Rock Werchter 2024

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
168
141
Ik had gehoopt op een grotere capaciteit voor The Barn. Jammer.
Dat is weer vroeg kamperen voor sommige bands en daardoor andere bands missen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
En qua zangkwaliteit afgaan op een YouTubevideo is steeds gevaarlijk.

Een band die zó weinig te zien is in onze contreien, ik heb ze er toch graag bij!
In de AB zong hij ook niet altijd even zuiver, maar mij stoorde dat niet echt. Door de combinatie van de effecten die hij op zijn zang gebruikt, het volume van een live show (en het feit dat de geluidsman waarschijnlijk weet dat het wel eens vals kan gaan klinken en de stem daarom wat minder durft zetten) was alles een mooi in elkaar geblend geheel ipv dat de zang er met zijn valse noten ver bovenuit stak.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.189
984
ik moet het werchterdorp in donderdagvoormiddag.
de toelating krijg ik vanavond per foto binnen.
de papieren versie ligt op het adres waar ik moet zijn.
zou dat een probleem zijn?
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
777
606
Ik had gehoopt op een grotere capaciteit voor The Barn. Jammer.
Dat is weer vroeg kamperen voor sommige bands en daardoor andere bands missen.
Dat gaat allemaal wel meevallen, zeker nu de druk weg is om echt binnen te moeten geraken omdat je anders niets ziet. De acts in The Barn zijn ook bijlange niet zo groot als vorig jaar.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
Hmmm. Buiten Snow Patrol dan :D
Stonden vorige passage ook "maar" als 3e laatste op de Main en zijn in die 6 jaar toch ook niet per sé meer gegroeid denk ik?

Ik verwacht wel dat die vol gaat staan bij hen inderdaad. Maar naar mijn aanvoelen toch wel een trapje kleiner dan Editors, Fred Again, Rosalia
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

festirock

Support act
1 dec 2015
947
638
Stonden vorige passage ook "maar" als 3e laatste op de Main en zijn in die 6 jaar toch ook niet per sé meer gegroeid denk ik?

Ik verwacht wel dat die vol gaat staan bij hen inderdaad. Maar naar mijn aanvoelen toch wel een trapje kleiner dan Editors, Fred Again, Rosalia
Denk ook wel dat t vol staat bij snow Patrol. Wel wat mensen die gaan voor morello - dEUS - snow Patrol. En als t dan ook nog s regent...
 
  • Leuk
Waarderingen: Wasbeer

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
741
685
Mijn zwangere vriendin zal (hopelijk) gebruik maken van deze stoel op het terrein; https://www.bol.com/nl/nl/p/needven...klapbaar-lichtgewicht-zwart/9300000120649901/

Na het lezen van een paar reacties hier gaan we voor de zekerheid een mailtje doen naar RW of dit mogelijk is gezien de omstandigheden. De andere stoel die voorgesteld wordt heeft niet veel zien ivm geen rugsteun. Hopelijk is RW meegaand.
Best een attest van de vroedvrouw of gynaecoloog voorzien, maar pas op, deze kan ook een negatief advies geven.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
344
308
Best een attest van de vroedvrouw of gynaecoloog voorzien, maar pas op, deze kan ook een negatief advies geven.
Dankje voor de tip. We hebben contact gezocht met RW en ze geven aan dat het geen probleem is en dat we even langs moeten gaan bij het Rode Kruis.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
697
829
Waarom word er eigenlijk zo negatief gepraat hier over Royal Blood? Zie telkens veel negatieve opmerkingen over hun haha
Prima live groep, zal vooral vooraan heus wel een feestje worden. Verder is de frontman een arrogante kwast, ontbreekt er voor velen de publieksinteractie en zijn ze toch wel over hun hoogtepunt heen qua muzikaliteit. Het blijft een stormwals over je heen met een knappe muur aan geluid vanuit slechts twee gasten, maar het is ook een trucje dat een keer uitgewerkt raakt.

Ik snap heel goed dat ze populair zijn en zo hoog staan maar ik snap ook heel goed al het commentaar er rondom. Vooral in combinatie met een erg hoge positie en dat ze er alwéér staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle en MeesPos

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
203
245
Waarom word er eigenlijk zo negatief gepraat hier over Royal Blood? Zie telkens veel negatieve opmerkingen over hun haha
Denk dat het vooral komt doordat ze er al zo vaak hebben gestaan de laatste jaren en de performance zelf ook nooit heel memorabel is. Prima band met vooral vroeger goede muziek, en voor mij een leuke opwarmer voor FF, maar ook niet meer dan dat.

Ben er inmiddels toch wel zo goed als helemaal uit wat mijn programma moet gaan worden:
DO: Stone - The Gaslight Anthem - The Hives - Parkway Drive - Dropkick Murphys - Skindred - The Clockworks - Lenny Kravitz/Feesttent
VR: Frank Carter - The Beaches - Simple Plan - Hot Mulligan - Tom Morello - stukje Neck Deep - Sum 41 - Snow Patrol (afhankelijk van opzet The Barn), anders Against The Current - Feesttent
ZA: Equal Idiots - The Last Dinner Party - The Kooks - NTB - Avril Lavigne - Palaye Royale - hopelijk Nederlands elftal - Dua Lipa/Feesttent
ZO: Brutus - stukje Froukje - Scowl - IDLES een kans geven - The Snuts - Royal Blood - Foo Fighters
 

MeesPos

Randprogramma
9 dec 2023
128
44
Prima live groep, zal vooral vooraan heus wel een feestje worden. Verder is de frontman een arrogante kwast, ontbreekt er voor velen de publieksinteractie en zijn ze toch wel over hun hoogtepunt heen qua muzikaliteit. Het blijft een stormwals over je heen met een knappe muur aan geluid vanuit slechts twee gasten, maar het is ook een trucje dat een keer uitgewerkt raakt.

Ik snap heel goed dat ze populair zijn en zo hoog staan maar ik snap ook heel goed al het commentaar er rondom. Vooral in combinatie met een erg hoge positie en dat ze er alwéér staan.
Top, thanks voor je toelichting! Neem ik mee in de keuze tussen The Snuts en Royal Blood of Michael Kiwanuka!
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
272
148
Denk dat het vooral komt doordat ze er al zo vaak hebben gestaan de laatste jaren en de performance zelf ook nooit heel memorabel is. Prima band met vooral vroeger goede muziek, en voor mij een leuke opwarmer voor FF, maar ook niet meer dan dat.

Ben er inmiddels toch wel zo goed als helemaal uit wat mijn programma moet gaan worden:
DO: Stone - The Gaslight Anthem - The Hives - Parkway Drive - Dropkick Murphys - Skindred - The Clockworks - Lenny Kravitz/Feesttent
VR: Frank Carter - The Beaches - Simple Plan - Hot Mulligan - Tom Morello - stukje Neck Deep - Sum 41 - Snow Patrol (afhankelijk van opzet The Barn), anders Against The Current - Feesttent
ZA: Equal Idiots - The Last Dinner Party - The Kooks - NTB - Avril Lavigne - Palaye Royale - hopelijk Nederlands elftal - Dua Lipa/Feesttent
ZO: Brutus - stukje Froukje - Scowl - IDLES een kans geven - The Snuts - Royal Blood - Foo Fighters
Feesttent? Op de Hive? Het lijkt wel dat op de A1 geen overdekte tent komt? Zal zo eens foto’s posten
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
272
148
Zou er nog een zeiltje boven komen?
 

Bijlagen

  • 03F1EF01-E3B1-4D19-A46F-883726AEF328.jpeg
    03F1EF01-E3B1-4D19-A46F-883726AEF328.jpeg
    437,2 KB · Weergaven: 127
  • BF56D53A-88BA-4820-8BF0-55207DCB7524.jpeg
    BF56D53A-88BA-4820-8BF0-55207DCB7524.jpeg
    392,7 KB · Weergaven: 126
  • 9D0E2652-38B5-4D8F-BDCF-889FF32FEA63.jpeg
    9D0E2652-38B5-4D8F-BDCF-889FF32FEA63.jpeg
    957,2 KB · Weergaven: 119
  • 05FB0975-CC6A-4D44-9815-A9DA7FAF02FF.jpeg
    05FB0975-CC6A-4D44-9815-A9DA7FAF02FF.jpeg
    458,1 KB · Weergaven: 127
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

Gebruikers die dit onderwerp bekijken