Rock Werchter 2024

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
Ah goed om te weten. Dan kunnen we na een minuutje of 3 rustig naar de tent gaan lopen. Wanneer zou hij het door gaan krijgen dat hij de enige is die dat leuk vindt?
Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove
Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuule
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Everyknight

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
273
106
Zo kan je een nummer LET LOVE RULE van Lenny Kravitz tot 16 minuten uitrekken via een intro van anderhalve minuut en een singalong van het publiek gedurende meer dan 10 minuten. Onbegrijpelijk dat men Lenny twee uur geeft ipv Parkway Drive in de nacht een uurtje te laten spelen. Gelukkig zijn er wel enkele andere toppers op donderdag in Werchter.
 

Warme Gladiator

Playlistbediener
27 sep 2023
32
54
Iemand die vandaag de auto in Leuven zal zetten die mij up to date kan houden over de beschikbaarheid van plekken daar? Wegens werk kan ik pas in de avond gaan rijden en ben bang dat het dan al vol zal zijn.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
461
610
Ontzettend veel zin in. Wel kleine kink in de kabel vanwege ingelaste eindtoets van mijn dochter vrijdagochtend. Aangepast programma is morgen in de ochtend naar Werchter (hopelijk op tijd voor Eefje), na PJ weer naar huis. Dan vrijdag einde van de ochtend weer naar het zuiden, rond 15.30 uur op het festival. Geen Let Love Rule voor ons dus...

Iedereen veel plezier!
 

Enomis28

Nieuw lid
3 jul 2024
2
0
Hoi allemaal!
Ik ga dit jaar voor het eerst èn ik ga alleen, wat is een goede tijd om op A1 aan te komen? Ik ben lichtelijke gehandicapt dus hoop niet helemaal achteraan terecht te komen.
Weet iemand of je ook met een bolderkar in de pendelbus mag? Ik heb geen parking ticket meer kunnen krijgen :(
 

festirock

Support act
1 dec 2015
948
641
Zo kan je een nummer LET LOVE RULE van Lenny Kravitz tot 16 minuten uitrekken via een intro van anderhalve minuut en een singalong van het publiek gedurende meer dan 10 minuten. Onbegrijpelijk dat men Lenny twee uur geeft ipv Parkway Drive in de nacht een uurtje te laten spelen. Gelukkig zijn er wel enkele andere toppers op donderdag in Werchter.
En ik kijk uit naar Lenny donderdag , voor mij wel een topper , wordt een fijne afsluiter van de eerste dag.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
Hoi allemaal!
Ik ga dit jaar voor het eerst èn ik ga alleen, wat is een goede tijd om op A1 aan te komen? Ik ben lichtelijke gehandicapt dus hoop niet helemaal achteraan terecht te komen.
Weet iemand of je ook met een bolderkar in de pendelbus mag? Ik heb geen parking ticket meer kunnen krijgen :(
Ik denk niet dat dat zal gaan. Meestal wordt de pendelbus vrij vol afgeladen met gasten en hele bolderkarren zullen daar moeilijk tussen passen.
 

Islaaa

Gouden Tip
20 jan 2015
276
157
Hoi allemaal!
Ik ga dit jaar voor het eerst èn ik ga alleen, wat is een goede tijd om op A1 aan te komen? Ik ben lichtelijke gehandicapt dus hoop niet helemaal achteraan terecht te komen.
Weet iemand of je ook met een bolderkar in de pendelbus mag? Ik heb geen parking ticket meer kunnen krijgen :(
Plaats genoeg! Tegen de middag raakt het pas vol, dus als je zorgt dat je in een van de eerste pendelbussen zit komt dat helemaal goed
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
698
831
Als Jane's Addiction effectief af zou moeten zeggen, dan zie ik ze gerust The Clockworks op die plek zetten en een slope vervanger zoeken uit België of Nederland. Lijkt me redelijk realistisch.

Laat PJ Harvey met rust alsjeblieft, vind de clash Skindred - PJ Harvey al moeilijk genoeg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken