Rock Werchter 2024

Gerben Elzinga

Nieuw lid
6 okt 2016
3
0
Ik zit allicht met een probleem. Ik zou met een vriendin naar Werchter, maar zij kan niet meer. Nu wil een andere vriendin mee, maar het ticket kan niet worden overgezet uit Ticketmaster. Vanuit Ticketmaster krijg ik ook geen duidelijk antwoord hoe dit wel kan. Iemand een idee, gewoon printen wellicht?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.136
2.328
Ik zit allicht met een probleem. Ik zou met een vriendin naar Werchter, maar zij kan niet meer. Nu wil een andere vriendin mee, maar het ticket kan niet worden overgezet uit Ticketmaster. Vanuit Ticketmaster krijg ik ook geen duidelijk antwoord hoe dit wel kan. Iemand een idee, gewoon printen wellicht?
Ze controleren niet op naam hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze

Arnaud de Luikenaar

Playlistbediener
28 feb 2023
29
30
Jane's Addiction is ook geannuleerd morgen in Luxemburg. Is het een "diplomatisch" ziekte voor niet genoeg tickets verkocht (voor de verzekering) ? De show werd verplaatst van de Rockhal naar den Atelier.
 
  • Wow
Waarderingen: swissepfan

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
Ik zit allicht met een probleem. Ik zou met een vriendin naar Werchter, maar zij kan niet meer. Nu wil een andere vriendin mee, maar het ticket kan niet worden overgezet uit Ticketmaster. Vanuit Ticketmaster krijg ik ook geen duidelijk antwoord hoe dit wel kan. Iemand een idee, gewoon printen wellicht?
In tegenstelling tot bijvoorbeeld Pukkelpop, hoef je niet op elk ticket een andere naam te zetten. Ze controleren inderdaad je naam niet. Dus gewoon printen en gaan. Fijn dat je toch nog met iemand samen kunt gaan.
 

robinski420

Nieuw lid
2 jul 2024
2
0
Iemand die toevallig ervaring heeft met de tassencontrole bij de camping? Ik zou graag wat joints mee willen nemen voor het weekend maar ben een beetje bang dat ze gevonden worden en de consequenties daar van
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
491
421
Iemand die toevallig ervaring heeft met de tassencontrole bij de camping? Ik zou graag wat joints mee willen nemen voor het weekend maar ben een beetje bang dat ze gevonden worden en de consequenties daar van
Een vriend van mij had vorig jaar een paar gram meegenomen en is uiteindelijk door het roken op de camping gepakt. Moesten alles inleveren en tent werd onderzocht. Moesten buttnaked daar worden gecontroleerd :ROFLMAO:
Uiteindelijk was de boete 75 euro ofzo en als ze nogmaals gepakt waren, kregen ze een verbod. Ik zou het dus niet wagen, niet om die boete, maar vooral de kans dat je daar naakt op de camping gecontroleerd wilt worden als ze het niet vertrouwen, haha
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
777
606
Jane's Addiction is ook geannuleerd morgen in Luxemburg. Is het een "diplomatisch" ziekte voor niet genoeg tickets verkocht (voor de verzekering) ? De show werd verplaatst van de Rockhal naar den Atelier.

Zou Werchter al een noodplan klaar hebben voor donderdag? PJ Harvey laten afsluiten en in de namiddag iets lokaals bijzetten lijkt mij dan het meest realistische?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
We gaan het zien. Turnstile op de MainStage was ook een noodgreep na het afzeggen van Sam Fender en Greta van Fleet en dat pakte goed uit. Wie weet wat we nu krijgen, mochten Jane's Addiction toch niet komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
697
829
Een vriend van mij had vorig jaar een paar gram meegenomen en is uiteindelijk door het roken op de camping gepakt. Moesten alles inleveren en tent werd onderzocht. Moesten buttnaked daar worden gecontroleerd :ROFLMAO:
Uiteindelijk was de boete 75 euro ofzo en als ze nogmaals gepakt waren, kregen ze een verbod. Ik zou het dus niet wagen, niet om die boete, maar vooral de kans dat je daar naakt op de camping gecontroleerd wilt worden als ze het niet vertrouwen, haha
Klinkt wel spannend. Ben nu bij Loyle Carner, kan ik erna nog even boodschappen doen! Ieder z'n kink!
 

JMolenman

Nieuw lid
2 feb 2023
2
0
Iemand een idee of je, wanneer je een donderdag parking ticket voor parking 'Roze 2' koopt, ze controleren of je donderdag of vrijdag ook effectief weg bent?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.597
4.341
Een vriend van mij had vorig jaar een paar gram meegenomen en is uiteindelijk door het roken op de camping gepakt. Moesten alles inleveren en tent werd onderzocht. Moesten buttnaked daar worden gecontroleerd :ROFLMAO:
Uiteindelijk was de boete 75 euro ofzo en als ze nogmaals gepakt waren, kregen ze een verbod. Ik zou het dus niet wagen, niet om die boete, maar vooral de kans dat je daar naakt op de camping gecontroleerd wilt worden als ze het niet vertrouwen, haha
Toch bijzonder. Kennissen van me hebben bijna een apotheek bij zich en zijn nooit gecontroleerd. Wat is Vlaanderen toch... conservatief.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken