Rock Werchter 2024

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
874
1.117
The Gaslight Anthem is iets voor de fans denk ik: giga goed als je into them bent, als onbekende is het gewoon prima. Tempo ligt hoog, dus das sowieso al bevordelijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crielie

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.099
1.226
Camping C3 is wel flink kleiner gemaakt. Die lijkt wel gehalveerd.

Kampeerplekken lijken er goed bij te liggen, maar de WC’s staan gewoon in het water (althans, ik hoop dat het water is). Je geraakt er nauwelijks bij… 😟
 
  • Wow
Waarderingen: JP5

Pommer

Randprogramma
21 sep 2023
206
251
Al bijna een uur in de file richting de parkings (we hebben een parking ticket voor the resort). Heb het vermoeden dat veel mensen zonder ticket het toch proberen ofzo...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.388
9.144
The Gaslight Anthem is iets voor de fans denk ik: giga goed als je into them bent, als onbekende is het gewoon prima. Tempo ligt hoog, dus das sowieso al bevordelijk!
Vanop de stream lijkt het erop dat het publiek nog even moet wakker worden. Ook niet echt volle zalen voor zo'n band.
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
874
1.117
The Gaslight Anthem is iets voor de fans denk ik: giga goed als je into them bent, als onbekende is het gewoon prima. Tempo ligt hoog, dus das sowieso al bevordelijk!
Coole cover nu van Billie Eilish, ja, wel blij dat de stream aan staat hiero 🖤

EDIT: nu weer een cover. Doen die zo vaak covers dan? Ik dacht dat deze groep al jaren meegaat en dus genoeg eigen materiaal heeft om uurtje te vullen (?)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Crielie

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
23
102
Voor alle verloren zielen: https://www.festivalradar.io/RW

Net als vorig jaar heb ik dit klein web appje gemaakt voor als je te moe/lui/zat bent om te typen waar je bent op Werchter. Gratis, onofficieel en zeer simpel: kaartje slepen, Share drukken, screenshot delen, klaar. Alle officiële info staat er wel op. Het bespaart mij en mijn vrienden alleszins een hoop tijd. Minder sturen, meer dansen! 🤘
 

Bijlagen

  • IMG_8418.PNG
    IMG_8418.PNG
    634,6 KB · Weergaven: 19
  • Leuk
Waarderingen: JP5 en visdave34

Gebruikers die dit onderwerp bekijken