Rock Werchter 2024

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.512
2.028
Zijn er nu dj’s op aan die aperol ‘stage?’ Op de map staat het niet als stage aangeduid
Wel daar staat geen tent zoals vorig jaar met de Bacardi, maar lijkt gewoon een stand te zijn zoals die van Coca Cola vroeger. Voor zover ik daar veel van kon zien verwacht ik daar geen dj's eerlijk gezegd. Of het moet ook in open lucht zijn.
 

frank foert

Playlistbediener
13 jan 2024
21
35
Wel daar staat geen tent zoals vorig jaar met de Bacardi, maar lijkt gewoon een stand te zijn zoals die van Coca Cola vroeger. Voor zover ik daar veel van kon zien verwacht ik daar geen dj's eerlijk gezegd. Of het moet ook in open lucht zijn.
Ik had hier een tijd geleden iemand zien posten dat er 1 of andere dj aankondigde dat hij of zij op de aperol stage draaide. Vandaar de vraag!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.716
1.247
The Libertines zou een mooie last-minute vervanger zijn voor Jane's Addiction (als Dour daarmee akkoord gaat).

Anders kunnen we misschien kijken naar Graspop of Live Is live namen die nog op tour zijn? Editors, Smashing Pumpkins, Pendulum, Limp Bizkit zijn de namen waar ik het eerst aan denk.

Al zal het zo last-minute wel eerder iets BeNeLux zijn in combinatie met wat timetable-switches.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
205
246
The Libertines zou een mooie last-minute vervanger zijn voor Jane's Addiction (als Dour daarmee akkoord gaat).

Anders kunnen we misschien kijken naar Graspop of Live Is live namen die nog op tour zijn? Editors, Smashing Pumpkins, Pendulum, Limp Bizkit zijn de namen waar ik het eerst aan denk.

Al zal het zo last-minute wel eerder iets BeNeLux zijn in combinatie met wat timetable-switches.
Deze namen lijken me veel te groot, maar misschien iets in de trend van Turnstile of Enter Shikari?

Ik kijk erg uit naar The Clockworks dus hopelijk ontstaat er geen nieuwe lastige clash, al verwacht ik ook niet te veel meer zo kortdag.
 

Erik15

Playlistbediener
31 mei 2024
18
24
Oeh, welke playlist heb je? Toevallig een met de setlists erin?
De Rock Werchter 2024 festileaks playlist, met van elke artiest 3 nummers.
Nee, niet met setlist. Zo pro ben ik niet. Dit is voor het eerst in een jaar of 10 (sinds ik kinderen heb), dat ik vantevoren enigszins een idee heb wat er komt dit jaar.
 

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
205
246
De Rock Werchter 2024 festileaks playlist, met van elke artiest 3 nummers.
Nee, niet met setlist. Zo pro ben ik niet. Dit is voor het eerst in een jaar of 10 (sinds ik kinderen heb), dat ik vantevoren enigszins een idee heb wat er komt dit jaar.
Wij hebben met onze groep een redelijk uitgebreide playlist, waarin (ik iig) ook wel naar setlists heb gekeken:
Dit wordt een mooie zooi daar op de hive haha
Dit ziet er niet best uit, moet je nou je tentje opzetten in die modder?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Nelios

Chiel

Support act
18 jul 2014
957
380
  • Leuk
Waarderingen: beschuitfluiter

Gebruikers die dit onderwerp bekijken