Rock Werchter 2024

festirock

Support act
1 dec 2015
941
632
Ha dat geloof ik wel.
Ik voeg me bij jefferke hier bovenstaand. Maar mocht je de keuze heel lastig vinden omdat je ze beide vet vindt dan zou ik altijd voor de Barn kiezen. Ik zeg niks over de acts zelf dus vraag me af wat hij met die emoticon wil zeggen
Het was de denk emotie omdat ik het ook niet goed weet.
Maar ik denk dat ik voor de combi pretenders - royal blood - foo fighters ga.
Leuke avond zo. En ok royal blood al vaak gezien maar ook wel een concert met veel energie. Kiwanuka ook al gezien en weinig nieuw werk in de show.
 

demijenn

Nieuw lid
30 jun 2024
2
0
Voor het eerst naar RW dit jaar! Parkeerkaart gehaald voor The Hive, maar we willen op de woensdag al op de camping staan. Tips voor waar we de auto woensdag kunnen neerzetten? En mogelijkheid om gebruik te maken van kiss&ride om de spullen snel uit te laden?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
685
769
Eerder vandaag zag het er nog schitterend uit. Het is momenteel in de regio enorm onstuimig. Zal allemaal wel loslopen.
 

Subsea

Playlistbediener
21 jun 2023
11
17
Voor het eerst naar RW dit jaar! Parkeerkaart gehaald voor The Hive, maar we willen op de woensdag al op de camping staan. Tips voor waar we de auto woensdag kunnen neerzetten? En mogelijkheid om gebruik te maken van kiss&ride om de spullen snel uit te laden?
Tof, je gaat zeker genieten! The Hive parking is (als enige) op woensdag al open. Ook is het vanaf de parking naar de ingang niet heel ver, ongeveer een kwartiertje lopen naar de ingang. Kiss&ride voor uitladen is niet mogelijk, maar dus ook niet nodig:)
 
  • Leuk
Waarderingen: demijenn

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.244
1.787
  • Leuk
Waarderingen: Subsea

Gebruikers die dit onderwerp bekijken