto, toch wel heel vet! Dikke twijfel nu of ik hem wil zien of The Snuts & Royal Blood…
Ik snap de twijfel. Althans bij the Snuts en Kiwanuka.
Kiwanuka inmiddels drie keer gezien, waaronder een keer als support act voor Alabama Shakes.
The Snuts 1 keer bij ESNS. Hebben mij destijds enorm vermaakt. Ik denk dus dat ik toch voor The Snuts ga.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MeesPos

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.497
2.001
Heb de map van Werchter gezien en uitgeprint via copie naar een wordddocument. Waar op deze map vind je de beste concentraties aan zitplaatsen?
Zelf heb ik het lastig als ik twee uur of meer moet rechtstaan dus regelmatig ergens even zitten doet dan deugd.
Vooral zelf ontdekken zou ik denken, het archterste deel van het Main veld is altijd wel een rustplaats. Maar ook achter de Slope, tussen de Barn en Klub C, of aan de NWW.
Probeer vooral niet te gaan zitten waar de grote stroom mensen door wandelt.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.497
2.001
Geloof het of niet, maar er zijn dus fans van Royal Blood.
Ik heb ooit geloofd in die groep na hun doorbraak. Maar het een na het ander zoutloos en precies hetzelfde album. Samen met arrogante en even zoutloze optredens gaan het toch ook niet winnen van Michael.
Erna hebben ze nog een kwartiertje om mijn ongelijk te bewijzen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.871
3.870
Geloof het of niet, maar er zijn dus fans van Royal Blood.
Ha dat geloof ik wel.
Ik voeg me bij jefferke hier bovenstaand. Maar mocht je de keuze heel lastig vinden omdat je ze beide vet vindt dan zou ik altijd voor de Barn kiezen. Ik zeg niks over de acts zelf dus vraag me af wat hij met die emoticon wil zeggen
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
680
766
Ik heb in 2022 zowel Michael Kiwanuka (Barn) als direct daarna Royal Blood (main) gezien.

Michael Kiwanuka blies me omver. Hij speelde met veel bezieling en gaf, samen met zijn band zoveel liefde en het publiek gaf hem veel liefde terug. Hij pakte die volledige Barn in.

Ik was zo overdonderd door dat optreden (en ik heb al heel wat bands gezien) dat toen ik accuut daarna bij Royal Blood op de mainstage ging kijken (welliswaar op een afstandje) dat ik er echt met geen mogelijkheid meer in kwam. Ik kreeg ook sterk de indruk dat Royal Blood veel meer routineus en zonder bezieling speelde. Ze spelen heel strak en goed hoor, dat zeker.

Royal Blood is ook zeker een goede live act, er zullen hier en daar moshpits ontstaan, Ben Thatcher zal vast een goede drumsolo instarten en heel eerlijk, de nummers van Royal Blood zijn gewoon heel groovy. Het zit slim in elkaar maar na 20 minuten heb je het vaak wel gehoord.

Je moet het zelf weten maar Royal Blood heeft mij persoonlijk al 2 maal matig weten te overtuigen waar Michael Kiwanuka echt over me heen kwam en dat een optreden was waar ik echt even van "bij moest komen".
 
  • Leuk
Waarderingen: SytzeAbbing en johanra

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
91
114
Even mijn gedacht over de electronische coins: ik prefereer toch de bonnekes-methode. Al dat gedoe vooraleer je een pint kan drinken… Inpilsen op de bivak is de boodschap. Ik verteer sinds de invoer van de coins véél minder op de weide. Blame me, maar ik ben dan wsl ook de oudste RW forum-deelnemer.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
888
823
Even mijn gedacht over de electronische coins: ik prefereer toch de bonnekes-methode. Al dat gedoe vooraleer je een pint kan drinken… Inpilsen op de bivak is de boodschap. Ik verteer sinds de invoer van de coins véél minder op de weide. Blame me, maar ik ben dan wsl ook de oudste RW forum-deelnemer.
Geden idee wat je leeftijd is. Wel dat je al veel RW hebt bezocht. Ik vind de coins wel een uitkomst. Enige nadeel is dat ze nu variabele prijzen maken en dus ook sauzen voor 0.3 coins berekenen.
 

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
91
114
Geden idee wat je leeftijd is. Wel dat je al veel RW hebt bezocht. Ik vind de coins wel een uitkomst. Enige nadeel is dat ze nu variabele prijzen maken en dus ook sauzen voor 0.3 coins berekenen.
‘t Is ook geen kritiek, bonnekes waren gewoon veel makkelijker, vooral met een grote groep als de onze. Vooruitgang moet er zijn en er zullen ook wel voordelen zijn mijn coins zijn ook al geregeld. Ik wil gewoon mijn gedacht ventileren. 59.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en Bert

Gebruikers die dit onderwerp bekijken