Rock Werchter 2024

rw83

Campingartiest
12 apr 2023
92
114
Collegae, wordt er nog een meeting georganiseerd? Vorig jaar heb ik die gemist. Wil wel eens zien hoe jullie hoofden eruit zien :) Veel plezier allemaal šŸ¤˜
 

stefjansen

Nieuw lid
6 jul 2023
3
36
Goedemorgen,

Lees al wat jaren mee hier, en wil iedereen ontzettend bedanken voor de inzet van het forum. Heb echt muziekaal gezien veel tips gekregen en heb dan ook veel te danken aan dit forum die mijn muzikale kennis verreikt:)

Ook respect voor manier waarop men hier met elkaar omgaat.

Dankjewel allemaal en heb er zin in dit weekend:)
 

Erik15

Playlistbediener
31 mei 2024
18
24
Mochten jullie iemand van 1m94 met een croissant petje spotten op de A1 of weide;

High five

Veel plezier alvast
Wat is een croissant petje? :D

Ik ben inmiddels onderweg naar het noorden (vanuit Valencia), morgen vanuit Parijs het laatste stukje. The Clockworks op, gaat prima zo. Het programma morgen is echt sterk, heel veel zin in!

Bedankt allemaal voor de informatie, ook voor die playlist op Spotify, superhandig voor het voorwerk!

Veel plezier allemaal!!!
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
647
515
Wat is een croissant petje? :D

Ik ben inmiddels onderweg naar het noorden (vanuit Valencia), morgen vanuit Parijs het laatste stukje. The Clockworks op, gaat prima zo. Het programma morgen is echt sterk, heel veel zin in!

Bedankt allemaal voor de informatie, ook voor die playlist op Spotify, superhandig voor het voorwerk!

Veel plezier allemaal!!!
Oeh, welke playlist heb je? Toevallig een met de setlists erin?
 

beschuitfluiter

Playlistbediener
5 dec 2023
38
18
Wat is een croissant petje? :D

Ik ben inmiddels onderweg naar het noorden (vanuit Valencia), morgen vanuit Parijs het laatste stukje. The Clockworks op, gaat prima zo. Het programma morgen is echt sterk, heel veel zin in!

Bedankt allemaal voor de informatie, ook voor die playlist op Spotify, superhandig voor het voorwerk!

Veel plezier allemaal!!!
Een pet met badge met een croissant erop haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Crielie

fillou

Playlistbediener
7 jun 2023
9
14
Iemand nog een lijstje met handige camping tips (voor dit weer)?! Alvast bedankt
Niet tƩ veel zorgen over maken. Twee weken geleden naar Graspop geweest en daar is alles goed mee gevallen. We hadden het voordeel dat op onze camping alles droog lag. Maar op de weide zelf, viel alles best mee. Zeker die Werchter, die zo goed als helemaal gedraineerd wordt.
Jaren geleden zouden dat nog absolute catastrofes geweest zijn, maar tegenwoordig zit die organisatie zo goed dat je er eigenlijk echt weinig last van hebt.
Korte broek aandoen, je benen drogen wel als ze even nat zijn. Twee paar botinnen die wat tegen de modder kunnen, zodat je kan wisselen. En voldoende kleren die je misschien best nog eens extra in een plastiek zak stopt.
Dertig jaar geleden gleden we in Torhout nog van gans die helling naar beneden van de modder of 't scheelde niet veel. Nu is dat allemaal luxe en comfort :)
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.733
3.582
Ah goed om te weten. Dan kunnen we na een minuutje of 3 rustig naar de tent gaan lopen. Wanneer zou hij het door gaan krijgen dat hij de enige is die dat leuk vindt?
Jouw reactie klinkt alsof je nog wel wat meer love kunt gebruiken, ik meld Lenny alvast dat hij er nog 5 minuten bij moet doen zodat je de liefde Ć©cht gaat voelen!

Veel plezier allemaal! Let love rule, maar laat ook mooie concerten, fenomenaal geluid, samen-zijn, enthousiasme, lekker eten en frisse pintjes rulen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken