Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand enig idee of de wedstrijd Nederland Turkije ergens uitgezonden wordt op groot scherm, wij staan op A1…
Iemand al iets vernomen hierover toevallig?
Iemand enig idee of de wedstrijd Nederland Turkije ergens uitgezonden wordt op groot scherm, wij staan op A1…
Beetje aan de late kant, maar ben me wat gaan verdiepen in The Streets en dat kan toch wel een leuk feestje worden ipv Lenny. Helemaal na het zien van wat beelden van Glastonbury. Wat verwachten jullie, volle bak in Klub C of is deze act vooral populair in het VK?
Beetje aan de late kant, maar ben me wat gaan verdiepen in The Streets en dat kan toch wel een leuk feestje worden ipv Lenny. Helemaal na het zien van wat beelden van Glastonbury. Wat verwachten jullie, volle bak in Klub C of is deze act vooral populair in het VK?
Op Pukkelpop in 2019 stond de tent goed vol en gezien het enthousiasme voor Lenny als headliner toch niet zo groot is, denk ik toch dat het ook hier druk zal zijn
Morgenvroeg vanaf Groningen richting Leuven. Inchecken in ons hotel. De dagelijkse rit met de pendelbus met een vers blikje Jupiler in de hand, de loop richting de het festival, de geur van urine bij de Hive, de muziek, de pintjes, te duur en te weinig eten, de Goose island IPA in de Apero, de broodjes worst op de terugweg naar de bus. Zin in in.
Viel me tijdens die live van ROB deze middag wel op hoeveel mensen Lenny noemden als act die ze graag willen zien (zowel jong als oud). Zou nog wel eens kunnen verrassen qua (procentuele) opkomst.
Viel me tijdens die live van ROB deze middag wel op hoeveel mensen Lenny noemden als act die ze graag willen zien (zowel jong als oud). Zou nog wel eens kunnen verrassen qua (procentuele) opkomst.
Hoi allemaal!
Ik ga dit jaar voor het eerst èn ik ga alleen, wat is een goede tijd om op A1 aan te komen? Ik ben lichtelijke gehandicapt dus hoop niet helemaal achteraan terecht te komen.
Weet iemand of je ook met een bolderkar in de pendelbus mag? Ik heb geen parking ticket meer kunnen krijgen
Jane's Addiction, originating in 1985 from Los Angeles, is a pioneering alternative rock band renowned for its fusion of punk, hard rock, psychedelia, and funk. Comprising Perry Farrell, Dave Navarro, Stephen Perkins, and Eric Avery, their debut album "Nothing's Shocking" (1988) showcased their...
Jane's Addiction, originating in 1985 from Los Angeles, is a pioneering alternative rock band renowned for its fusion of punk, hard rock, psychedelia, and funk. Comprising Perry Farrell, Dave Navarro, Stephen Perkins, and Eric Avery, their debut album "Nothing's Shocking" (1988) showcased their...