Rock Werchter 2024

Isabel

Nieuw lid
30 jun 2024
4
2
Hoi! Festival-leek hier. Allereerste keer dat ik naar een festival ga. Voor 1 dag neem ik mee: rugzak, klapstoeltje, zonnecrème (max 100ml), muggenspray, lege drinkfles, regenponcho, pleisters en mueslirepen. Vergeet ik belangrijke essentials? Of heb ik wat bij dat compleet zinloos is?

Tips voor een firsttimer zijn altijd welkom! 😊
 

Bert

Support act
14 nov 2014
888
823
Hoi! Festival-leek hier. Allereerste keer dat ik naar een festival ga. Voor 1 dag neem ik mee: rugzak, klapstoeltje, zonnecrème (max 100ml), muggenspray, lege drinkfles, regenponcho, pleisters en mueslirepen. Vergeet ik belangrijke essentials? Of heb ik wat bij dat compleet zinloos is?

Tips voor een firsttimer zijn altijd welkom! 😊
Hoi en Welkom
is de klapstoel voor de camping? Deze mogen niet de wei op.
 

Isabel

Nieuw lid
30 jun 2024
4
2

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
688
801
Ik was niet zo duidelijk, sorry. Het gaat om zo'n opvouwbaar, klein visserstoeltje. Op de website van RW zelf staat inderdaad klapstoelen niet toegelaten, met uitzondering van deze: https://lne.app.box.com/s/mrsn74mbhn83dpld0tzlgjkuy42yg733. Zo eentje als die eerste is het. 😊

Ik ga maar voor 1 dag dus geen camping.
Hou ook rekening dat een grote rugzak niet toegestaan is.

Welke dag ga je en waar kijk je naar uit?!
 

Isabel

Nieuw lid
30 jun 2024
4
2
Hou ook rekening dat een grote rugzak niet toegestaan is.

Welke dag ga je en waar kijk je naar uit?!
Nee max 45cm las ik en laat de mijne nu net 45cm zijn dus mag net. 😁 Beetje groot maar is de enige die ik heb en ik vind het stom om een nieuwe rugzak te kopen. 😅 Het kost zo al genoeg. 😓

Ik ga vnl. voor sum 41 maar ook yungblud en Maneskin staan hoog op mijn lijstje. 😊
 
  • On fire
Waarderingen: Jimmeh07 en NoLifeIzze

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
688
801
Nee max 45cm las ik en laat de mijne nu net 45cm zijn dus mag net. 😁 Beetje groot maar is de enige die ik heb en ik vind het stom om een nieuwe rugzak te kopen. 😅 Het kost zo al genoeg. 😓

Ik ga vnl. voor sum 41 maar ook yungblud en Maneskin staan hoog op mijn lijstje. 😊
Ah top! Dan ben je echt goed voorbereid.

Tip: als je nét voor afloop van een optreden al het optreden verlaat kan je snel naar het toilet en drinken halen. Het scheelt enorm veel tijd t.o.v. de mensenmassa die in beweging komt.

Ga ook avondeten om bijvoorbeeld 16:00 en 20:00 te halen. Dan loop je om de rijen geen.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Isabel

Nieuw lid
30 jun 2024
4
2
Ah top! Dan ben je echt goed voorbereid.

Tip: als je nét voor afloop van een optreden al het optreden verlaat kan je snel naar het toilet en drinken halen. Het scheelt enorm veel tijd t.o.v. de mensenmassa die in beweging komt.

Ga ook avondeten om bijvoorbeeld 16:00 en 20:00 te halen. Dan loop je om de rijen geen.
Bedankt voor de tips! ☺️
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.693
932
Nee max 45cm las ik en laat de mijne nu net 45cm zijn dus mag net. 😁 Beetje groot maar is de enige die ik heb en ik vind het stom om een nieuwe rugzak te kopen. 😅 Het kost zo al genoeg. 😓

Ik ga vnl. voor sum 41 maar ook yungblud en Maneskin staan hoog op mijn lijstje. 😊
Extra trui niet vergeten, gezien de temperatuur.
Dat stoeltje: tenzij je het echt nodig hebt uit medische noodzaak, zou ik zoiets nooit meesleuren. Iedereen zit gewoon op de grond, zelfs bij nat weer.

Muggenspray heb ik op het terrein zelf ook nog nooit meegenomen.
Eigenlijk ook nooit last gehad van muggen op het terrein zelf - maar goed, gezien het huidige natte weer...
 

festirock

Support act
1 dec 2015
943
632
Nee max 45cm las ik en laat de mijne nu net 45cm zijn dus mag net. 😁 Beetje groot maar is de enige die ik heb en ik vind het stom om een nieuwe rugzak te kopen. 😅 Het kost zo al genoeg. 😓

Ik ga vnl. voor sum 41 maar ook yungblud en Maneskin staan hoog op mijn lijstje. 😊
Ik zou zelf nooit aan een stoeltje sleuren de hele dag. Een plastiek zak opvouwen en in je achterzak steken, heb je altijd iets bij de hand om even droog te zitten
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en beschuitfluiter

festirock

Support act
1 dec 2015
943
632
Minder goed weeer op komst. Als het maar niet zoals 2016 wordt ;)
Bekijk bijlage 9568
Vrijdag en tijdens het weekend wordt het licht wisselvallig met tussendoor kans op enkele buien, maar vaak blijft het toch droog met soms brede opklaringen. De maxima liggen vrijdag tussen 17 en 20 graden, en tijdens het weekend tussen 18 en 22 graden


Kan nog meevallen. Evengoed valt er geen bui
 

nemmik

Nieuw lid
4 dec 2023
2
0
Door het gedoe met het beperkt aantal parkeerplaatsen, moeten we overschakelen naar plan b: de pendelbus. Alleen hebben we 2 bolderkarren bij ons vol met spullen. Krijgen we die de pendelbus in? Of moeten we op zoek naar plan c?
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
267
144
Door het gedoe met het beperkt aantal parkeerplaatsen, moeten we overschakelen naar plan b: de pendelbus. Alleen hebben we 2 bolderkarren bij ons vol met spullen. Krijgen we die de pendelbus in? Of moeten we op zoek naar plan c?
Lijkt me dat je die in moet klappen, die zijn wel erg groot toch? Als ik zou moeten pendelen dan nam ik een grote backpack mee zo min mogelijk losse items iig…
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
267
144
Vrijdag en tijdens het weekend wordt het licht wisselvallig met tussendoor kans op enkele buien, maar vaak blijft het toch droog met soms brede opklaringen. De maxima liggen vrijdag tussen 17 en 20 graden, en tijdens het weekend tussen 18 en 22 graden


Kan nog meevallen. Evengoed valt er geen bui
En amper een millimeter…denk dat een dikke warme slaapzak en dikke warme trui geen overbodige luxe wordt😃
Goed schoeisel ook niet denk ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken