Rock Werchter 2024

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
644
513
groen-gras.jpg
Ligt er goed bij!
 

Shuliv

Randprogramma
6 dec 2023
173
196
Uiteindelijk niet zo erg dat de Belgen uitgeschakeld zijn. Het EK zal hen niet missen en het kan nu enkel over de muziek gaan👌 (ik ben zelf Belg)
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
697
829
Dat bepaal ik het liefste zelf as donderdag
Mijn reactie was nogal ongenuanceerd. Het is een goede live band waar ik (op video) de vocals tegen vind vallen. Instrumentaal staat de band als een huis en de frontman is ontzettend charismatisch.

Genoeg kritische punten maar ook zeer positieve dingen over de groep te benoemen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.198
1.225
Mijn reactie was nogal ongenuanceerd. Het is een goede live band waar ik (op video) de vocals tegen vind vallen. Instrumentaal staat de band als een huis en de frontman is ontzettend charismatisch.

Genoeg kritische punten maar ook zeer positieve dingen over de groep te benoemen.

En qua zangkwaliteit afgaan op een YouTubevideo is steeds gevaarlijk.

Een band die zó weinig te zien is in onze contreien, ik heb ze er toch graag bij!
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
272
148
Uiteindelijk niet zo erg dat de Belgen uitgeschakeld zijn. Het EK zal hen niet missen en het kan nu enkel over de muziek gaan👌 (ik ben zelf Belg)
Beter nu als evt op Werchter, geeft zo’n domper dan. Nederland morgen, denk dat ze nog wel ronde verder komen, en er zaterdag uit vliegen🥴..
 
  • Leuk
Waarderingen: Shuliv

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
272
148
Het is nu ook echt bijna zover…
Amper 2 dagen dan mogen we weer, mooiste feest van het jaar! Zin in!!!
😎🍻🥳🌤️🌦️☀️
 
  • On fire
Waarderingen: Raoul

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Beter nu als evt op Werchter, geeft zo’n domper dan. Nederland morgen, denk dat ze nog wel ronde verder komen, en er zaterdag uit vliegen🥴..
Herkansing tegen de Oostenrijkers en door…

Wat morgen de uitkomst ook is, gelukkig geen arrogante Rode Duivels op Werchter. Hollanders mogen een dikke nek hebben, maar ben op RW regelmatig de Vlaamse variant tegengekomen.
 
  • Wow
Waarderingen: Islaaa

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
202
159

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
272
148
Herkansing tegen de Oostenrijkers en door…

Wat morgen de uitkomst ook is, gelukkig geen arrogante Rode Duivels op Werchter. Hollanders mogen een dikke nek hebben, maar ben op RW regelmatig de Vlaamse variant tegengekomen.
Ben benieuwd morgen ;) of we er nog een clash bij krijgen zaterdag, ik roep wel van nee, maar als het zover komt wil ik het toch graag zien. Gelukkig speelt er dan niks wat ik perse wil zien. Wel Dua…die skip ik echt niet…we gaan het zien
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.134
2.325
Herkansing tegen de Oostenrijkers en door…

Wat morgen de uitkomst ook is, gelukkig geen arrogante Rode Duivels op Werchter. Hollanders mogen een dikke nek hebben, maar ben op RW regelmatig de Vlaamse variant tegengekomen.
😂
 
  • Thinking
Waarderingen: Paddy

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Ben benieuwd morgen ;) of we er nog een clash bij krijgen zaterdag, ik roep wel van nee, maar als het zover komt wil ik het toch graag zien. Gelukkig speelt er dan niks wat ik perse wil zien. Wel Dua…die skip ik echt niet…we gaan het zien
Na Palaye Royale hebben wij onze must-sees wel gehad, dus dan wordt het voetbal wel verleidelijk. Met als toetje nog een stukje dua lipa.
 
  • Leuk
Waarderingen: Islaaa

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
853
1.098
Ik maak even de overstap naar hier om iedereen een fantastische RW editie toe te wensen komend verlengd weekend! Zelf door een trouw dit jaar Pinkpop gedaan, maar volgend jaar weer van de partij op het beste festival 😉

Sta zelfs al te popelen om mee te gokken en bespreken welke namen we volgende editie willen zien op de line-up. But first things first, enjoy van deze!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken