Rock Werchter 2024

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
168
141
Eerste keer in jaren dat ik opnieuw pas op donderdag ga toekomen.
Hopelijk zijn er niet dezelfde file problemen als in mijn beginjaren. Ik vermoed met de drukte nu al op die woensdag en verminder parkeercapaciteiten dat het beter gaat meevallen.
Ondanks het de eerste editie is zonder mijn vaste vrienden kijk ik er enorm naar uit. Mijn 18e editie!
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34

Wasbeer

Playlistbediener
19 jun 2023
25
16
Ik denk dat het al eens gepasseerd is hier, maar de overvloed aan recyclestanden op de festivalmap is verdwenen. Nu liggen er een paar heel random aangeduid op het plan, maar dus niet meer aan elke toog eentje. Dus zal je effectief lege bekers tegen volle kunnen ruilen zoals op elk ander beschaafd festival of is dat gewoon een foutje dat ingeslopen is?
Je kan bij elk kraam je beker inruilen dacht ik?
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
898
815
Je kan bij elk kraam je beker inruilen dacht ik?
Nope, je moet eerst inruilen bij recyclepunt (wat vlak naast de toog is). Dan terug aanschuiven voor drank. Hoe het gisteren bij Bruce was, zal mss Mattman kunnen zeggen, maar vorig jaar op tw classic was het alleszins chaotisch. Op een gegeven moment liep de rij drank/inzameling door elkaar en was het ellenlang aanschuiven.
 

c7!

Campingartiest
7 dec 2022
68
100
Volgens mijn vriend liep het niet vlot.
Aanschuiven voor uw beker terug te geven en dan aanschuiven voor drank
Je kan wel karaffen bier kopen!!!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.878
3.883
De fomo is toegeslagen hier hoor, poeh..
Vooral door vermoedelijke hoogtepunten; morgen Eefje, Black Pumas, Pj Harvey, Slowdive en The Streets.
Vrijdag mindere dag maar dEUS in de Barn!!!
Zaterdag Janelle, Blaze en Dua Lipa (zal hierna wel alleen stadions gaan doen dus gat dat maar zien nu het nog kan).
Zondag Idles, Kiwanuka en Jungle.


Iedereen veel plezier, geniet er van!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.511
2.022
Nope, je moet eerst inruilen bij recyclepunt (wat vlak naast de toog is). Dan terug aanschuiven voor drank. Hoe het gisteren bij Bruce was, zal mss Mattman kunnen zeggen, maar vorig jaar op tw classic was het alleszins chaotisch. Op een gegeven moment liep de rij drank/inzameling door elkaar en was het ellenlang aanschuiven.
Wel ik vond gisteren alles vrij vlot verlopen. Enkele bekertjes in de zak houden en na verloop van tijd een aantal binnenbrengen in plaats van elke keer weer. Elke toog met uitzondering van nummer 14 (naar de Main kijken aan de linkerkant, kortst aan de toiletten). Sommige hebben er zelfs 2, al zijn dat er niet te veel
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.511
2.022
Kijkend naar de Main aan de linkerkant zijn de kramen ook wat meer recht getrokken, vorig jaar zat daar nog een knik in. En lijken de toiletten daar vergroot, of toch de doorgang.
Dit omdat ik vermoed dat de weide daar dieper gemaakt is, waardoor je ook die drankstand loodrecht op de Main hebt op de plattegrond.
Daar was hier enkele dagen geleden nog discussie rond.
De grote vip tent backstage is daardoor ook verdwenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken