Rock Werchter 2024

demijenn

Nieuw lid
30 jun 2024
2
0
Tof, je gaat zeker genieten! The Hive parking is (als enige) op woensdag al open. Ook is het vanaf de parking naar de ingang niet heel ver, ongeveer een kwartiertje lopen naar de ingang. Kiss&ride voor uitladen is niet mogelijk, maar dus ook niet nodig:)
Geldt dat ook voor de normale Hive parkeerkaart? We hebben geen Hive XL weten te bemachtigen namelijk
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
343
306
Hoi en Welkom
is de klapstoel voor de camping? Deze mogen niet de wei op.
Mijn zwangere vriendin zal (hopelijk) gebruik maken van deze stoel op het terrein; https://www.bol.com/nl/nl/p/needven...klapbaar-lichtgewicht-zwart/9300000120649901/

Na het lezen van een paar reacties hier gaan we voor de zekerheid een mailtje doen naar RW of dit mogelijk is gezien de omstandigheden. De andere stoel die voorgesteld wordt heeft niet veel zien ivm geen rugsteun. Hopelijk is RW meegaand.
 

prettyvisitor

Playlistbediener
21 okt 2023
44
48
Hoi! Festival-leek hier. Allereerste keer dat ik naar een festival ga. Voor 1 dag neem ik mee: rugzak, klapstoeltje, zonnecrème (max 100ml), muggenspray, lege drinkfles, regenponcho, pleisters en mueslirepen. Vergeet ik belangrijke essentials? Of heb ik wat bij dat compleet zinloos is?

Tips voor een firsttimer zijn altijd welkom! 😊
Goeie oordoppen zijn ook zeker een must voor mij!
 

FB1986

Nieuw lid
1 jul 2024
1
0
Festivalgangers! Vraagje. Is het mogelijk om iemand een nacht op the Hive Resort te laten overnachten? Zijn daar tickets voor? Hebben met een groep een tent gehuurd en een vriend wil voor 1 dag aansluiten op Werchter. Heeft dus geen bandje, maar wellicht zijn daar opties voor..
 

seabs

Nieuw lid
24 jun 2023
2
3
Mijn zwangere vriendin zal (hopelijk) gebruik maken van deze stoel op het terrein; https://www.bol.com/nl/nl/p/needven...klapbaar-lichtgewicht-zwart/9300000120649901/

Na het lezen van een paar reacties hier gaan we voor de zekerheid een mailtje doen naar RW of dit mogelijk is gezien de omstandigheden. De andere stoel die voorgesteld wordt heeft niet veel zien ivm geen rugsteun. Hopelijk is RW meegaand.
Contacteer anders Inter even. Zij kunnen het toelaten om een klapstoel met rugleuning mee te nemen. In principe zou de aanvraag te laat zijn, maar je kan altijd proberen.
https://www.rockwerchter.be/en/info/rock-werchter-for-festivalgoers-with-a-disability
Op het formulier om de aanvraag te doen staat dit:
Het is niet meer mogelijk een aanvraag te doen. Bij het mailen van [email protected] zal je een automatisch antwoord krijgen met de nodige instructies.
Dus ik zou eens mailen :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

Chiel

Support act
18 jul 2014
951
371
Festivalgangers! Vraagje. Is het mogelijk om iemand een nacht op the Hive Resort te laten overnachten? Zijn daar tickets voor? Hebben met een groep een tent gehuurd en een vriend wil voor 1 dag aansluiten op Werchter. Heeft dus geen bandje, maar wellicht zijn daar opties voor..
Volgens mij moet je gewoon een Hive ticket kopen. Er zijn geen opties voor mensen die maar 1 dag willen komen.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
775
605
1719828727070.png

Dit belooft alvast weinig goeds voor de komende dagen. Zeker als het morgen echt zo hard giet als voorspeld tijdens Springsteen.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.501
2.017
Mijn zwangere vriendin zal (hopelijk) gebruik maken van deze stoel op het terrein; https://www.bol.com/nl/nl/p/needven...klapbaar-lichtgewicht-zwart/9300000120649901/

Na het lezen van een paar reacties hier gaan we voor de zekerheid een mailtje doen naar RW of dit mogelijk is gezien de omstandigheden. De andere stoel die voorgesteld wordt heeft niet veel zien ivm geen rugsteun. Hopelijk is RW meegaand.
Eventueel nog even een attest bij de huisarts gaan halen, dan kunnen ze niet weigeren normaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.370
9.103
Bekijk bijlage 9569

Dit belooft alvast weinig goeds voor de komende dagen. Zeker als het morgen echt zo hard giet als voorspeld tijdens Springsteen.
Morgen maar eens zien hoe groot de modderpoel is daar.

En als die er nog niet is, gaat die er na het concert van Bruce wel zijn vrees ik.

Qua neerslag tijdens RW ziet het er eigenlijk best prima uit.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.501
2.017
Morgen maar eens zien hoe groot de modderpoel is daar.

En als die er nog niet is, gaat die er na het concert van Bruce wel zijn vrees ik.

Qua neerslag tijdens RW ziet het er eigenlijk best prima uit.
Als het terrein echt zo gedraineerd is als beweerd wordt is de hoeveelheid neerslag niet van die orde om onmiddelijk voor veel ellende te zorgen.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
775
605
Als het terrein echt zo gedraineerd is als beweerd wordt is de hoeveelheid neerslag niet van die orde om onmiddelijk voor veel ellende te zorgen.
Het blijven natuurlijk nog steeds 88.000 mensen die over een natte wei lopen. Modder kun je daar niet vermijden, hoeveel drainage je er ook in steekt.
 

DontClingToLife

Playlistbediener
7 mrt 2024
31
40
Ik zoek nog wanhopig naar twee tickets voor de zondag... Vooral om Idles te zien.
Jammer genoeg was het al uitverkocht voor ze aangekondigd waren, en de loterij op ticketswap is mij totaal niet gunstig.

Als iemand mij zou kunnen helpen, I would greatly appreciate it.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.501
2.017
Ik zoek nog wanhopig naar twee tickets voor de zondag... Vooral om Idles te zien.
Jammer genoeg was het al uitverkocht voor ze aangekondigd waren, en de loterij op ticketswap is mij totaal niet gunstig.

Als iemand mij zou kunnen helpen, I would greatly appreciate it.
Op ticketmaster zelf staan er een aantal doorverkoop tickets beschikbaar. Wel 10 procent duurder dan de originele prijs, aan 147.
 
  • Winning
Waarderingen: DontClingToLife

Blaugrana

Nieuw lid
1 jul 2024
1
2
Bij deze weersvoorspellingen gaat het qua modder wel meevallen hoor. Het terrein ligt er nu perfect bij. Morgen en woensdag tussen de 5 en de 10 MM dat zijn geen mega hoeveelheden en vanaf dan 4 dagen voorlopig max 5MM of droog. Ik denk dat dit allemaal wel goed gaat meevallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en NoLifeIzze

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
26
7
Mijn zwangere vriendin zal (hopelijk) gebruik maken van deze stoel op het terrein; https://www.bol.com/nl/nl/p/needven...klapbaar-lichtgewicht-zwart/9300000120649901/

Na het lezen van een paar reacties hier gaan we voor de zekerheid een mailtje doen naar RW of dit mogelijk is gezien de omstandigheden. De andere stoel die voorgesteld wordt heeft niet veel zien ivm geen rugsteun. Hopelijk is RW meegaand.
Koop nog even paar tennisballen om over de voetjes te doen. Na alle regen denk ik dat t veld wat zachter is dan normaal en je wilt niet chronisch weg zakken met je zwangere lijf ;)

Ik heb zelf ook zo'n stoeltje en heb er zgn frogfeet onder gezet maar die ga je vlug niet meer kunnen vinden denk ik dus 4 tennisballen moet lukken

En vwb koude nachten; ik neem m'n -10 rated slaapsetje mee. Dons slaapzak en geisoleerde slaapmat. Ga t niet koud krijgen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

Gebruikers die dit onderwerp bekijken