Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Terrein is echt weer verbeterd sinds 2022. Staat er mooi groen, kleurrijk en wijds opgezet bij. Fijn om weer terug te zijn. Stone houdt zich goed staande op de main.
Terrein is echt weer verbeterd sinds 2022. Staat er mooi groen, kleurrijk en wijds opgezet bij. Fijn om weer terug te zijn. Stone houdt zich goed staande op de main.
The Gaslight Anthem is iets voor de fans denk ik: giga goed als je into them bent, als onbekende is het gewoon prima. Tempo ligt hoog, dus das sowieso al bevordelijk!
Al bijna een uur in de file richting de parkings (we hebben een parking ticket voor the resort). Heb het vermoeden dat veel mensen zonder ticket het toch proberen ofzo...
The Gaslight Anthem is iets voor de fans denk ik: giga goed als je into them bent, als onbekende is het gewoon prima. Tempo ligt hoog, dus das sowieso al bevordelijk!
Coole cover nu van Billie Eilish, ja, wel blij dat de stream aan staat hiero
EDIT: nu weer een cover. Doen die zo vaak covers dan? Ik dacht dat deze groep al jaren meegaat en dus genoeg eigen materiaal heeft om uurtje te vullen (?)
Net als vorig jaar heb ik dit klein web appje gemaakt voor als je te moe/lui/zat bent om te typen waar je bent op Werchter. Gratis, onofficieel en zeer simpel: kaartje slepen, Share drukken, screenshot delen, klaar. Alle officiële info staat er wel op. Het bespaart mij en mijn vrienden alleszins een hoop tijd. Minder sturen, meer dansen!